Maar natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
[Het onderzoeksfonds ontdekte dat de grote versie van de Dark Berry Mocha Frappuchino van het Amerikaanse koffieconcern Starbucks 561 calorieën bevatte]
Kersensiroop, chocola en room.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:01 schreef Bora-Bora het volgende:
Halleluja! Wat stoppen ze d'r in dan???
Doe dat wat betreft omvang maar vier, tel er nog een stuk vette vis, een gefrituurd ei, een plak kaas, een plak feta en wat extra saus bij op en je krijgt een idee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Fogel het volgende:
Een BigMac heeft 495 kcal volgens de site van mcdonalds. Maar ik heb geen idee wat die burger van jou precies erop heeft en of het vergelijkbaar is qua aantal calorien.
Ja, daar zij foto's vanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef Vogue het volgende:
DT, die hamburger ziet er extreem uit zeg! Heb je die echt uitgeprobeerd?
Dat ziet er een beetje uit als de groente/gehakt taart die ik gebakken had, maar waarvan de verhouding groente, gehakt en aardappels een beetje verkeerd wasquote:
Niet via LiveNation besteld dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
En ik heb zelfs mijn Proximusgoformusic account weer opgezocht met de briljante inlognaam Li08597846384567834653490211 ofzo.
Volgens mij stuurt Livenation je ook door naar Proximus?quote:
Nee, dat is er nog niet van gekomen vandaag. Ik ga eens wat broodjes maken ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:36 schreef Bora-Bora het volgende:Lol, hebben jullie nog niet gegeten ofzo?...
Ja, ik had nog niet ver genoeg doorgeklikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij stuurt Livenation je ook door naar Proximus?
Tijd voor een filmavondje en een etentje dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat ik niet naar Suriname op vakantie ga, want dan kom ik minstens 5 kilo zwaarder terug!
Vanavond naar het Milan Festival geweest en daar allemaal Surinaamse hapjes op en 8 Bollywoodfilms gekocht voor 10 euro. Echte originele Bollywoodfilms.![]()
Maar afijn, al dat Surinaamse eten is ontzettend lekker en ontzettend vet.
Je had het te druk met wachten om eten te kunnen maken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, dat is er nog niet van gekomen vandaag. Ik ga eens wat broodjes maken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |