quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
![]()
Morgen om 15.30 mag ik May ophalen
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ga gewoon heen en zeg dat je had verstaan dat ze half 2 zeiquote:
Ohquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:
dan mag ik toch echt om half4 terug komen, ze hebben nu spreekuur e.d. en zal nog wel een verhaal van de DA krijgen
Geweldig. Het zal voor jou ook wel even wennen zijn zo'n zwak beestje thuis te hebben, maar hopelijk knapt ze juist door weer thuis te zijn snel op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
En ze is weer thuis, klinisch deed ze het heel erg goed, ze is nog wel knalgeel en dat kan ook nog wel een tijd duren, verder moet ze om de avond een half pilletje, eten en drinken heeft ze alweer n beetje gedaan. Ook staat ze wiebelig op dr pootjes maar dat komt ook n beetje omdat ze natuurlijk 12 dagen in een hokje daar heeft gezetenen amper dr pootjes kon strekken. Nouja thuis maar verder aansterken nu
Declaratie naar proteq is ook al onderweg
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
van vanmiddag
Bekijk deze YouTube-video
Lekker eten
Dat zei ik alquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef tonja het volgende:
Dat ziet er hoopvol uit. Wel geel is ie nog.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
van vanmiddag
Lekker eten
Aan alles wat je hier typt is te merken dat je erg begaan bent en goed oplet hoe het met haar gaat. Je doet het goed, echt waar!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarom kunnen katten niet praten? valt me best zwaar zo'n ziek beestje in huis, zo wankel, zo zwak, al die zorgen ook of ik t wel goed doe of het nog wel "goed" gaat, Ik wil mn oude May weer terug
dat zal natuurlijk met kleine stapjes gaan maar natuurlijk precies op tijd voor de fotoshootquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarom kunnen katten niet praten? valt me best zwaar zo'n ziek beestje in huis, zo wankel, zo zwak, al die zorgen ook of ik t wel goed doe of het nog wel "goed" gaat, Ik wil mn oude May weer terug
mja ik heb gewoon niet het idee dat het beter gaat ofzo. Ze heeft vandaag 2 bakjes Ah voer excellent op maarja dta is 82% vocht, drinken doet ze ernaast dus amper: logisch maar ook eten niet, maar aan die bakjes heeft ze daar dan genoeg aan, is vnml vocht, vanmiddag heeft ze nog wel whiskas snoepjes gehad, maar nu hoeft ze niks meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan alles wat je hier typt is te merken dat je erg begaan bent en goed oplet hoe het met haar gaat. Je doet het goed, echt waar!
* knuffels stuurtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Als je twijfelt of een steuntje in de rug wil kun je altijd nog even contact opnemen met de dierenarts. Jij kent May het beste. Jij kan daarom ook het beste beoordelen of ze weer wat meer de oude wordt of niet...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ik heb gewoon niet het idee dat het beter gaat ofzo. Ze heeft vandaag 2 bakjes Ah voer excellent op maarja dta is 82% vocht, drinken doet ze ernaast dus amper: logisch maar ook eten niet, maar aan die bakjes heeft ze daar dan genoeg aan, is vnml vocht, vanmiddag heeft ze nog wel whiskas snoepjes gehad, maar nu hoeft ze niks meer
Plassen heeft ze net gedaan, poepen vanmiddag. Ze wilde net de vensterbank inspringen nou daaar ging ze dus heel hardEn Rosa die chago is en gemeen doet helpt ook niet mee. Doet echt pijn om je beestje zo te zien
Het siert je dat je zo meeleeft!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb ook geen idee of die bloedwaarde zich uberhaupt weer gaat herstellen of niet, en ik ben bang dat het als ze niet opknapt en volgende week de bloedwaarde nog steeds laag is, een lang medisch verhaal wordt met steeds opnieuw opnemen etc, . Misschien wil ik ook wel te snel verbetering zien, ze is heel erg ziek geweest, dat is niet zomaar beter, maar ik voel me er zooo kut onder
Vooral blijven geven hoor en bedenken dat er ook katten zijn die alleen maar natvoer krijgen. Het is echt wel voedzaam en het vocht heeft ze volgens mij hard nodig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja het is vooral dat ik denk: heetf ze genoeg aan die 2 blikjes voer per dag, gezien het vooral vocht is, en ze daarnaast dus geen brokjes eet maarja das ook niet zo gek anderzijds met 2 bakjes per dag. Er zit wel echte zalm of tonijne en garnaaltjes in natuurlijk. Ik kan natuurlijk die bakjes niet geven maar ben dan bang dat ze helemaal niks eet. Tis gewoon frustrerend dat een kat niet kan praten en dat t herstel heeel erg stapgewijs gaat, je wilt en hoopt uiteraad snel vooruitgang te zien
Altijd alleen blikvoer lijkt mij ook niet goed, maar voor nu is het toch prima? Ze eet, ze krijgt vocht binnen en haar spijsvertering werkt. Laat haar lekker de komende dat blikvoer eten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
normaal at ze gewoon van de harde brokjes die er altijd staan en af en toe n blikje
Dit dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Het kan ook zijn dat ze dat natvoer veel beter wegkrijgt dan brokjes, of dat ze het natvoer veel lekkerder vindt dan de brokjes. Maar ze eet in ieder geval en ze krijgt vocht binnen en alles komt er ook via de normale uitgang weer uit, dat is al heel goed.
Kijk haar daar toch lekker smullen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Geinspireerd door versvoer gebeuren heb ik net een koolvisfiletje aan dr gegeven (ook aan Rosa, maar die bliefte het niet![]()
) May heeft er ongelofelijk lekker van gesmuld en er best wat van gegeten
![]()
, nu ligt ze zich uitgebreid te wassen.
Filmpje ervan:
Goed nieuws dus, zelfstandig eten en wassen geeft volgens mij wel aan dat ze zich niet heel erg beroerd meer voelt. Houdt er wel rekening mee dat koolvisfilet misschien wel heel lekker is (je geeft het toch wel rauw he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Geinspireerd door versvoer gebeuren heb ik net een koolvisfiletje aan dr gegeven (ook aan Rosa, maar die bliefte het niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ja rauw, en tis niet dat ze dat nu alleen krijgt hoor
Dat gesmak!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
Filmpje ervan:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |