Hij kan zo de politiek in wil je zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt door jouw gebrekkige uitleg.
Jullie zijn allebei even geniaal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die mij verwart met Litpho...
Nee hoor, dat zou ik echt nooit doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bespeur ik hier kritiek? Hm?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er was pas nog iemand die Episch Centrum en Epicentrum door elkaar haalde.quote:
Bot en pas, om maar eens wat te noemen.quote:
Op het plebs dat ons niet uit elkaar kan houden!quote:
Episch centrumquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er was pas nog iemand die Episch Centrum en Epicentrum door elkaar haalde.
Niks mis met donker haar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Rme Air. Hij moet 't met mij doen. Donker haar, kleine jopen
Ik ben regelmatig nog beschikbaarquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Rme Air. Hij moet 't met mij doen. Donker haar, kleine jopen
quote:
Welk een straf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Arme Air. Hij moet 't met mij doen. Donker haar, kleine jopen
Heeft hij je nog geen borstvergroting aangeboden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Arme Air. Hij moet 't met mij doen. Donker haar, kleine jopen
Ik wil natuurlijke borsten, groot of klein maakt niet uit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft hij je nog geen borstvergroting aangeboden?
De natuurlijke borstvergroting is een zwangerschap.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijke borsten, groot of klein maakt niet uit.
Krijg je er meteen een koter bij zodat je geen tijd meer hebt voor die grote jopen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
De natuurlijke borstvergroting is een zwangerschap.
En als je niet uitkijkt ontploffen zequote:
Heel af en toe mag je nog even aan je eigen borsten zitten. Tot zover de grote jopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je er meteen een koter bij zodat je geen tijd meer hebt voor die grote jopen...
En veel te gevoelig, dus afblijven!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je er meteen een koter bij zodat je geen tijd meer hebt voor die grote jopen...
Ieuwquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel af en toe mag je nog even aan je eigen borsten zitten. Tot zover de grote jopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |