Hij kan zo de politiek in wil je zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt door jouw gebrekkige uitleg.
Jullie zijn allebei even geniaal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die mij verwart met Litpho...
Nee hoor, dat zou ik echt nooit doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bespeur ik hier kritiek? Hm?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er was pas nog iemand die Episch Centrum en Epicentrum door elkaar haalde.quote:
Bot en pas, om maar eens wat te noemen.quote:
Op het plebs dat ons niet uit elkaar kan houden!quote:
Episch centrumquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er was pas nog iemand die Episch Centrum en Epicentrum door elkaar haalde.
Niks mis met donker haar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Rme Air. Hij moet 't met mij doen. Donker haar, kleine jopen
Ik ben regelmatig nog beschikbaarquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Rme Air. Hij moet 't met mij doen. Donker haar, kleine jopen
quote:
Welk een straf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Arme Air. Hij moet 't met mij doen. Donker haar, kleine jopen
Heeft hij je nog geen borstvergroting aangeboden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Arme Air. Hij moet 't met mij doen. Donker haar, kleine jopen
Ik wil natuurlijke borsten, groot of klein maakt niet uit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft hij je nog geen borstvergroting aangeboden?
De natuurlijke borstvergroting is een zwangerschap.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijke borsten, groot of klein maakt niet uit.
Krijg je er meteen een koter bij zodat je geen tijd meer hebt voor die grote jopen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
De natuurlijke borstvergroting is een zwangerschap.
En als je niet uitkijkt ontploffen zequote:
Heel af en toe mag je nog even aan je eigen borsten zitten. Tot zover de grote jopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je er meteen een koter bij zodat je geen tijd meer hebt voor die grote jopen...
En veel te gevoelig, dus afblijven!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je er meteen een koter bij zodat je geen tijd meer hebt voor die grote jopen...
Ieuwquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel af en toe mag je nog even aan je eigen borsten zitten. Tot zover de grote jopen.
Pics!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je niet uitkijkt ontploffen ze![]()
Ja... maar...quote:
Jij hebt er al 4 jaar aan kunnen zitten, nu is het tijd voor de kleinequote:
Die gaat zijn eigen jopen maar zoeken. In dit leven krijg je niks voor niks...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt er al 4 jaar aan kunnen zitten, nu is het tijd voor de kleine
Die jopen zijn meer van hem/haar dan van jouquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaat zijn eigen jopen maar zoeken. In dit leven krijg je niks voor niks...
Deze zijn anders voor de helft van mij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef MissMSX het volgende:
Die jopen zijn meer van hem/haar dan van jou
Nu nog wel jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze zijn anders voor de helft van mij.
Tot den dood ons scheidt!quote:
Kindsdeel enzoquote:
Alles is van ons samenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:13 schreef liefie_ het volgende:
was dat een onderdeel van jullie huwelijks beloften?
Ik hou van je, in ziekte en in gezondheid en mijn tieten zijn voor de rest van ons leven van ons samen?
Mede-kneusje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik weer een teen gekneusd ofzo.
Nee, niet gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:47 schreef liefie_ het volgende:
CL heb je heel toevallig net blast from the past gekeken?
Alicia Silverstone draagt in die film vaak van die jurkjes die jij net in het H&M topic poste, misschien had je daar wat aan gehad?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik weer een teen gekneusd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |