gebeurd met een dquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:06 schreef voetballeh het volgende:
[..]
200+ hits na 10 minuten ook he...damn.
tragische is dat dit waar gebeurt is.
Ik dacht in eerste instantie ook aan iets anders...quote:Op [url=htthttp://forum.fok.nl/topic/1322790/1/50#71461672p://forum.fok.nl/topic/1322790/1/50#71461672]donderdag 30 juli 2009 16:08[/url] schreef Anchor het volgende:
o,o,o, weer zo'n misleidende topictitel.
Ik dacht ook echt...... wat is dit nou weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Anchor het volgende:
Godver, weer de slappe lachquote:
Exactly my words!!!!!quote:
Noortje, lekker aan het genieten van de vakantie ?quote:
Ik had vuurwerk mee uit Italie hahaquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef Sanderrrr het volgende:
anti-vuurwerk maatregelen? het is juli..
Mja op zich, beetje saai wel. Ouders zijn weg en vrienden ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Noortje, lekker aan het genieten van de vakantie ?
Ook veel werken en lekker verdienen. Nog anderhalve week en dan lekker 10 dagen Spanjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja op zich, beetje saai wel. Ouders zijn weg en vrienden ook.
Maar ik werk dus verdien geld. En eind augustus Spanje.
En en jij?
Dus omdat iets eeuwenoud is kan het niet grappig zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:17 schreef Nacalon het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Een eeuwenoud 4chan plaatje. Jullie zijn wel makkelijk vermaakt
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Anchor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |