abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71558695
Daarom zou ik ook wel twee robbie's willen, ze zijn zo leuk samen . Maar echte kijkhamsters. Ik heb er een keertje eentje geadopteerd, de buren van vrienden van me wilden van hun hamster af. Het zou een dwergje zijn, maar dat bleek een robbie te zijn. Maar hij was al twee, dus koppelen had volgens mij weinig zin. Ik heb hem nog zo'n acht maanden gehad en nog redelijk tam kunnen krijgen, hij at in ieder geval uit m'n hand.
Tap tap tap
pi_71559288
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Daarom zou ik ook wel twee robbie's willen, ze zijn zo leuk samen . Maar echte kijkhamsters. Ik heb er een keertje eentje geadopteerd, de buren van vrienden van me wilden van hun hamster af. Het zou een dwergje zijn, maar dat bleek een robbie te zijn. Maar hij was al twee, dus koppelen had volgens mij weinig zin. Ik heb hem nog zo'n acht maanden gehad en nog redelijk tam kunnen krijgen, hij at in ieder geval uit m'n hand.
als je intresse hebt moet je het maar laten weten ;-)
ik heb 5 kleintjes... alleen nog geen idee wat het geslacht is...
pluizig en blauw...
pi_71559337
Ik heb al twee kooien staan . Er past er helaas geen derde bij, anders had ik al een hele dierentuin gehad . Ik heb nog wel een Duna Fun en een Mini Duna in de kelder staan...
Tap tap tap
pi_71561321
Hey leuk ! Ik heb 2 hamsters :

Meet : Plens

hij is een rus van bijna 2 (over 11 dagen)
en
Bliksem

hij is een syr van 2 jaar en bijna 3 maanden

Meer hamsters wil ik wel, maar ja ik ben niet de enige hier in huis...
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:12:14 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71563771
OMG OMG één van de twee blijkt een vrouwtje

Want ik had vanochtend ineens babies, net als Mipsie Aaaaah. Op zich heel poepig ende leuk, maar ik wil niet iedere 17 dagen een nestje

What to dooooo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71563825
Uit elkaar halen dus .
Kijk anders even op het forum van www.dehamster.nl voor informatie, daar kun je ook een oproepje plaatsen voor nieuwe baasjes.
Tap tap tap
pi_71563866
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG OMG één van de twee blijkt een vrouwtje

Want ik had vanochtend ineens babies, net als Mipsie Aaaaah. Op zich heel poepig ende leuk, maar ik wil niet iedere 17 dagen een nestje

What to dooooo

whahahaha
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:20:03 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71563984
Dankjewel voor je medeleven, Mo!

Cherry: ik heb idd het mannetje eruit gehaald! Maarja, ik kan ze moeilijk altijd gescheiden houden! Oh en ik heb ook op dehamster.nl gekeken mbt wat te doen Dus ik heb madam al gekookt ei gevoerd etc.
pi_71564018
*kussiekroel*

wat ga je met de beebies doen?
Ja doei.
pi_71564025
Jammer dat je die beestjes niet kunt castreren
Tap tap tap
pi_71564048
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
*kussiekroel*

wat ga je met de beebies doen?

Opeten
Tap tap tap
pi_71564082
ik weet nog wel een lekkere marinade!
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:51:47 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71564812
Boehoeee

Ik heb geen idee nog Ik ga iig nog even naar de dierenwinkel zo, kijken wat zij zeggen "Ja dit zullen echt mannetjes zijn!" Nou dan ben ik de trotse bezitter van de eerste zwangere mannelijke hamster
pi_71564903
Waarschijnlijk zien ze het verschil niet eens tussen een robbie en een Rus
Tap tap tap
pi_71564932
wanneer krijgen we pics?
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:58:53 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71565008
Nou de roborovski's en de rusjes zaten wel apart! en ze wisten wel ook dat Robo's samen konden en russen niet...

En Mo: ik maak pas over een paar dagen pics Wil mams + babies nu even met rust laten, vooral gezien het feit dat ze hier nog maar een weekje wonen dus wil ik dat ze niet bang is en d'r babies gaat aanknagen
pi_71565018
Ik ga denk ik een syrische hamster kopen, met een duna multy kooi, kan die kooi alleen bijna nergens vinden ?
Baby darling doll face honey
pi_71565095
Da's toch gewoon een caviakooi maar dan met een andere bovenkant?
Volgens mij staan er zat op marktplaats, daar komt die van mij ook vandaan, maar die was van het merk gabber.
Tap tap tap
pi_71565210
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Da's toch gewoon een caviakooi maar dan met een andere bovenkant?
Volgens mij staan er zat op marktplaats, daar komt die van mij ook vandaan, maar die was van het merk gabber.
Vooral de mini duna en de duna fun staan er op
pi_71565309
Je kunt hem volgens mij ook bestellen op fretten.nl .
Tap tap tap
pi_71565394
Ohja, ik zie het! Nouja, die kan ik dus ook nog gewoon kopen, maar het liefst zou ik gewoon meteen zo een willen:

Ik ga zo even hier naar de dieren winkel
pi_71568790
Er was wel een hamstertopic, [Centraal] Hamsters mét foto's ! Maar die was al redelijk vol, dus dan is dit gewoon nummer 2 anders

Ik heb op dit moment 2 hamsters:

Voodoo, een syr (ongeveer een jaar oud nu)

En Chupa, een chinese dwerg, de 2 inmiddels gepasseerd

Het spul verblijft in deze stellingkast

Ik las hier trouwens iets over russen of campbelli's samen zetten geloof ik? Ik raad dat in ieder geval wel af, want in gevangenschap gaan ze meestal niet zo goed samen. Omdat ze dan op een betrekkelijk klein oppervlak leven en elkaar niet kunnen ontlopen . Uit de verhalen op het hamsterforum blijkt dat dit eigenlijk 9 v/d 10 keer fout gaat, en eindigt in gevecht. Soms overleeft 1 hamster het dan ook niet, echt sneu om te lezen die verhalen. Dus ik zou dat wel afraden iig. Syren (goudhamsters) zijn sowieso niet solitair, die tolereren elkaar op een bepaald moment dan niet meer. Dus die kunnen eigenlijk ook niet samen..
Jammer genoeg zeggen sommige dierenwinkels dat het prima kan, of dat het juist beter is. Je merkt alleen vaak pas dat het mis gaat als de schade al aangericht is...

Roborovski's horen wel samen, zoals ik hier ook al wel zag . Dat lijkt me ook nog wel een keer leuk, een tweetal robo's

Nu moet iedereen uiteindelijk zelf weten wat hij/zij doet natuurlijk maar een kleine waarschuwing
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:48:13 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71569424
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:22 schreef VixenFromHell het volgende:

Roborovski's horen wel samen, zoals ik hier ook al wel zag . Dat lijkt me ook nog wel een keer leuk, een tweetal robo's

Met als kanttekening dus wel dat het nagenoeg onmogelijk te zien is of je mannetjes of vrouwtjes hebt, apparently! Maar ze zijn wel heel poepig

Leuke hamsters, en een leuke hamsterflat!

Loki is nu terug naar de dierenwinkel, want ik kon hem onmogelijk in dat reismandje houden en bij Thor (voor wie ik nu een andere naam moet verzinnen ) kon ie niet meer... Ik vind het niet leuk, maar anders was het ook geen doen.

Mammahamster moedert leuk over haar kroost Hopelijk blijft dat zo! Voorlopig laat ik mams met kinders met rust, uiteindelijk zal er een ander thuis gezocht moeten worden voor de kleintjes. Als het zover is krijgt moeders gezelschap van de andere vrouwtjeshamster uit de dierenwinkel (die kennen elkaar gelukkig al!), die heeft een aantal weken terug een nestje gehad dus kan over een tijdje verhuizen.
pi_71569669
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Met als kanttekening dus wel dat het nagenoeg onmogelijk te zien is of je mannetjes of vrouwtjes hebt, apparently! Maar ze zijn wel heel poepig

Ja inderdaad! En dan zit je ineens met de kleintjes . Jammer dat Loki terug moest, voelt toch een beetje rot dan, ook al kon het niet anders. Hoop dat alles goed blijft gaan met moeders en de kleintjes!! Het is wel schattig natuurlijk, zo'n nestje ook al zit je er niet op te wachten

Heb vroeger als kind ook een nestje gehad, buurjongen had een rusje en ik ook, dus hoppa bij elkaar. Kindertjes maken!!! Was wel leuk om te zien. Eentje ontsnapte steeds hoop zoekwerk. Uiteindelijk het hele grut aan de dierenwinkel verkocht. Was niet echt een voorbeeldje van verantwoord fokken alleen
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:12:08 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71570054
Ja ik vond het heel stommig! Heb de hele weg naar de dierenwinkel tegen hem aangeneuzeld Maar ja, beter zo dan dat we ineens 50 incesthamsters hebben!

En ja, ik zag net ook roborovski babies in de dierenwinkel (die van het andere vrouwtje) en die hadden al haar en de oogjes open Toen dacht ik toch even "aaaaw". Als ze zo roze en naakt zijn vind ik het nog een beetje eng en fragielig Maar dat gaat gelukkig snel over.

Hihi, niet echt verantwoord fokken nee Maar gelukkig kwam het wel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')