Jamaar dan geloven de nieuwkomers niet dat het topic om 23.55 uur dicht moet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:23 schreef Fogel het volgende:
Bora, er staat alleen dat het door UIO heropend kan worden, maar jij kan doorposten terwijl het dicht zit

Het ZZ Top topic?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oe! ZZ Top! Dat is wel tof. Gisteren heb ik trouwens de kaartjes gehaald voor Heather Nova. Zal het topic in MUZ eens een schop geven.

Kunnen ze meteen leren dat regels en wetten in Nederland over het algemeen nauwelijks gevolgd worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Jamaar dan geloven de nieuwkomers niet dat het topic om 23.55 uur dicht moet.

Gevonden!quote:

Nog 1 minuut.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef Bora-Bora het volgende:
Jamaar dan geloven de nieuwkomers niet dat het topic om 23.55 uur dicht moet.

http://www.wijs-zonen.nl/prijslijst_koffie.phpquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef Thetallguy het volgende:
Ik dacht dat die schijtkoffie van de civetkat altijd de duurste koffie ter wereld was trouwens

quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:56 schreef Blik het volgende:
ow ja, nog een minder mooi verhaal hier uit Panama
We sliepen in Panama City in Hostel Mamallena, een vrij populair backpackershostel. Op zaterdag waren we redelijk moe van de lange reis en op tijd naar bed gegaan (10 uur). Om 23:30 zijn er vier gewapende mannen het hostel binnengedrongen met pistolen en messen en hebben iedereen gegijzeld en alle camera´s, ipods, laptops en geld gestolen. Wij sliepen al maar ze zijn ook langs alle kamers gegaan om te kijken of er daar nog mensen lagen. Wij hoorden op een gegeven moment wel wat geschreeuw in de buurt van onze kamer maar zijn gewoon blijven liggen. Ze hebben blijkbaar om een onverklaarbare reden onze kamer overgeslagen, want we hebben geen geklopt op onze deur gehoord. Van de ongeveer 50 man die in het hostel waren zijn er 3 mensen die niet beroofd zijn, waaronder ik en mijn vriendin. Een bizar verhaal dus. De Minister van Binnenlandse Zaken is zelfs terug gekomen van vakantie hierom. Hostel Mamallena ligt namelijk in een veilige wijk en daar zijn dit soort dingen zeer ongebruikelijk.
Wel flink geschrokken van dit alles en we waren toch wel blij om naar Boquete te kunnen

quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef Thetallguy het volgende:
Laptops bij de Starbucks zijn zó ouderwets

Weer een mooi verhaal voor op verjaardagen dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:56 schreef Blik het volgende:
Wel flink geschrokken van dit alles en we waren toch wel blij om naar Boquete te kunnen

Coolquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef Thetallguy het volgende:

Is Apple soms (mede) eigenaar van Starbucks?!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef DutchTrain het volgende:
Even ontoptic => http://www.ad.nl/utrecht/(...)akkie_Starbucks.html
Vind het toch bijzonder dat je in een land dat groot geworden is van de koffie en thee, een zoete drankjeswinkel zo populair kan maken. Maar het is niets nieuws; in 1980 wilde iedereen een MacDonalds in zijn stad (en nu nog steeds, gezien die hyves actie van laatst).
Maar goed, ik zal dan maar moeten begrijpen dat het heel hip is om als inspiratieloze depressieve twintiger met je Macbook, ipod en je iphone bij de Starbucks te zitten...

Ik zie bijna nooit meer backpackers zonder laptop, want ja, je zou eens weggaan en niet dagelijks al die mensen die je normaal elke dag spreekt op skype / MSN / Twitter kunnen spreken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:30 schreef bluesparkle het volgende:
By the way wat doen al die backpackers met camera's, laptops en cash?Die zijn toch zoooo back to basic?

Het is allemaal Amerikaans. Dat vinden wij Nederlanders blijkbaar helemaal geweldigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
Is Apple soms (mede) eigenaar van Starbucks?!
Klik op het filmpje en je ziet dat het ding op het station zit.quote:Waar zit het ding in Utrecht nu eigenlijk? Zaterdag heb ik er nog niets gezien!

Ja, zo ver was ze volgens mij al wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:39 schreef DutchTrain het volgende:
Klik op het filmpje en je ziet dat het ding op het station zit.

backpacken met een laptop verpest de backpackervaring gewoon. D'r zullen echter ook wel locals in zo'n hostel zitten die niet backpacken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:30 schreef bluesparkle het volgende:
Poe Blik wat een heftige en vreemde ervaring moet dat zijn geweest.
Daar zijn jullie goed weggekomen.
Lokatie zegt ook niks, je kan ook aan het ontbijt zitten in het Ritz in Jakarta![]()
By the way wat doen al die backpackers met camera's, laptops en cash?Die zijn toch zoooo back to basic?

quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef Thetallguy het volgende:
duh!quote:We didn’t know how people would react to the computers. The most common reaction surprised us: people assumed that they were public machines put there by Starbucks. As Agent Casey went to pick up his coffee order, a man sat down at his computer.

Locals in een hostelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:48 schreef Lemans24 het volgende:
backpacken met een laptop verpest de backpackervaring gewoon. D'r zullen echter ook wel locals in zo'n hostel zitten die niet backpacken.

Ssstquote:

Dat doe ik dagelijksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:15 schreef Vogue het volgende:
HahahaBeetje fanatiek zitten posten vanuit het buitenland, addict!
Ontopic: Hier regent het niet, integendeel, het is héééééééééérlijk weer!!! Mexico-warm, kan er geen genoeg van krijgen!
Have fun!

Ik post altijd in m'n eigen tijd, dus ook met vakantiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:15 schreef Vogue het volgende:
HahahaBeetje fanatiek zitten posten vanuit het buitenland, addict!

quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:30 schreef Vogue het volgende:
Hebben we allemaal weer zin in de eerste werkdag van de week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |