Wat is je BMI?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wacht ik zal het toelichten: iederen die slanker is dan ik, als die nou doodgaat ben ik de dunste persoon op aarde
Sorry CL daar val je nog onder haha
68quote:
Da's hardstikke gezond!quote:
Ik zag 'Happy products for happy people' staan in de topbalk. Ik heb 'm weggeklikt voor de website was geladen. Geen MissMSX ding...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:17 schreef liefie_ het volgende:
Nee te hoogmaar wat zeg ik niet anders gaat het eindelijk tot de mannen hier op fok doordringen dat ik een vetzak ben met hangtieten en dat kunnen we niet hebben
Zo, het duurt even, maar dan heb je ook watquote:
Mijn vorm van happy is gewoon andersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag 'Happy products for happy people' staan in de topbalk. Ik heb 'm weggeklikt voor de website was geladen. Geen MissMSX ding...
quote:
Ik weet het ik moet er nog aan sleutelen, maar het is ff wennen, een ander pakket dan PSquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo, het duurt even, maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Ze oogt wat flets maar voor de rest...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet het ik moet er nog aan sleutelen, maar het is ff wennen, een ander pakket dan PS
Ben jij mij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:33 schreef liefie_ het volgende:
Ik hou niet van happy
mensen die continue happy zijn mogen ook dood
Waarom is ze boos en misselijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo, het duurt even, maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Moeten trouwen omdat je zwanger bent is niet tof...quote:
Bij een bruid is daar een traditionele verklaring voor. Voor beide eigenschappen tegelijk nog welquote:
Ik vermoed dat kwijlen de bedoeling was, maar het lijkt meer op het liefie_dieet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:57 schreef liefie_ het volgende:
wat is de bruidegom aan het doen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat kwijlen de bedoeling was, maar het lijkt meer op het liefie_dieet.
Het is wel duidelijk dat jij degene bent die in Spanje ook de zon niet 100% ontwijkt.quote:
Tsja, ik krijg ook altijd bende erbij waar ik wel voor moet betalenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me is vegetariër, had ze ergens in een restaurant een vegetarisch gerecht besteld, zat er kroepoek bij. Dat vertikt ze dus om te eten, maar ze moest het wel betalen
.
Nouhouquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij degene bent die in Spanje ook de zon niet 100% ontwijkt.
Awwwwquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nouhou
het is echt moeilijk hoor een ander pakket. Met PS was-ie perfect geweest.
ja, maar stel je lust geen vis. Je bestelt een gerecht zonder vis. Ligt er een dooie Nemo op je bord.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, ik krijg ook altijd bende erbij waar ik wel voor moet betalen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar stel je lust geen vis. Je bestelt een gerecht zonder vis. Ligt er een dooie Nemo op je bord..
Gimpquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Awwww.
Welk pakket? Paint.NET? Gimp? iPaint?
Ok, dat is evil. Tenzij je denkt als de Gimp. Maar niemand die ik ken is er blij mee.quote:
Ik snap er geen snars van. Ze moest betalen voor de kroepoek?? Maar kroepoek krijg je toch als bijgerecht en dat bestel je toch apart? En als het op je bord nasi ligt dan kun je toch geen prijsje aan de kroepoek hangen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar stel je lust geen vis. Je bestelt een gerecht zonder vis. Ligt er een dooie Nemo op je bord..
Ik ken 1 iemand die positief is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, dat is evil. Tenzij je denkt als de Gimp. Maar niemand die ik ken is er blij mee.
Het lag over het gerecht heen en ze had geen zin om het eraf te pielen. Ze had geen zin om voor het gerecht te betalen want het was niet vegetarisch.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap er geen snars van. Ze moest betalen voor de kroepoek?? Maar kroepoek krijg je toch als bijgerecht en dat bestel je toch apart? En als het op je bord nasi ligt dan kun je toch geen prijsje aan de kroepoek hangen?
Dit weekend weer makenquote:
Dan had ze gewoon weg moeten lopen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lag over het gerecht heen en ze had geen zin om het eraf te pielen. Ze had geen zin om voor het gerecht te betalen want het was niet vegetarisch.
Misschien een beetje extreem, maar stel dat je allergisch bent voor noten, vraagt om een gerecht zonder noten en dan zitten die er toch in.
Dat heeft ze uiteindelijk ook gedaan, toen ze d'r gelijk niet kreegquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft ze uiteindelijk ook gedaan, toen ze d'r gelijk niet kreeg.
Kijk, dat zou ik dus nooit kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |