Fijne post zeg, hier zit Memento Mori ook écht op te wachten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:00 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb PRECIES hetzelfde gehad met mijn kat, en die was 4 dagen later overleden helaasPrecies een week geleden nu...
Het zal vast niet zo slecht bedoelt zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fijne post zeg, hier zit Memento Mori ook écht op te wachten.
nou ja iig wordt ze in de gaten gehouden zo, dat is wel goed om te weten toch?quote:
Ik voel me een beetje in der minderheid ja. Misschien eens iets aan doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:51 schreef ObviousClone het volgende:
Wat een groene namen hier allemaal
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:51 schreef ObviousClone het volgende:
Wat een groene namen hier allemaal
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:00 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb PRECIES hetzelfde gehad met mijn kat, en die was 4 dagen later overleden helaasPrecies een week geleden nu...
true..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fijne post zeg, hier zit Memento Mori ook écht op te wachten.
dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:40 schreef Ole het volgende:
Maar nogmaals: De kat van MeMo komt helemaal in orde
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Update via de sms:
Nou de dierenarts zelf aan de lijn gehad. Geen verbetering en reactie op de medicijnen, eet en drinkt niet. Geen parasiet dus auto immuun ziekte. Na het weekend kijken of er verbetering is zo niet overleg wat te doen, kans dat ze het niet redt is wel vrij groot.

Katten zijn zowieso heel erg goed in het verbergen dat ze ziek zijn / zich beroerd voelen. Het is soms te merken aan hele subtiele veranderingen in het gedrag (maar die kunnen net zo goed optreden doordat het erg warm is, om maar 'n dwarsstraat te noemen).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb ook hetgeen voorgelegd hoe het kan dat het pas in zo;'n ver stadium duidelijk was dat ze ziek was en of ik het eerder had kunnen zien, maar de DA zei dat het idd gewoon zo snel kan gaan en dat ik me niet schuldig moet voelen.
vorige week dinsdag is ze ge-ent..... verdomme denk je t beste voor je beestjes te doen met die entingenquote:]In Nederland gaat men er vanuit dat AIHA (Auto-immuun Hemolytisch Anemie) veroorzaakt kan worden door enten. Ik heb zelf gezien hoe een hond tijdelijk last kreeg van auto-immuun myositis na een enting. En Jean Dodds in Amerika heeft gevonden tijdens onderzoek naar schildklierproblemen bij Golden Retrievers dat er na een enting enige tijd meer antilichamen tegen eigen schildklierweefsel in het bloed circuleren.Allemaal aanwijzingen dat entingen een rol spelen bij auto-immuunziekten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |