Vandaag ging het behoorlijk goed, ondanks de hele dag in de stad ronddrentelen. Ben benieuwd hoe 'ie morgen voelt, als het dan nog steeds vrijwel pijnloos is verklaar ik 'm zo-goed-als-beter.quote:
He jammerquote:
CL-post.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:50 schreef liefie_ het volgende:
ik geloof dat ik helemaal leeg ben nu
Die moet onderhand toch een flinke rozentuin hebben aangelegd als ik de verhalen mag geloven.quote:
Geen rozen. Dat opscheppen tegen MissMSX over de orchideeën staat nu wel in een geheel nieuw licht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moet onderhand toch een flinke rozentuin hebben aangelegd als ik de verhalen mag geloven.
Je zat niet in die stomme bus bij Barcelonaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moet onderhand toch een flinke rozentuin hebben aangelegd als ik de verhalen mag geloven.
Welke bus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zat niet in die stomme bus bij Barcelona
Nope, gelukkig niet. Tragisch verhaal hoor... Sowieso wel anders om te lezen aangezien familie hier in Spanje als gids werkt. Die had dus ook in die bus kunnen zitten. En toeval wil dat die ook naar hetzelfde evenement had moeten gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Je zat niet in die stomme bus bij Barcelona
Volgens mij heeft CL nog niet ontdekt dat er een orchideeënkwekerij bij ons in de buurt zit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:02 schreef Litpho het volgende:
Geen rozen. Dat opscheppen tegen MissMSX over de orchideeën staat nu wel in een geheel nieuw licht.
Wat wat WAT!!!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft CL nog niet ontdekt dat er een orchideeënkwekerij bij ons in de buurt zit.
I rest my case...quote:
Ik vroeg me al af waarom er in sommige straten zo belachelijk veel orchideeën in de vensterbanken stonden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft CL nog niet ontdekt dat er een orchideeënkwekerij bij ons in de buurt zit.
Ah.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Acht NL'se doden bij busongeval Spanje
Hey, dat is ook in de buurt waar ik nu zit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I rest my case...
Onderstaande link, ze zitten in Monster. Da's op fietsafstand, en op loopafstand als je van een beetje wandelen houdt.
http://www.optiflor.nl/
Het is toch een plant die een bepaalde decadentie uitstraalt. Daarom is CL ook een groot verzamelaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er in sommige straten zo belachelijk veel orchideeën in de vensterbanken stonden.
En dat ik zou willen dat ik zo'n verzameling had.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch een plant die een bepaalde decadentie uitstraalt. Daarom is CL ook een groot verzamelaar.
Als je een onuitwisbare indruk op de vrouwen in je leven wil halen kun je ff een orchidee gaan scoren!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
Hey, dat is ook in de buurt waar ik nu zit.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:11 schreef TwistedDarling het volgende:
En dat ik zou willen dat ik zo'n verzameling had.
Of CL gaan stalken als ze daar heen gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een onuitwisbare indruk op de vrouwen in je leven wil halen kun je ff een orchidee gaan scoren!
Achja, een verzameling bananenplanten is ook leuk.quote:
Dus je hebt een orchideeen bos in je kamer?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee. Eén plant is nu al een half jaar in bloei ofzo, die blijft zijtakken aanmaken
.
Dat dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
CL moet briljant zijn. Onze orchideeen gaan gewoon dood. Hoe doe jij dat met je kamer vol met die dingen?
Er zitten er meer in Monster, maar die weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben daar alleen de gewone orchidee, ik wil eens een andere soort. Die niet stinkt naar dode ratten.
De bescheidenheid!quote:
Enquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben daar alleen de gewone orchidee, ik wil eens een andere soort. Die niet stinkt naar dode ratten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |