Ik heb ze hier besteld, ze beginnen bij maat 5quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:06 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die wil ik ook.
Zijn die er in kindermaten?
En hoe kom ik eraan?
Wauw nog steeds best duur, ik vond Victoria's secret wel goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:44 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik heb ze hier besteld, ze beginnen bij maat 5
Maar in deze uitvoering zijn ze bijna nergens verkrijgbaar. Er komen geen kosten bij voor verzending of douane o.i.d. Op de meeste plaatsen kosten ze over de 200 euroquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wauw nog steeds best duur, ik vond Victoria's secret wel goed
Ik heb er 169 euro voor betaald. Ik heb ze besteld bij i love uggies. Vorige week werd je niet doorgelinkt naar the walking company, maar direct bestellen. Zonder verzend- en douanekosten. Via paypal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Lorraine82 het volgende:
OMG Eef.
Laat even weten of je ze ook binnen krijgt. PM me even.
Ik denk niet dat dit een echte site is. Die prijzen kunnen echt niet.
Ik heb ze zelf bij www.hetehakken.nl vandaan. Tis wel zo dat ze inderdaad bij Thewalking company vandaan komen maar die prijs is onmogelijk.
Heb je er 130 euro voor betaald?
Ze zijn 170 dollar op de site van thewalkingcompany, ik weet dat the walking ongeveer 15 dollar extra kosten rekent. + shipping. Ik heb ze zelf geprobeert te bestellen maar ze accepteren geen paypal.
De prijs is too good to be true.
UGG's voor mannenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef aKra het volgende:
Ik ben echt al een hele tijd op zoek naar een shop die mannen UGG's verkoopt. Ik ben ondertussen een beetje in de veronderstelling; als ze ze niet verkopen is de rest ook maar namaak... Gezien UGG ze wel levert, dan ga je ze toch ook wel op je site zetten?
Ik vind het maar een vage site hoor. The walking company is wel een officiële dealer, maar ik vraag me toch af of het allemaal klopt. Die prijzen kunnen gewoon niet en daarbij twijfel ik echt heel erg. Verder ziet de site er ook echt cheap en onprofessioneel uit vind ik. Het klopt wel dat het in amerika zoveel goedkoper is, maar er komen gewoon verzendkosten bij (op the walking company geven ze geen info over de kosten voor internationaal shippen, dus die kosten kunnen ze zo niet berekenen) en er komt nog btw en invoerrechten bij. Dus je bent zowiezo duurder uit dan wat ze daar zeggen. En uitzoeken waar het het goedkoopst is, kan je zelf natuurlijk ook gewoon doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik heb er 169 euro voor betaald. Ik heb ze besteld bij i love uggies. Vorige week werd je niet doorgelinkt naar the walking company, maar direct bestellen. Zonder verzend- en douanekosten. Via paypal.
Levertijd was ong. 2 a 3 weken, dus even afwachten. I'll let you know
Die site staat hier in de OP, dus ik ging er van uit dat hier mensen al besteld haddenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef aKra het volgende:
[..]
Helaas verzenden ze niet naar Nederland, en nu?
De site is sinds een paar dagen veranderd. Tot vorige week kon je ze via deze site bestellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vage site hoor. The walking company is wel een officiële dealer, maar ik vraag me toch af of het allemaal klopt. Die prijzen kunnen gewoon niet en daarbij twijfel ik echt heel erg. Verder ziet de site er ook echt cheap en onprofessioneel uit vind ik. Het klopt wel dat het in amerika zoveel goedkoper is, maar er komen gewoon verzendkosten bij (op the walking company geven ze geen info over de kosten voor internationaal shippen, dus die kosten kunnen ze zo niet berekenen) en er komt nog btw en invoerrechten bij. Dus je bent zowiezo duurder uit dan wat ze daar zeggen. En uitzoeken waar het het goedkoopst is, kan je zelf natuurlijk ook gewoon doen
Dus ~ ¤ 28,74 verzendkosten (let op de wisselende koers!)quote:We ship all orders by UPS only. The shipping charges for one pair of shoes or boots shipping to the Netherlands, will cost you approximately $40.24. You will also be responsible for any additional duties and taxes at customs. You will need to contact your customs for these possible charges.
quote:Zoals je in je mail aangeeft is het sinds afgelopen weekend niet meer mogelijk om rechtstreeks via I love Uggies UGG's te bestellen. De reden is dat ik bij nieuwe bestellingen niet kan garanderen dat de bestelling binnen 30 dagen door onze leverancier geleverd worden. Hierdoor is het aantrekkelijker om rechtstreeks via de Walking Company te bestellen (levertijd is ook 3 weken). Via de Walking Company kosten bailey Buttons EUR 140,-
Het geld heb ik inmiddels naar je teruggeboekt zodat je voor EUR 30 minder (en binnen 3 weken) als nog je Bailey Buttons kan bestellen.
Laat even weten wanneer je nog vragen hebt.
Groeten,
quote:You Ordered:
QTY SIZE COLOR ITEM PRICE
1 6.0 M Bomber Brown Bailey Button $169.95
ShippingMethod: UPS Ground
Subtotal: $169.95
Shipping: $15.00
Tax: $0.00
-------
TOTAL DUE: $184.95
Bestellen ging prima, je moet wel een visa of master hebben. Ik kreeg meteen een bevestigingsmail.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef aKra het volgende:
Eef999, hoe ging het bestellen e.d.? (en ik zie dat er maar $15 shipping is gerekend?)
Want ik wilde daar evt. ook mijn Uggly's (maar ó zo lekker!) bestellen
Haha, dit dus inderdaad! Ben blij dat er nog mensen lezen als ik tips geefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze zijn nep. Reden is simpel: er hangen kaartjes aan de Uggs. Bij echte Uggs hangen er nóóit kaartjes aan de schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |