JIj wel geloof ik, want het staat er niet inquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Kopbal het volgende:
Moeite met lezen?
Ik niet, jij wel he?quote:
Ten eerste het is niet mijn kat, maar van mijn broer, maar dit is niet zo thuis op internetquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
En waarom moet ze weg?
En lees dit Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna! eens door.
De huidige leefomgeving is te druk voor de poes, ze is beter af in een rustigere leefomgeving.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JIj wel geloof ik, want het staat er niet in
Fout gelezen dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Kopbal het volgende:
De huidige leefomgeving is te druk voor de poes, ze is beter af in een rustigere leefomgeving.
Zo lees ik het dan.
dat komt denk ik door de flitser van de camera. foto is NIET geshoppedquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Atreidez het volgende:
Schattige poes om te zien, maar t lijkt wel of die ogen in de foto geshopt zijn ? Er zit groen op t ooglid, en aan de onderkant zitten een paar bleke pixels..
Het is dat ik er al 2 heb, de omschrijving zou goed bij mij thuis passen
Ik las het als in: niet terecht laten komen in een gezin met 5 kinderen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De huidige leefomgeving is te druk voor de poes, ze is beter af in een rustigere leefomgeving.
Zo lees ik het dan.
Een koopappartement waar je geen binnenkat mag hebben?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ze moet weg omdat hij een appartement heeft gekocht, en daarna pas ging informeren of er huisdieren mochten... dit mocht dus niet.
Het appartement ligt in een blok, en die hebben een gezamenlijke vereniging. en in het reglement staat dat er geen huisdieren mogenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fout gelezen dus
Ontopic maar weer
Overigens een prachtige poes
Overigens II: een appartement kopen en dan geen huisdieren mogen? Wie gaat daarover als ik vragen mag?
Boeie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
... en in het reglement staat dat er geen huisdieren mogen
Geen idee, ik had hem ook al voorgesteld om Koemba gewoon mee te nemen, maar hij wil niet het reglement breken. Ikzelf zou m'n poes meenemen of in ieder geval van te voren informeren of ze meemagquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Boeie.![]()
Om zo'n reglement doe je toch geen afstand van je huisdier?
Als hij dat beest niet naar buiten laat gaan, heeft toch niemand er last van?
Of mogen er in dat gebouw geen poezen achter het raam te zien zijn?
Geen idee, alhoewel wij zelf ook een kat hebben. Als ze elkaar zien buiten blazen ze meestal allebei een keer maar mijn kat rent dan op Koemba af, waardoor Koemba meestal vluchtquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef ElisaB het volgende:
Nog wel een boeiende vraag: heb je enig idee of ze met andere dieren kan?
Nee, dat vond ik zelf ook op de foto, ze is juist slank en weegt ook ongeveer de helft van mijn kat (dat is de werkelijke dikzak)quote:
Zielig voor hem.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik zelf ook op de foto, ze is juist slank en weegt ook ongeveer de helft van mijn kat (dat is de werkelijke dikzak)
Voor die dikke dat ie t mee moet zeulen, voor jou omdat diabetes en/of nierfalen aardig aan de prijs is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
voor wie? voor onze dikke of voor de dunne?
nouja, ik was pas bij de dierenarts met haar en die zei dat ze redelijk dik was maar nog niet obesitas dik (5 kg grens voor poes)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor die dikke dat ie t mee moet zeulen, voor jou omdat diabetes en/of nierfalen aardig aan de prijs is.
Hier stond ook een dergelijke bepaling in de huisregels. Dat was meer bedoeld dat je er geen halve dierentuin op nahoudt, of 100 duiven of zo. Een binnenkat was/is geen probleem.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Geen idee, ik had hem ook al voorgesteld om Koemba gewoon mee te nemen, maar hij wil niet het reglement breken. Ikzelf zou m'n poes meenemen of in ieder geval van te voren informeren of ze meemag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |