Oei lijkt me toch wel erg eng een goeie aardbeving! maar gelukkig dat lles goed is gegaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
het gebied waar het episch centrum lag (70km bij mij vandaan) is zeer dunbevolkt
Ik zit zelf bij de vrijwillige brandweer en we kregen net een piepermelding dat er om "stand by" verzocht wordt tot morgenochtend vroegquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:16 schreef JeMoeder het volgende:
Ik heb een klaar kleine aardbevinkjes meegemaakt toen ik in NZ was, maar die waren niet echt erg. Hopelijk loopt het een beetje los daar... vooral omdat het middernacht is en de berichtgeving mensen misschien wat slecht bereikt?
Waar zit je op het zuidereiland? Oamaru/Dunedin? Of verder landinwaards / naar het zuiden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dank je FF, alles is goed hier, geen gewonden of ernstige schade en zoals jullie kunnen zien, internet doet het nog... wel zijn er nog lichte naschokken voelbaar dus ik blijf nog even wakker
Zit je dicht aan de kust?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dank je FF, alles is goed hier, geen gewonden of ernstige schade en zoals jullie kunnen zien, internet doet het nog... wel zijn er nog lichte naschokken voelbaar dus ik blijf nog even wakker
klopt..maar is ook al laat hier ....het voelt aan alsof je in een roeiboot zit die heel hard op de golven schudquote:Oei lijkt me toch wel erg eng een goeie aardbeving! maar gelukkig dat lles goed is gegaan
btw: het moet zijn epicentrum wat je nou typt is heel wat anders
30 km van de kust vandaan in Edendale (Southland)quote:
Farmhand?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
30 km van de kust vandaan in Edendale (Southland)
quote:
Ik neem aan dat mocht de Tsunami inslaan, jij gewoon veilig zit?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
30 km van de kust vandaan in Edendale (Southland)
Edendale is vlak landbouwgebied toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mocht de Tsunami inslaan, jij gewoon veilig zit?
Ja hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mocht de Tsunami inslaan, jij gewoon veilig zit?
*jaloers zijn*quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
off topic..ik ben bedrijfsleider op een tulpenkwekerij van 70ha
Ja bijna net zo vlak als Nederland maar ik ga er vanuit dat we ver genoeg land inwaarts zittenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Edendale is vlak landbouwgebied toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |