wel van geleerd in een keer... zonde manquote:Allrisk verzekerd? Helaas niet.
Mooie praktijk test inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:39 schreef speknek het volgende:
2500 euro?
[ afbeelding ]
Use the Fix it! Pro stick, only 19.99.
Stoere jongen , mag ik je aanraken ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Vroeger ook eens 2 keer gedaan. Na het uitgaan met je sleutels langs auto's
Ja, een Cupraquote:Is dat een Seat Ibiza?
Nee, ik stond geparkeerd bij mijn vriendin, was daar voor de 3e keer, ken daar geen mensen. Misschien iemand die jaloers is.quote:Vuile rotstreken zijn dat, toevallig ruzie gehad met een buurtbewoner/medelander ofzo?
Aangifte gedaan, maar is toch kansloos. Leuk voor de statistieken bij de politie though. Zoals iemand al eerder zei kan ik geen beroep doen op het waarborgfonds.quote:Aangifte politie en google is op waarborgfonds
Just spray that shit onquote:Use the Fix it! Pro stick, only 19.99.
Ze zouden jouw kop moeten laten kennismaken met het asfalt van de straat. Liefst over een afstand van 100 meter. Mongool.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
quote:Vroeger ook eens 2 keer gedaan. Na het uitgaan met je sleutels langs auto's
Mannetjes zoals jij verdienen niet om te levenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
De FOK!er die dat heeft gedaan, lacht zich nu helemaal stuk.
Helaas zal dat niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:48 schreef jantar het volgende:
[..]
tot het is een keer bij je eigen auto gebeurd..
Onze boskameel is namelijk te arm voor een auto.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef boskameel het volgende:
[..]
Helaas zal dat niet zo snel gebeuren.
QFTquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Onze boskameel is namelijk te arm voor een auto.
Eén gratis hersentumor voor boskameel svp.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Nee als je toch geen bezine of diesel kan betalen is het kansloos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |