proest....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Echo99 het volgende:
Nope. Zag wel drie wijzen uit het oosten op kamelen voorbij komen vanochtend...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Echo99 het volgende:
Hoe laat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef tomtomkortom het volgende:
Afgelopen nacht stond er een zeer heldere ster aan de zuid-oostelijke hemel. Weet iemand toevallig 'wat dit was'? Ik heb er helaas geen geslaagde foto van
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Echo99 het volgende:
Dan was het inderdaad waarschijnlijk Jupiter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:13 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik schat in rond een uurtje of kwart over 2. Was nadat de hemel opklaarde van een flinke onweersbui.
Dank je! Ben altijd zeer nieuwsgierigquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
waarschijnlijk is dit planeet juptier..
met programma stellaruim kan je alle planeten zien en sterrenbeelden etc..
En 't is grrrraaaaaatiiiiissss.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
waarschijnlijk is dit planeet juptier..
met programma stellaruim kan je alle planeten zien en sterrenbeelden etc..
De meest fantastische en tegelijkertijd meest nutteloze appquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:26 schreef Antaresje het volgende:
Ik heb Google Sky Maps op m'n telefoon. Ik hou m'n telefoon voor m'n gezicht alsof ik er doorheen kijk, en hij geeft naam en toenaam van wat er allemaal te zien is. Of te zien zou zijn, in het centrum van Eindhoven mag je blij zijn als je iets meer kunt zien dan alleen Jupiter.
Mooie is ook dat je kunt zoeken. Je tikt in 'mars', er verschijnt een pijltje op je telefoon en het enige wat je hoeft te doen is de pijl te volgen totdat Mars in beeld is.
Er is een ander appje voor de iphone 3GS die ong hetzelfde doet maar dan met alle wikipedia links etc erbij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:26 schreef Antaresje het volgende:
Ik heb Google Sky Maps op m'n telefoon. Ik hou m'n telefoon voor m'n gezicht alsof ik er doorheen kijk, en hij geeft naam en toenaam van wat er allemaal te zien is. Of te zien zou zijn, in het centrum van Eindhoven mag je blij zijn als je iets meer kunt zien dan alleen Jupiter.
Mooie is ook dat je kunt zoeken. Je tikt in 'mars', er verschijnt een pijltje op je telefoon en het enige wat je hoeft te doen is de pijl te volgen totdat Mars in beeld is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |