abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:55:38 #226
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_73696244
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Bestellen ging prima, je moet wel een visa of master hebben. Ik kreeg meteen een bevestigingsmail.
Nu even afwachten hoe lang het duurt voordat ze binnen zijn
Er stond wel onder dat de verzendkosten nog doorberekend zouden worden...
pi_73697130
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef aKra het volgende:

[..]

Er stond wel onder dat de verzendkosten nog doorberekend zouden worden...
Er staat helemaal niets onder, waar heb jij het over
  donderdag 15 oktober 2009 @ 00:15:35 #228
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_73701405
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Er staat helemaal niets onder, waar heb jij het over
Als je je bestelling geplaatst hebt en je adresgegevens geverifieerd staat er onderaan bij de kosten:
"International shipping rate may be higher than it appears. We will email you regarding the exact shipping charge."
pi_73701588
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:15 schreef aKra het volgende:

[..]

Als je je bestelling geplaatst hebt en je adresgegevens geverifieerd staat er onderaan bij de kosten:
"International shipping rate may be higher than it appears. We will email you regarding the exact shipping charge."

die 15 dollar uit de bovenstaande post is de bevestigings-email
  donderdag 15 oktober 2009 @ 00:40:03 #230
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_73701858
Keep me posted, er staat bij de uitleg van free shipping nog wel "A surcharge of $15 will be applied to all orders.", dus die is gewoon standaard...

Dus het zal me benieuwen, gezien ik wel vrij snel antwoord kreeg met de prijzen zeg maar voor shipping lijkt me niet dat ze het jou ineens 'voor $ 15' doen. We shall see
pi_73702025
Oeh, hier moet ik reageren. Ik wil binnenkort nieuwe UGGS bestellen uit Amerika, want mijn eerste paar heb ik hier gewoon in Nederland gekocht. Ben je dan echt zoveel goedkoper uit of kom je met shipping etc. nog steeds op ongeveer dezelfde prijs uit?

Ik wil ze eigenlijk bij Victoria's Secret bestellen, want ik wil de Bailey's. Hoe veel verzendkosten komen daar ongeveer bij?

[ Bericht 21% gewijzigd door Heroinjunk op 15-10-2009 01:02:30 ]
pi_73702284
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:53 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb ze nu rechtstreeks bij The Walking Company besteld:
[..]

Echt 15 dollar voor shipping naar Nederland? Kan bijna niet.

Denk dat je er nog wel wat van gaat horen.

Die Iloveuggies is gewoon een nepsite.
Ik wist al wel dat die prijzen gewoon niet konden. Dus je wordt doorgestuurd. Misschien is Iloveuggies een referal site. Dus hij refereert naar thewalkingcompany en krijgt dan zoveel procent per betalende costumer.

Wat mannen uggs betreft, als je iets interessants ziet kun je bij www.hetehakken.nl ook vragen of ze het leveren. Ze leveren bv ook kinderuggs die er niet op staan. www.missleolas.nl levert ook mannen uggs die 2 sites zijn zeker betrouwbaar!

Cozyboots.com is trouwens echt wel een echte site hoor. Dat zijn amerikaanse prijzen maar er komt nog zoveel meer bij. We moeten echt veel betalen voor verzenden en btw en soms extra fees die een website rekent.

Ik heb al helemaal geen zin in al dat gedoe, eeuwen wachten tot de douane het vrijgeeft als ze met USPS verzenden. Douane houdt tegenwoordig ELK pakketje vast.

Kun je echt wel beter bij Thewalking bestellen denk ik. Als die met UPS verzend.

Laat me ff weten Eef. Als het echt zo goedkoop is bestel ik voortaan ook wel gewoon daar!
pi_73703931
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Oeh, hier moet ik reageren. Ik wil binnenkort nieuwe UGGS bestellen uit Amerika, want mijn eerste paar heb ik hier gewoon in Nederland gekocht. Ben je dan echt zoveel goedkoper uit of kom je met shipping etc. nog steeds op ongeveer dezelfde prijs uit?

Ik wil ze eigenlijk bij Victoria's Secret bestellen, want ik wil de Bailey's. Hoe veel verzendkosten komen daar ongeveer bij?
Ongeveer 40 dollar.
Wat ik niet begrijp is waarom niemand het eigenlijk gewoon bij VS zelf probeert. Doe net alsof je besteld en dan zie je het vanzelf. Shopbop is dan voordeliger volgens mij want die berekent geen verzendkosten.
Denk ook aan de invoerrechten.

Asos uk heeft trouwens 25% korting, ook daar zijn Uggs te koop. Daar heb ik ze iig laatst besteld. Lekker vlot en geen rekening achteraf. Laatst kreeg ik 2 facturen van FedEx ruim een jaar later en daar baalde ik toch best wel van. Dan is de lol van het product er al heel lang af.
Go hard or go home
pi_73704202
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:40 schreef aKra het volgende:
Keep me posted, er staat bij de uitleg van free shipping nog wel "A surcharge of $15 will be applied to all orders.", dus die is gewoon standaard...

Dus het zal me benieuwen, gezien ik wel vrij snel antwoord kreeg met de prijzen zeg maar voor shipping lijkt me niet dat ze het jou ineens 'voor $ 15' doen. We shall see
Ook al zijn de verzendkosten $ 40 , dan kom je nog veel goedkoper uit dan hier in Nederland.
Dan zou het totaalbedrag voor de (duurdere) bailey button $ 210 zijn, dat is +/- ¤ 141,=

Dit bedrag komt ook overeen met de mail van I love Uggies, die had het ook over 140 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eef999 op 15-10-2009 09:04:09 ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:46:13 #235
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_73710152
Vergeet niet dat je ook nog invoerrechten moet betalen bij The Walking Company, ze geven het namelijk net zoals Shopbop netjes aan!
pi_73711929
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef aKra het volgende:
Vergeet niet dat je ook nog invoerrechten moet betalen bij The Walking Company, ze geven het namelijk net zoals Shopbop netjes aan!
Als ze het pakket controleren is het op dit bedrag max. 20 euro
pi_73717214
Ik heb net een mail ontvangen van The Walking Company dat de totale kosten idd 40 dollar zijn.
Ze hebben de order stopgezet om eerst alle kosten duidelijk op rij te zetten, zoals verzending, douane en UPS.
Ik heb voor akkoord terug moeten mailen. Wordt vervolgd...
pi_73719503
Bij Victoria's Secret hebben ze nu ook 20% korting.
pi_73721416
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij Victoria's Secret hebben ze nu ook 20% korting.
Not valid on Ugg Australia staat erbij.
pi_73722723
Deze wil ik en de zilveren.

Ik heb maat 35,5/36, dus dan moet ik met maat 5 goed zitten toch?
En de schacht van die met de rits..is die smal of net zoals de classics?
Die pas ik nl wel.
Kheb ultradikke klapperkuiten in verhouding met me kikkerpootje.
pi_73736956
Beste Sabine

De Mayfaires zijn goed voor meiden met wat dikkere kuiten.
Gewoon doen dus!

Als je 36 hebt zou ik een 5 bestellen. Ze hebben dit model ook in een kindermodel. Dan kun je nog 1 maat kleiner.

@Eef: Ben wel echt benieuwd!

Sommige sites verzenden met USPS. dit is een goedkope methode voor hen. De goedkoopste ook richting Nederland maar zorgt voor ons voor enorme vertragingen.
Pakketjes blijven nu zeker 2 weken bij de douane hangen. Zoveel lopen ze achter. Heb het zelf mee mogen maken en hoor het van iedereen die dus via USPS verzonden krijgt.

UPS is de beste en snelste mogelijkheid. Misschien iets duurder maar zeker de moeite waard. Je hebt ze gewoon met 6 dagen in huis!

Denken dat je 20 euro btw kwijt bent voor je UGGs is een illusie.

Er zitten ook invoerrechten en nog meer kosten aan vast. Sowieso komt er 12,50 bovenop.
Via welke verzendmethode ook. En ze gaan bijna altijd uit van een prijs in euro. Wat je betaald hebt in dollar rekenen ze vrijwel ook gewoon aan btw maar dan over als het euro was geweest.

Heel sneaky.

Sommigen hebben hier mazzel mee. Ik niet in ieder geval. Het is zonde als je aan de deur nog 40 euro extra moet betalen. Samen met de verzendkosten is het dan nog erg veel voor je UGGs.
pi_73739169
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:25 schreef Lorraine82 het volgende:

@Eef: Ben wel echt benieuwd!

[..]
Ik ben zelf ook heel benieuwd. Ze hebben me gisteravond van The Walking Company gebeld voor het telefoonnummer dat achter op de cc staat. Ze vertelde dat ze de order z.s.m. zou verzenden.
Ik zie wel wat er voor kosten bij komen, ik zit nu op ong. 140 euro incl. verzending.
Bij hetehakken kosten ze 220 euro en bij last seasons 239 euro. In deze uitvoering zijn ze ook bijna nergens te krijgen. Dus op deze manier is het altijd het goedkoopst
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:32:15 #243
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_73741419
Eef999, maar je hebt dus geen e-mail gekregen voor nog hogere verzendkosten?
pi_73742142
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:32 schreef aKra het volgende:
Eef999, maar je hebt dus geen e-mail gekregen voor nog hogere verzendkosten?
Zie mijn post van gisteren. Mail verzendkosten 40 dollar, dan voor akkoord terugmailen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:59:34 #245
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_73742237
O.K., toch wel dus

En ben wel benieuwd wat ze je nou in totaal rekenen, vind het wel raar dat je $ 15 orderkosten moet betalen en dan ook nog eens huge verzendkosten (terwijl je zou zeggen, in product zitten wel de kosten verwerkt van het 'gratis' verzenden die willen ze dus niet verrekenen).
pi_73742417
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef aKra het volgende:
O.K., toch wel dus

En ben wel benieuwd wat ze je nou in totaal rekenen, vind het wel raar dat je $ 15 orderkosten moet betalen en dan ook nog eens huge verzendkosten (terwijl je zou zeggen, in product zitten wel de kosten verwerkt van het 'gratis' verzenden die willen ze dus niet verrekenen).
Die $ 15 zijn nu veranderd in $ 40
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:38:51 #247
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_73747386
Netjes geregeld
pi_73749183
Ik heb mijn EMU inmiddels binnen. Ze zitten erg lekker. Het heeft een week geduurd en de douane heeft het pakketje niet open gemaakt.
Haters gonna hate.
pi_73753560
Lorraine82 danx.
Ik ga op zoek of bestellen, dat moet ik nog ff uitvogelen.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:46:14 #250
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_73784486
Ik wil uggs bestellen voor mijn vriendin van op ShopBop, iemand enig idee wanneer ik nou wel en geen verzendkosten moet betalen en vanaf welk bedrag de douane moeilijk gaat doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')