Als ze in die serie mensen uit Hong Kong lichtelijk met een honkbalknuppel bewerken dan zou het wel therapeutisch gezien wel goed voor me zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef Witchfynder het volgende:
Je kunt er wel goed je werk me verwerken.
Hm, in dat geval raad ik je een Jackie Chan-film aan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ze in die serie mensen uit Hong Kong lichtelijk met een honkbalknuppel bewerken dan zou het wel therapeutisch gezien wel goed voor me zijn.
Nee dank je, daar word ik depressief van, zo slecht zijn die films.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, in dat geval raad ik je een Jackie Chan-film aan.
Jet Li dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee dank je, daar word ik depressief van, zo slecht zijn die films.
Daar ben ik ook niet echt een fan van.quote:
Waaat? Muv die uitgerekte rapvideo's die hij recentelijk in de VS gemaakt heeft, vind ik Jet toch de beste. Vooral de eerste drie Once Upon A Time In China films, Hero en die recente waarvan ik de titel vergeten ben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet echt een fan van.
Dan zet ik liever Crouching Tiger, Hidden Dragon weer eens aan.
Ach, het genre spreekt me niet echt aan, of het moet volledig over the top zijn of heel erg vaag worden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:51 schreef Witchfynder het volgende:
Waaat? Muv die uitgerekte rapvideo's die hij recentelijk in de VS gemaakt heeft, vind ik Jet toch de beste. Vooral de eerste drie Once Upon A Time In China films, Hero en die recente waarvan ik de titel vergeten ben.
Weirdoquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, het genre spreekt me niet echt aan, of het moet volledig over the top zijn of heel erg vaag worden.
Stemapparaat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Heuj ik speel ook.![]()
Maar nu mijn gitaarles over is wordt mijn gitaar niet meer wekelijks gestemd en nu moet ik het dus zelf doen iemand tips?
En train jezelf om het op je oren te kunnen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Heuj ik speel ook.![]()
Maar nu mijn gitaarles over is wordt mijn gitaar niet meer wekelijks gestemd en nu moet ik het dus zelf doen iemand tips?
Dan moet ik die toch maar eens gaan kijken denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weirdo.
Maar als je CTHD leuk vindt, dan verwacht ik dat je Hero ook tof vind. Ik vond Hero zelfs stukken beter/interessanter.
Dat kan ik na al die jaren nog steeds nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En train jezelf om het op je oren te kunnen.
Dat lijkt me echt heerlijk, maar nog nooit echt geprobeerd!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die lijkt me verdacht veel op Chris Impellitteri (dat is vast niet goed geschreven). Hij speelt eigenlijk enorm saaie dingen, maar dan op zo'n belachelijk hoge snelheid dat het wel een beetje leuk is. Heb ooit eens een instructie-videoband van hem geleend. Echt zo'n hairmetal fossielquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:00 schreef Meursault het volgende:
Kennen jullie trouwens de gitarist rechts in de OP? Of was het nog niet opgevallen dat er geen BC rich stond..![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die lijkt me verdacht veel op Chris Impellitteri (dat is vast niet goed geschreven). Hij speelt eigenlijk enorm saaie dingen, maar dan op zo'n belachelijk hoge snelheid dat het wel een beetje leuk is. Heb ooit eens een instructie-videoband van hem geleend. Echt zo'n hairmetal fossiel
hoe doe ik dat? En ik heb al n stemapp.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Malmsteen op de achtergrond.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:51 schreef Cynic het volgende:
Dit is een beetje de strekking van het materiaal op de lesvideo die ik toen had:
Echt vreselijk. Nu ik zoveel jaar verder ben valt me ook op dat ook best een rommelige sound heeft, geen nette rechterhandtechniek. Maarja, wel idioot snel.
Moet toch lukken in omgeving Groningen?quote:
Goed luisteren....quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Heuj ik speel ook.![]()
Gitaarband?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Wij hebben hier het Zeelandnet prikbord.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er op MySpace ook een of ander prikbord waar muzikanten per provincie berichten kunnen plaatsen van "hey ik zoek een band" etc.?
Heb 'm net binnen. Een van de gasten van Lords of Metal was daar ook zeer over te spreken, las ik. Ik ben benieuwd.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:02 schreef Meursault het volgende:
[..]
Heb 'm net binnen. Een van de gasten van Lords of Metal was daar ook zeer over te spreken, las ik. Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef Meursault het volgende:
Die gitaar..Is idd een nogal slecht ontwerp het gibson zack wilde sg/V modelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef Witchfynder het volgende:
I AM IN COMMAND!!
Hm, dat moet mijn themesong worden wanneer ik coördinator ben.
.
briefjes in oefenlokalen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:50 schreef Gitaarmat het volgende:
En het probleempje zit hem een beetje in het feit dat ik niet weet hoe ik naar bands moet zoeken.
Muziek uit laptopspeakersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, want mijn laptop moet aanstaan om Annihilator aan te kunnen zetten.
Je moet wat, mijn collega's worden enigszins onrustig van Electric Masada.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:53 schreef Metalfreak het volgende:
Persoonlijk vind ik metal trouwens geen goeie werkmuziek.
Ik kan juist niet met die grote spelen, gebruik die kleine groene Dunlop Tortex M3 voor elektrische gitaar en de kleine paarse Dunlop Tortex (geen idee welke dikte, dikker dan de groene) voor akoestisch. Heb gemerkt dat ik sinds ik die kleine gebruik veel strakker ben geworden qua spelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:55 schreef DrD00m het volgende:
Met welke dikte plectrums speelt iedereen hier eigenlijk? Ik zie af en toe wel eens mensen met Stubbies spelen, maar daar kan ik echt niet mee spelen hoor.veul te mini.
Vind 1,50 (van die donkerpaarse dunloppies) perfect om mee te spelen![]()
Met bassize plectrums kan ik ook goed mee uit de voeten.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat kan ik na al die jaren nog steeds niet
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heerlijk, maar nog nooit echt geprobeerd!
Nouja, als je ergens een steady E of A vandaan kunt halen (piano of bv vrijwel alles van Metallicaquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
hoe doe ik dat? En ik heb al n stemapp.
Dan wel t/m the Black Album en Death Magnetic weer. Andere albums zijn in Eb opgenomen, live ook alles in Ebquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[..]
[..]
of bv vrijwel alles van Metallica
Jazz IIquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:55 schreef DrD00m het volgende:
Met welke dikte plectrums speelt iedereen hier eigenlijk? Ik zie af en toe wel eens mensen met Stubbies spelen, maar daar kan ik echt niet mee spelen hoor.veul te mini.
Vind 1,50 (van die donkerpaarse dunloppies) perfect om mee te spelen![]()
Met bassize plectrums kan ik ook goed mee uit de voeten.
Echt? Wat een homo's, dat is superchille muziek juist. Vooral Kedem en Karaim, daar kan ik echt de hele dag naar luisteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet wat, mijn collega's worden enigszins onrustig van Electric Masada.
Hmja, alles tussen de Black Album en Death Magnetic heb ik categorisch genegeerd de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan wel t/m the Black Album en Death Magnetic weer. Andere albums zijn in Eb opgenomen, live ook alles in Eb
Ik hoor wel wat een E is meestal, maar ik krijg een gitaar echt in de verste verte niet zo goed gestemd als met een stemapparaatje. Ben een uur bezig wil ik het op gehoor een beetje goed doen.
Dan mis je toch wat, ik vind Load en Re-Load (St. Anger dan weer niet) echt hele sterke albums. Anders ja, maar zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, alles tussen de Black Album en Death Magnetic heb ik categorisch genegeerd de afgelopen jaren.
Metal is geschikt voor elke gelegenheid. Je moet alleen de goede soort Metal kiezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Muziek uit laptopspeakers![]()
Persoonlijk vind ik metal trouwens geen goeie werkmuziek.
Ik ben het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Metal is geschikt voor elke gelegenheid. Je moet alleen de goede soort Metal kiezen.
Toevallig is het geluid uit mijn laptop opvallend beter dan uit sommige losse speakers.
Maar dat moet je wel enigszins trainen, neem ik aan? Dat ga ik denk ik maar eens proberen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:14 schreef Svyatagor het volgende:
Als je echt goeie oren hebt, dan heb je die hulptoon niet eens nodig maar kun je uit jezelf horen welke noot gespeeld wordt. Maar dat is vaak een aangeboren kunst.
Ik heb hier nog geen bloemen gezienquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
Witchfynder en alle andere IT-ers: gefeliciteerd met sysadmindag vandaag
En ik heb vrij vandaagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen bloemen gezien
Ja, maar dat is met allemaal oudere mensen, een beetje een bij elkaar geraapt zooitje. Ik zoek mensen onder de 23 en blues/bluesrock/classic rock.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:13 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wij hebben hier het Zeelandnet prikbord.
Edit: Had je niet al een band?
Ik ga uit protest om 15:00 naar huis bier drinken op het terrasquote:
Ik heb au vandaag: Verstandskies gisteren uitgeboord/versplintert en wat niet meer...quote:
Echte perfect pitch schijnt aangeboren te zijn. Dan kan iemand dus zeggen: zing eens een Eb, en dan kun je dat ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef Meursault het volgende:
[..]
Maar dat moet je wel enigszins trainen, neem ik aan? Dat ga ik denk ik maar eens proberen.
Ik stem op de A die m'n metroneem aangeeft.
Oh? Ik dacht van Harold Arlenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:06 schreef Meursault het volgende:
Ik heb dus altijd gedacht dat dit nummer van Malmsteen was.![]()
Het staat dus gewoon op Stand in Line.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:06 schreef Meursault het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk wel de bovenstaande versie.quote:
Judy Garland toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:06 schreef Meursault het volgende:
Het staat dus gewoon op Stand in Line.
Muziek door Harold Arlen jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Judy Garland toch?
Uit the Wizard of Oz in elk geval![]()
Ken uw klassiekers.....
en de tekst van E.Y. Harburgquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
Het is vrijdag, dus wilde dit met jullie delen:
This is an actual radio conversation between a United States Navy aircraft carrier (U.S.S. Abraham Lincoln) and Canadian authorities off the coast off Newfoundland in October 1995. (The radio conversation was released by the Chief of Naval Operations on 10/10/95 as authorized by the Freedom of Information Act.)
CANADIANS:
Please divert your course 15 degrees to the South to avoid a collision.
AMERICANS:
Recommend you divert your course 15 degrees to the North to avoid a collision.
CANADIANS:
Negative. You will have to divert your course 15 degrees to the South to avoid a collision.
AMERICANS:
This is the Captain of a US Navy ship. I say again, divert YOUR course.
CANADIANS:
No, I say again, you divert YOUR course.
AMERICANS:
This is the aircraft carrier USS Lincoln. The second largest ship in the United States Atlantic fleet. We are accompanied by three destroyers, three cruisers, and numerous support vessels. I demand that you change your course15 degrees north...
I say again...That's one-five degrees north.... or counter-measures will be undertaken to ensure the safety of this ship!
CANADIANS:
We are a lighthouse. Your call.
.
Feli!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:28 schreef Metalfreak het volgende:
Juj, mijn auto heeft weer een jaar APK zonder opmerkingen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef guitarist het volgende:
Geld.
Dat dus...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Werken.
Dan dus geen nieuwe gitaar... Luie aap...quote:
Forum Opties | |
---|---|