abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:34:44 #151
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71490248
Als ik dat zou zien gebeuren rij ik 'm zo voor z'n sokken
zzz
pi_71490797
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:00 schreef ouderejongere het volgende:
schandalig, wat een schoften!

Auto's bekrassen prima, maar pak dan wel een Opel, BMW of Mercedes van Seat moet je afblijven.

idd! Seat
Heb van de week een Toledo gekocht!

maar TS.. Echt zwaar klote man! zulke gasten moeten ze echt ophangen..

btw.. misschien is een stel nieuwe nikes ook niet overbodig
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:59:49 #153
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_71491002
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef ondeugend het volgende:
Vreselijk zeg !
Laten repareren zou ik ook niet doen. Lakstift proberen maar denk ik.
Heeft geen zin, deze krassen zitten diep. Als het nu met een sleutel was gedaan had ik dat wel geprobeerd, maar dat is nu zonde, aangezien het met gereedschap is gebeurd.
quote:
btw.. misschien is een stel nieuwe nikes ook niet overbodig
Nogmaals nee de paar keer per jaar dat ik m'n afgedragen sportschoenen draag ga ik geen nieuwe voor halen. Heb al knappe schoenen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:20:32 #154
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_71491591
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef pumpkineater het volgende:

[..]

Ja, maar mensen die in een beschadigde auto rijden zijn kankerpaupers! Ik rij zelfs geen meter met de mijne als er vogelstront op zit, eerst een emmer en spons erbij en wassen!
Ik ben echt niet van plan om me blauw te betalen omdat anderen graag de boel mollen, of te bedonderd zijn te melden dat ze schade gereden hebben.
Ik heb aan een straat gewoond waar veel jongeren langs kwamen en antennes en spiegels afbreken (zelfs het soort dat tegen een shop kan en waar je echt op moet staan om ze af te breken) en krassen op auto's maken. Daarbij moet je daar file parkeren, wat veel mensen niet beheersen, dus schade was schering en inslag. Ik heb net zulke krassen gehad als TS. En het is opvallend dat juist de leukere/goed onderhouden karretjes de meeste krassen oplopen. Sindsdien maak ik me niet druk om schade. Als alles het maar doet.
pi_71491716
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:42 schreef Steeven het volgende:

Goed punt, de verzekering zal die prijs zo laag mogelijk duwen uiteraard. Maar mocht ik dit ding nu verkopen, zonder krassen, dan kan ik er zeker nog 7k voor krijgen. Het scheelt dat er niet zo heel veel van rondrijden.
7k? ik denk dat een garage daar toch heel anders over denkt, waarschijnlijk zal dat de verkoopprijs zijn die zij hanteren en niet jouw inruilprijs

Maar zonder krassen verkopen? Ga je het laten repareren dan? Kost je ook klauwen als je niet allrisk verzeker bent
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:08:54 #156
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_71492910
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

7k? ik denk dat een garage daar toch heel anders over denkt, waarschijnlijk zal dat de verkoopprijs zijn die zij hanteren en niet jouw inruilprijs

Maar zonder krassen verkopen? Ga je het laten repareren dan? Kost je ook klauwen als je niet allrisk verzeker bent
Ik zou zeggen, kijk eens rond wat een Cupra uit 2001 kost. Die van mij heeft net 104k kilometers erop. Ik zie ze voor 7700 met 170k op de teller. Natuurlijk zal de garage altijd wat lager zitten, maar dit soort raak je particulier vrij goed kwijt.

En ja ik ga het laten repareren. En nee ik ga mijn auto niet verkopen. Ik ga deze helemaal afrijden.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_71493081
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:08 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kijk eens rond wat een Cupra uit 2001 kost. Die van mij heeft net 104k kilometers erop. Ik zie ze voor 7700 met 170k op de teller. Natuurlijk zal de garage altijd wat lager zitten, maar dit soort raak je particulier vrij goed kwijt.

En ja ik ga het laten repareren. En nee ik ga mijn auto niet verkopen. Ik ga deze helemaal afrijden.
Als je echt goed voor een auto bent bestaat er niet zoiets als afrijden, dan gaat hij een leven lang mee !
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:21:28 #158
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_71493289
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:14 schreef pumpkineater het volgende:

[..]

Als je echt goed voor een auto bent bestaat er niet zoiets als afrijden, dan gaat hij een leven lang mee !
was het maar zo, ik van deze auto.
pi_71493381
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:21 schreef Steeven het volgende:

[..]

was het maar zo, ik van deze auto.
Dat is toch ook zo? Je ziet zat oldtimers, ja je moet er wel je best voor doen om hem mooi te houden! Één advies, zet hem in de garage, zowel voor het roest als voor de vandalen! En dan kun je er nog heeelllllll lang mee doen!
pi_71507003
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Androoit het volgende:

[..]

Ik heb er 2250 euro voor betaald en woon in Den Haag. En idd, ik zie weinig auto's die betaalbaar zijn (nieuw of oud) die er zo mooi uit zien, eigenlijk

Die 850 euro is de indicatie die ik kreeg van een schadebedrijf. Hij was dermate beschadigd dat de bumper vervangen zou moeten worden, geschuurd, gelakt en dan nog gemonteerd zou moeten worden.

Dit was mij echter iets teveel van het goede, zeker met de angstige gedachte dat ik hem bijvoorbeeld zou laten repareren voor 850 en dat er na een week weer een deuk inzat

Ik heb die deuk dus zelf uitgedeukt. Soit, het is wat minder professioneel, die deuk is niet helemaal weg en de lak is een klein beetje beschadigd, maar het was wel gratis en ik weet nu voor de toekomst hoe het moet.
Ik heb de mijne (vandaag!!) voor een anderhalve mijer (spelling?) gekocht Geen lakschade hagelnieuwe banden + velgen. En toen 150km naar huis gereden. Shiiiiiit, was is dat ding lekker
Ook rood De andere kleuren hebben een groen interieur
Topauto
Helaas, ik was net thuis, en parkeerde iets te dicht bij de stoeprand. Ik dacht wat geschraap te horen (KUUUUUUUUT!!!! ). Ik keek en de halve velgrand (heel dun trouwens) was dus helemaal bekrast
Morgen maar eens kijken naar de band of daar nog verse krassen op zitten, immers was het maar een klein stukje dat ik het hoorde.
Maargoed, nu weet ik ECHT hoe pijnlijk het is .
Enige waar ik van baal aan die auto is dat fucking sportgeluid, dat geen toevoeging geeft en me een sjonnie laat lijken Die gaat er af zodra ik het geld heb voor een fabrieks

Maar echt, wat een ownage wagen is dat
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:22:47 #161
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_71507142
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:32 schreef Steeven het volgende:
Dat was even schrikken gisterochtend, toen ik om 08:30 m'n auto in wilde stappen. Ik dacht eerst nog dat iemand een geintje met me had uitgehaald, door met krijt of iets dergelijks langs mijn auto te zijn gegaan, maar nee. Iemand vond het heel lollig om met een uiterst scherp voorwerp, hoogst ws. een schroevendraaier, mijn auto te bekrassen. Aan beide kanten. En de motorkap. Schade? Zeker 2500 euro. Allrisk verzekerd? Helaas niet.

Klacht: vandalen die anoniem veel schade berokkenen aan mensen

Bewijs:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Meer foto's volgen.
Het heeft waarschijnlijk met je schoenen te maken.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_71507277
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:13 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik heb de mijne (vandaag!!) voor een anderhalve mijer (spelling?) gekocht Geen lakschade hagelnieuwe banden + velgen. En toen 150km naar huis gereden. Shiiiiiit, was is dat ding lekker
Ook rood De andere kleuren hebben een groen interieur
Topauto
Helaas, ik was net thuis, en parkeerde iets te dicht bij de stoeprand. Ik dacht wat geschraap te horen (KUUUUUUUUT!!!! ). Ik keek en de halve velgrand (heel dun trouwens) was dus helemaal bekrast
Morgen maar eens kijken naar de band of daar nog verse krassen op zitten, immers was het maar een klein stukje dat ik het hoorde.
Maargoed, nu weet ik ECHT hoe pijnlijk het is .
Enige waar ik van baal aan die auto is dat fucking sportgeluid, dat geen toevoeging geeft en me een sjonnie laat lijken Die gaat er af zodra ik het geld heb voor een fabrieks

Maar echt, wat een ownage wagen is dat
Jij koopt een auto voor ¤150,-? Doe je goed, ben wel benieuwd in wat voor staat ie dan is!
pi_71507965
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:34 schreef pumpkineater het volgende:

[..]

Jij koopt een auto voor ¤150,-? Doe je goed, ben wel benieuwd in wat voor staat ie dan is!
ik bedoel dus 1500¤
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71508121
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:34 schreef pumpkineater het volgende:

[..]

een meijer is 100 gulden, dus 150 gulden, dus ~70 euro
1000 gulden is een rug ofwel 450 euro
pi_71508656
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Ik faal in goede grappen maken.
pi_71514406
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:02 schreef sexymofo het volgende:

[..]

een meijer is 100 gulden, dus 150 gulden, dus ~70 euro
1000 gulden is een rug ofwel 450 euro
Dat hoef je aan mij niet uit te leggen maar aan die gozer die een auto kocht voor anderhalve meijer!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:04:33 #167
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71523764
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 04:45 schreef De_Groentenboer het volgende:
Tijdje terug meegemaakt hoe zo'n ''krasser'' finaal in elkaar geslagen werd. Heerlijk.

Zat op het balkon bij een maatje op zaterdagavond, kwam een groepje balletjes aanwandelen, ik zag hoe hij een geparkeerde auto bekraste met z'n sleutel of iets dergelijks. Alleen leuk dat de eigenaar van dat voertuig net uit het raam keek.

Die kakker heeft me 'n portie klappen gehad, sodeju, en z'n holmaatjes maar toekijken, mooi wel dat hij z'n gegevens aan de eigenaar gaf! Hehehehe.
Die ballo claimt gewoon de schade bij zijn aansprakelijkheidsverzekering, daarna klaagt hij de eigenaar van de auto aan voor mishandeling. Zo gaat dat in Nederland.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71524182
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, bekijk het van de zonnige kant: lelijker kon je auto toch niet worden.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_71524621
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Net als die quote uit pulp fiction: you dont fuck with a man's car!
Er is leven na de lach.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:00:55 #170
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71558625
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:08 schreef Steeven het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste foto.
Ah gos, dat krulletje lak
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:04:59 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71558744
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Androoit het volgende:
-triest verhaal-
Jij hebt wel erg veel pech gehad. Sneu.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:08:00 #172
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71558831
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:37 schreef Androoit het volgende:

[..]
EN, ik koop denk ik nooit meer een wat mooiere auto. Zodra het technisch in orde is en comfortabel rijd vind ik het prima.
Dus dat. Ik woon in een pauperwijk en een mooie auto moet je hier gewoon niet parkeren. Wij rijden dus in een oud barrel met al hier en daar een kras toen we 'm kochten. Hij is veilig en rijdt redelijk, that's it.
pi_71558914
Laf tuig, doe het dan waar de eigenaar bij staat, dan ben je tenminste niet het laagste van het laagste...

Ik zou er zelf niet mee zitten, als de auto je nog steeds van A naar B brengt, wat uiteindelijk de enige functie van een auto is, maar sommigen hebben daar misschien wel wat mee, dat ie blinkt enzo...maar toch erg zielig idd.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:49:51 #174
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71560078
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef Lamon het volgende:
Laf tuig, doe het dan waar de eigenaar bij staat, dan ben je tenminste niet het laagste van het laagste...

Ik zou er zelf niet mee zitten, als de auto je nog steeds van A naar B brengt, wat uiteindelijk de enige functie van een auto is, maar sommigen hebben daar misschien wel wat mee, dat ie blinkt enzo...maar toch erg zielig idd.
Het probleem van zulke diepe krassen is dat het zal gaan roesten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_71613532
Mooie Cupra .

Ik heb er ook zo een, een zilvergrijze. Kut van die schade .

[ Bericht 0% gewijzigd door Botje96 op 05-08-2009 01:42:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')