idd! Seatquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:00 schreef ouderejongere het volgende:schandalig, wat een schoften!
Auto's bekrassen prima, maar pak dan wel een Opel, BMW of Mercedesvan Seat
moet je afblijven.
Heeft geen zin, deze krassen zitten diep. Als het nu met een sleutel was gedaan had ik dat wel geprobeerd, maar dat is nu zonde, aangezien het met gereedschap is gebeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef ondeugend het volgende:
Vreselijk zeg !
Laten repareren zou ik ook niet doen. Lakstift proberen maar denk ik.
Nogmaals neequote:btw.. misschien is een stel nieuwe nikes ook niet overbodig
Ik ben echt niet van plan om me blauw te betalen omdat anderen graag de boel mollen, of te bedonderd zijn te melden dat ze schade gereden hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die in een beschadigde auto rijden zijn kankerpaupers! Ik rij zelfs geen meter met de mijne als er vogelstront op zit, eerst een emmer en spons erbij en wassen!
7k? ik denk dat een garage daar toch heel anders over denkt, waarschijnlijk zal dat de verkoopprijs zijn die zij hanteren en niet jouw inruilprijsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:42 schreef Steeven het volgende:
Goed punt, de verzekering zal die prijs zo laag mogelijk duwen uiteraard. Maar mocht ik dit ding nu verkopen, zonder krassen, dan kan ik er zeker nog 7k voor krijgen. Het scheelt dat er niet zo heel veel van rondrijden.
Ik zou zeggen, kijk eens rond wat een Cupra uit 2001 kost. Die van mij heeft net 104k kilometers erop. Ik zie ze voor 7700 met 170k op de teller. Natuurlijk zal de garage altijd wat lager zitten, maar dit soort raak je particulier vrij goed kwijt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:25 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
7k? ik denk dat een garage daar toch heel anders over denkt, waarschijnlijk zal dat de verkoopprijs zijn die zij hanteren en niet jouw inruilprijs
Maar zonder krassen verkopen? Ga je het laten repareren dan? Kost je ook klauwen als je niet allrisk verzeker bent
Als je echt goed voor een auto bent bestaat er niet zoiets als afrijden, dan gaat hij een leven lang meequote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:08 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk eens rond wat een Cupra uit 2001 kost. Die van mij heeft net 104k kilometers erop. Ik zie ze voor 7700 met 170k op de teller. Natuurlijk zal de garage altijd wat lager zitten, maar dit soort raak je particulier vrij goed kwijt.
En ja ik ga het laten repareren. En nee ik ga mijn auto niet verkopen. Ik ga deze helemaal afrijden.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:14 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Als je echt goed voor een auto bent bestaat er niet zoiets als afrijden, dan gaat hij een leven lang mee!
Dat is toch ook zo? Je ziet zat oldtimers, ja je moet er wel je best voor doen om hem mooi te houden! Één advies, zet hem in de garage, zowel voor het roest als voor de vandalen! En dan kun je er nog heeelllllll lang mee doen!quote:
Ik heb de mijne (vandaag!!) voor een anderhalve mijer (spelling?) gekochtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ik heb er 2250 euro voor betaald en woon in Den Haag. En idd, ik zie weinig auto's die betaalbaar zijn (nieuw of oud) die er zo mooi uit zien, eigenlijk![]()
Die 850 euro is de indicatie die ik kreeg van een schadebedrijf. Hij was dermate beschadigd dat de bumper vervangen zou moeten worden, geschuurd, gelakt en dan nog gemonteerd zou moeten worden.
Dit was mij echter iets teveel van het goede, zeker met de angstige gedachte dat ik hem bijvoorbeeld zou laten repareren voor 850 en dat er na een week weer een deuk inzat![]()
Ik heb die deuk dus zelf uitgedeukt. Soit, het is wat minder professioneel, die deuk is niet helemaal weg en de lak is een klein beetje beschadigd, maar het was wel gratis en ik weet nu voor de toekomst hoe het moet.
Het heeft waarschijnlijk met je schoenen te maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:32 schreef Steeven het volgende:
Dat was even schrikken gisterochtend, toen ik om 08:30 m'n auto in wilde stappen. Ik dacht eerst nog dat iemand een geintje met me had uitgehaald, door met krijt of iets dergelijks langs mijn auto te zijn gegaan, maar nee. Iemand vond het heel lollig om met een uiterst scherp voorwerp, hoogst ws. een schroevendraaier, mijn auto te bekrassen. Aan beide kanten. En de motorkap. Schade? Zeker 2500 euro. Allrisk verzekerd? Helaas niet.
Klacht: vandalen die anoniem veel schade berokkenen aan mensen
Bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's volgen.
Jij koopt een auto voor ¤150,-? Doe je goed, ben wel benieuwd in wat voor staat ie dan is!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb de mijne (vandaag!!) voor een anderhalve mijer (spelling?) gekochtGeen lakschade hagelnieuwe banden + velgen. En toen 150km naar huis gereden. Shiiiiiit, was is dat ding lekker
![]()
Ook roodDe andere kleuren hebben een groen interieur
Topauto
Helaas, ik was net thuis, en parkeerde iets te dicht bij de stoeprand. Ik dacht wat geschraap te horen (KUUUUUUUUT!!!!). Ik keek en de halve velgrand (heel dun trouwens) was dus helemaal bekrast
![]()
Morgen maar eens kijken naar de band of daar nog verse krassen op zitten, immers was het maar een klein stukje dat ik het hoorde.
Maargoed, nu weet ik ECHT hoe pijnlijk het is.
Enige waar ik van baal aan die auto is dat fucking sportgeluid, dat geen toevoeging geeft en me een sjonnie laat lijkenDie gaat er af zodra ik het geld heb voor een fabrieks
![]()
Maar echt, wat een ownage wagen is dat
ik bedoel dus 1500¤quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:34 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Jij koopt een auto voor ¤150,-? Doe je goed, ben wel benieuwd in wat voor staat ie dan is!
een meijer is 100 gulden, dus 150 gulden, dus ~70 euroquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:34 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Jij koopt een auto voor ¤150,-? Doe je goed, ben wel benieuwd in wat voor staat ie dan is!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik faal in goede grappen maken.
Dat hoef je aan mij niet uit te leggen maar aan die gozer die een auto kocht voor anderhalve meijer!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:02 schreef sexymofo het volgende:
[..]
een meijer is 100 gulden, dus 150 gulden, dus ~70 euro
1000 gulden is een rug ofwel 450 euro
Die ballo claimt gewoon de schade bij zijn aansprakelijkheidsverzekering, daarna klaagt hij de eigenaar van de auto aan voor mishandeling. Zo gaat dat in Nederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:45 schreef De_Groentenboer het volgende:
Tijdje terug meegemaakt hoe zo'n ''krasser'' finaal in elkaar geslagen werd. Heerlijk.![]()
Zat op het balkon bij een maatje op zaterdagavond, kwam een groepje balletjes aanwandelen, ik zag hoe hij een geparkeerde auto bekraste met z'n sleutel of iets dergelijks. Alleen leuk dat de eigenaar van dat voertuig net uit het raam keek.
Die kakker heeft me 'n portie klappen gehad, sodeju, en z'n holmaatjes maar toekijken, mooi wel dat hij z'n gegevens aan de eigenaar gaf! Hehehehe.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, bekijk het van de zonnige kant: lelijker kon je auto toch niet worden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Net als die quote uit pulp fiction: you dont fuck with a man's car!
Dus dat. Ik woon in een pauperwijk en een mooie auto moet je hier gewoon niet parkeren. Wij rijden dus in een oud barrel met al hier en daar een kras toen we 'm kochten. Hij is veilig en rijdt redelijk, that's it.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:37 schreef Androoit het volgende:
[..]
EN, ik koop denk ik nooit meer een wat mooiere auto. Zodra het technisch in orde is en comfortabel rijd vind ik het prima.
Het probleem van zulke diepe krassen is dat het zal gaan roesten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef Lamon het volgende:
Laf tuig, doe het dan waar de eigenaar bij staat, dan ben je tenminste niet het laagste van het laagste...
Ik zou er zelf niet mee zitten, als de auto je nog steeds van A naar B brengt, wat uiteindelijk de enige functie van een auto is, maar sommigen hebben daar misschien wel wat mee, dat ie blinkt enzo...maar toch erg zielig idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |