Er stond wel onder dat de verzendkosten nog doorberekend zouden worden...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:51 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Bestellen ging prima, je moet wel een visa of master hebben. Ik kreeg meteen een bevestigingsmail.
Nu even afwachten hoe lang het duurt voordat ze binnen zijn

Er staat helemaal niets onder, waar heb jij het overquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef aKra het volgende:
[..]
Er stond wel onder dat de verzendkosten nog doorberekend zouden worden...

Als je je bestelling geplaatst hebt en je adresgegevens geverifieerd staat er onderaan bij de kosten:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:16 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Er staat helemaal niets onder, waar heb jij het over

die 15 dollar uit de bovenstaande post is de bevestigings-emailquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:15 schreef aKra het volgende:
[..]
Als je je bestelling geplaatst hebt en je adresgegevens geverifieerd staat er onderaan bij de kosten:
"International shipping rate may be higher than it appears. We will email you regarding the exact shipping charge."

Echt 15 dollar voor shipping naar Nederland? Kan bijna niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:53 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb ze nu rechtstreeks bij The Walking Company besteld:
[..]

Ongeveer 40 dollar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Oeh, hier moet ik reageren. Ik wil binnenkort nieuwe UGGS bestellen uit Amerika, want mijn eerste paar heb ik hier gewoon in Nederland gekocht. Ben je dan echt zoveel goedkoper uit of kom je met shipping etc. nog steeds op ongeveer dezelfde prijs uit?
Ik wil ze eigenlijk bij Victoria's Secret bestellen, want ik wil de Bailey's. Hoe veel verzendkosten komen daar ongeveer bij?

Ook al zijn de verzendkosten $ 40 , dan kom je nog veel goedkoper uit dan hier in Nederland.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:40 schreef aKra het volgende:
Keep me posted, er staat bij de uitleg van free shipping nog wel "A surcharge of $15 will be applied to all orders.", dus die is gewoon standaard...
Dus het zal me benieuwen, gezien ik wel vrij snel antwoord kreeg met de prijzen zeg maar voor shipping lijkt me niet dat ze het jou ineens 'voor $ 15' doen. We shall see

Als ze het pakket controleren is het op dit bedrag max. 20 euroquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:46 schreef aKra het volgende:
Vergeet niet dat je ook nog invoerrechten moet betalen bij The Walking Company, ze geven het namelijk net zoals Shopbop netjes aan!

Not valid on Ugg Australia staat erbij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij Victoria's Secret hebben ze nu ook 20% korting.

Ik ben zelf ook heel benieuwd. Ze hebben me gisteravond van The Walking Company gebeld voor het telefoonnummer dat achter op de cc staat. Ze vertelde dat ze de order z.s.m. zou verzenden.quote:

Zie mijn post van gisteren. Mail verzendkosten 40 dollar, dan voor akkoord terugmailenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:32 schreef aKra het volgende:
Eef999, maar je hebt dus geen e-mail gekregen voor nog hogere verzendkosten?

Die $ 15 zijn nu veranderd in $ 40quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef aKra het volgende:
O.K., toch wel dus
En ben wel benieuwd wat ze je nou in totaal rekenen, vind het wel raar dat je $ 15 orderkosten moet betalen en dan ook nog eens huge verzendkosten (terwijl je zou zeggen, in product zitten wel de kosten verwerkt van het 'gratis' verzenden die willen ze dus niet verrekenen).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |