Als ze in die serie mensen uit Hong Kong lichtelijk met een honkbalknuppel bewerken dan zou het wel therapeutisch gezien wel goed voor me zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef Witchfynder het volgende:
Je kunt er wel goed je werk me verwerken.
Hm, in dat geval raad ik je een Jackie Chan-film aan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ze in die serie mensen uit Hong Kong lichtelijk met een honkbalknuppel bewerken dan zou het wel therapeutisch gezien wel goed voor me zijn.
Nee dank je, daar word ik depressief van, zo slecht zijn die films.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, in dat geval raad ik je een Jackie Chan-film aan.
Jet Li dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee dank je, daar word ik depressief van, zo slecht zijn die films.
Daar ben ik ook niet echt een fan van.quote:
Waaat? Muv die uitgerekte rapvideo's die hij recentelijk in de VS gemaakt heeft, vind ik Jet toch de beste. Vooral de eerste drie Once Upon A Time In China films, Hero en die recente waarvan ik de titel vergeten ben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet echt een fan van.
Dan zet ik liever Crouching Tiger, Hidden Dragon weer eens aan.
Ach, het genre spreekt me niet echt aan, of het moet volledig over the top zijn of heel erg vaag worden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:51 schreef Witchfynder het volgende:
Waaat? Muv die uitgerekte rapvideo's die hij recentelijk in de VS gemaakt heeft, vind ik Jet toch de beste. Vooral de eerste drie Once Upon A Time In China films, Hero en die recente waarvan ik de titel vergeten ben.
Weirdoquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, het genre spreekt me niet echt aan, of het moet volledig over the top zijn of heel erg vaag worden.
Stemapparaat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Heuj ik speel ook.![]()
Maar nu mijn gitaarles over is wordt mijn gitaar niet meer wekelijks gestemd en nu moet ik het dus zelf doen iemand tips?
En train jezelf om het op je oren te kunnen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Heuj ik speel ook.![]()
Maar nu mijn gitaarles over is wordt mijn gitaar niet meer wekelijks gestemd en nu moet ik het dus zelf doen iemand tips?
Dan moet ik die toch maar eens gaan kijken denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weirdo.
Maar als je CTHD leuk vindt, dan verwacht ik dat je Hero ook tof vind. Ik vond Hero zelfs stukken beter/interessanter.
Dat kan ik na al die jaren nog steeds nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En train jezelf om het op je oren te kunnen.
Dat lijkt me echt heerlijk, maar nog nooit echt geprobeerd!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En train jezelf om het op je oren te kunnen.
Die lijkt me verdacht veel op Chris Impellitteri (dat is vast niet goed geschreven). Hij speelt eigenlijk enorm saaie dingen, maar dan op zo'n belachelijk hoge snelheid dat het wel een beetje leuk is. Heb ooit eens een instructie-videoband van hem geleend. Echt zo'n hairmetal fossielquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:00 schreef Meursault het volgende:
Kennen jullie trouwens de gitarist rechts in de OP? Of was het nog niet opgevallen dat er geen BC rich stond..![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die lijkt me verdacht veel op Chris Impellitteri (dat is vast niet goed geschreven). Hij speelt eigenlijk enorm saaie dingen, maar dan op zo'n belachelijk hoge snelheid dat het wel een beetje leuk is. Heb ooit eens een instructie-videoband van hem geleend. Echt zo'n hairmetal fossiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |