Agossie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zie ik zoooooooooo vreselijk tegen op. Terwijl ik dit typ
Precies .. ik heb met niemand prive contact dus dat vervaagd. En nieuwe koppen zijn ook welkomquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Agossie.Maar je kunt elkaar nog blijven zien natuurlijk. Al blijkt in de praktijk vaak dat je je ex-collega's toch niet vaak meer ziet dan.
Daar staat tegenover dat je nieuwe collega's krijgt en dat kan ook erg leuk zijn.
Je wist het.. Ik let daar ook echt never nooit op. !!!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wist het.. Ik let daar ook echt never nooit op. !!!Als is het natuurlijk wel oliedom om een topic te openen als er al eentje loopt
No WAY !!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
Als één van die donateurs hier nog een poesje zoekt.......
Poes zoekt nieuw baasje
Dat zou zomaar kunnen. Ik weet het niet het idee dat ik afscheid moet nemen .. Daar krijg ik al een rollercoaster buikgevoel van. Ik denk dat ik er gewoon stiekum tussen uit piepquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden ergens anders gaan werken, een baan met betere vooruitzichten (en salaris). Ik heb heel lang zitten twijfelen omdat ik zulke leuke collega's had, maar wilde voor mezelf graag verder en heb dus de stap gezet.
Ik heb ze in het begin zo gemist, maar ik heb nog steeds contact met mijn leukste collega's. Ze zijn eigenlijk mijn vrienden geworden
Meubel slopers en pisdingen zijn utquote:
Dat wil ik eik ook doen voor één van mijn katten. Die andere is zo dominant dat ze nauwelijks ruimte krijgt hier in huis. Maar via inet vind ik ook weer zo koel. En geen idee ook waar ze dan terecht komt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
Als één van die donateurs hier nog een poesje zoekt.......
Poes zoekt nieuw baasje
Misschien kunnen we kater ruilenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wil ik eik ook doen voor één van mijn katten. Die andere is zo dominant dat ze nauwelijks ruimte krijgt hier in huis. Maar via inet vind ik ook weer zo koel. En geen idee ook waar ze dan terecht komt.
Maar ik hou erover op, anders wordt het hier weer een poezenkluppie.
Hoiquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien heb
En nu heb je Fann verjaagdquote:
En ik kom alleen als jij het goedzoent met Dementor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga alléén naar de meet als ik Gert op zijn neus mag timmmeren![]()
anders hoeft het van mij niet
IK GA GEEN VAN BEIDE DOEN !quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik kom alleen als jij het goedzoent met Dementor.![]()
Waarom wil je mij trouwens slaan?
Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik kom alleen als jij het goedzoent met Dementor.![]()
Waarom wil je mij trouwens slaan?
Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkledenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaan
Volgens mij komen mijn posts nu ook heel anders overquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je ava brillant volgens mij heb ik een boze Soury ergen liggen. Ga ff verkleden
Mwah, de kans dat het ook daadwerkelijk ten uitvoer zal worden gebracht, is niet zo hééél groot.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat barmhartig dat jij je daarvoor op je bek wilt laten slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |