FRIET!quote:
Ik heb iets gemistquote:
Dat maakt het lekkergehalte van blondjes niet anders....quote:
Loopt die slowchat nog steeds? Burdie!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:32 schreef Tegan het volgende:
Oh, het is een Singles ding ofzo.
Blonde haren, grote jopen!quote:
Jij?quote:
Waarom afwisselen ipv tegelijkertijd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij?
Dan wissel ik af tussen jou en Twist op LL!
Ik hoopte al dat je dat zou voorstellen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Waarom afwisselen ipv tegelijkertijd?
Gelukkig maar, je doet alsof je bescheiden bent. Ik was even bang dat je creativiteit was aangetast.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je dat zou voorstellen!
Nee, dit is allemaal onderdeel van het grote plan...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Gelukkig maar, je doet alsof je bescheiden bent. Ik was even bang dat je creativiteit was aangetast.
Denk je eindelijk ontsnapt te zijn...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:32 schreef Tegan het volgende:
Oh, het is een Singles ding ofzo.
You can run but you can't hide.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Denk je eindelijk ontsnapt te zijn...
Dat staat buiten kijf!quote:
Klinkt als een Triviantvraag voor Litpho...quote:
En een haidewiets?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:04 schreef Q. het volgende:
Wat is een kijf eigenlijk?
Een ruziequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:04 schreef Q. het volgende:
Wat is een kijf eigenlijk?
Immer handig, zo'n wandelende encyclopedie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een Triviantvraag voor Litpho...
Een twistgesprek. Nee, niet zo'n Twistgesprekquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een Triviantvraag voor Litpho...
Ik prefereer de variant met de hoofdletter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Litpho het volgende:
Een twistgesprek. Nee, niet zo'n Twistgesprek.
Dat was de samenvatting.quote:
Impliceert dat niet dat alle gesprekken met Twist op een twist uitlopen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik prefereer de variant met de hoofdletter.
Waarom? Een twist is niet hetzelfde als een Twist.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Impliceert dat niet dat alle gesprekken met Twist op een twist uitlopen?
Gelukkig niet, maar als je het niet leest maar zegt dan hoor je het verschil niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waarom? Een twist is niet hetzelfde als een Twist.
Hij heeft al meerdere Twistervaringen gehad, en toch snapt hij het niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Waarom? Een twist is niet hetzelfde als een Twist.
Dat komt door jouw gebrekkige uitlegquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft al meerdere Twistervaringen gehad, en toch snapt hij het niet.
Dat geldt wel voor meer woorden in de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:12 schreef Plato1980 het volgende:
Gelukkig niet, maar als je het niet leest maar zegt dan hoor je het verschil niet.
Je bent de zoveelste die mij verwart met Litpho...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
Dat komt door jouw gebrekkige uitleg.
Zoalsquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer woorden in de Nederlandse taal.
Hij kan zo de politiek in wil je zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt door jouw gebrekkige uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |