abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71458216
Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Soury het volgende:
Weer de lapo
Een op loos

Deze vond ik zo geweldig !!
Van Fann's pen
da's discriminatie op kleur......... rooie rakkert

krijgen we een witlofje

Op antwoord van Remlof btw. Ik zit te qlouten sorry

[ Bericht 29% gewijzigd door Soury op 30-07-2009 16:52:13 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_71458253
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Soury het volgende:
Weer de lapo

pi_71458292
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar zie ik zoooooooooo vreselijk tegen op. Terwijl ik dit typ
Agossie. Maar je kunt elkaar nog blijven zien natuurlijk. Al blijkt in de praktijk vaak dat je je ex-collega's toch niet vaak meer ziet dan.

Daar staat tegenover dat je nieuwe collega's krijgt en dat kan ook erg leuk zijn.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_71458381
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Talitha het volgende:

[..]

Agossie. Maar je kunt elkaar nog blijven zien natuurlijk. Al blijkt in de praktijk vaak dat je je ex-collega's toch niet vaak meer ziet dan.

Daar staat tegenover dat je nieuwe collega's krijgt en dat kan ook erg leuk zijn.
Precies .. ik heb met niemand prive contact dus dat vervaagd. En nieuwe koppen zijn ook welkom
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_71458428
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Je wist het.. Ik let daar ook echt never nooit op. !!! Als is het natuurlijk wel oliedom om een topic te openen als er al eentje loopt
pi_71458464
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Je wist het.. Ik let daar ook echt never nooit op. !!! Als is het natuurlijk wel oliedom om een topic te openen als er al eentje loopt
jah......
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 14:22:06 #7
184769 crew  Deisyy
pi_71458474
Ik ben 3 jaar geleden ergens anders gaan werken, een baan met betere vooruitzichten (en salaris ). Ik heb heel lang zitten twijfelen omdat ik zulke leuke collega's had, maar wilde voor mezelf graag verder en heb dus de stap gezet.

Ik heb ze in het begin zo gemist, maar ik heb nog steeds contact met mijn leukste collega's. Ze zijn eigenlijk mijn vrienden geworden
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_71458497
Als één van die donateurs hier nog een poesje zoekt.......

Poes zoekt nieuw baasje
pi_71458709
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:

Poes zoekt nieuw baasje
No WAY !!!!
pi_71458737
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef Soury het volgende:

[..]

No WAY !!!!
ikke ook niet....
pi_71458788
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden ergens anders gaan werken, een baan met betere vooruitzichten (en salaris ). Ik heb heel lang zitten twijfelen omdat ik zulke leuke collega's had, maar wilde voor mezelf graag verder en heb dus de stap gezet.

Ik heb ze in het begin zo gemist, maar ik heb nog steeds contact met mijn leukste collega's. Ze zijn eigenlijk mijn vrienden geworden
Dat zou zomaar kunnen. Ik weet het niet het idee dat ik afscheid moet nemen .. Daar krijg ik al een rollercoaster buikgevoel van. Ik denk dat ik er gewoon stiekum tussen uit piep (doet mijn naam eer aan)
pi_71458893
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:30 schreef FANN het volgende:

[..]

ikke ook niet....
Meubel slopers en pisdingen zijn ut
En toch maken ze me aan het lachen en zijn lief (als ze honger hebben )
pi_71458931
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:

Poes zoekt nieuw baasje
Dat wil ik eik ook doen voor één van mijn katten. Die andere is zo dominant dat ze nauwelijks ruimte krijgt hier in huis. Maar via inet vind ik ook weer zo koel. En geen idee ook waar ze dan terecht komt.

Maar ik hou erover op, anders wordt het hier weer een poezenkluppie.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_71459011
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:36 schreef Talitha het volgende:

[..]

Dat wil ik eik ook doen voor één van mijn katten. Die andere is zo dominant dat ze nauwelijks ruimte krijgt hier in huis. Maar via inet vind ik ook weer zo koel. En geen idee ook waar ze dan terecht komt.

Maar ik hou erover op, anders wordt het hier weer een poezenkluppie.
Misschien kunnen we kater ruilen Die van mij is er lief voor andere poezen en de poes is zo dom dat ze het verschil niet eens zou merken.. Maar je heb gelijk dat geneuzel hoort in een ander topic
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:39:25 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_71459061
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef FANN het volgende:

[..]

die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien heb
Hoi
pi_71459235
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoi
En nu heb je Fann verjaagd
pi_71459340
o nee ik zat weer effe in het grieptopic... over films enzo

Toffe films over gevaarlijke virussen

Verhaal

In 2009 wordt er een vreselijk virus verspreid waardoor 90% van de wereldbevolking wordt besmet en voor het grootste deel daarvan betekent het virus de dood. 5,4 miljard mensen sterven door het virus. De overgeblevenen bestaan uit de 'geïnfecteerden' en mensen die immuun zijn voor het virus. Ook de meeste dieren (waaronder honden) zijn immuun maar dan alleen voor het "airborne"-virus. Ze kunnen wel geïnfecteerd worden door aanraking van een geïnfecteerde mens of dier. Robert Neville (Will Smith) probeert wanhopig om een middel te vinden tegen dit virus. Om zijn vrouw en dochter (Willow Smith en Salli Richardson) te beschermen probeert hij hen weg te sturen naar het platteland. Spijtig genoeg sterven zijn vrouw en dochter tijdens een helikopterongeluk in New York City op het moment dat ze opstijgen om te vluchten.

zie verder
http://nl.wikipedia.org/wiki/I_Am_Legend
pi_71459364
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoi
dag skattie.......
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 14:52:39 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71459499
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik ga alléén naar de meet als ik Gert op zijn neus mag timmmeren

anders hoeft het van mij niet
En ik kom alleen als jij het goedzoent met Dementor.

Waarom wil je mij trouwens slaan?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_71459542
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:

[..]

IK GA GEEN VAN BEIDE DOEN !
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 14:56:04 #21
184769 crew  Deisyy
pi_71459615
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaan
pi_71459669
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkleden
pi_71459717
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef FANN het volgende:

[..]

IK GA GEEN VAN BEIDE DOEN !
Als je dat ook zou doen, dan zou je hier nooit meer het gras mogen maaien
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 14:59:34 #24
184769 crew  Deisyy
pi_71459718
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkleden
Volgens mij komen mijn posts nu ook heel anders over
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 15:00:47 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71459761
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mwah, de kans dat het ook daadwerkelijk ten uitvoer zal worden gebracht, is niet zo hééél groot.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')