Oeh, ik was weer spuit11quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Nu al mail terug, ze hebben geen mandjes nodig. De verwilderde buitenkatten wonen in konijnenholen![]()
Heb jij stront in je ogen? Ik meen me te herinneren dat ik in het vorige topic een reactie van Greys heb gelezen waarin gezegd wordt dat je dat vooral moest LATEN.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:40 schreef Susteren het volgende:
én hoe is het filmpje?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
Ooh, hadden we al verteld van primeval?
Ze gaan niet sponsoren qua producten, maar ze gaan dierenthuis wel opnemen in hun nieuwe financiële plan om te sponsoren
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
Ooh, hadden we al verteld van primeval?
Ze gaan niet sponsoren qua producten, maar ze gaan dierenthuis wel opnemen in hun nieuwe financiële plan om te sponsoren
Ja preciesquote:
Jeujquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]3910!
We gaan nu rap richting de vier (!!!) duizend!
I dunnoquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zit die teller eik niet bij het donateurslijstje? Vind hem daar wel passen
Ik heb al gegetenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
Daar zat ie ooit wel geloof ik...
Ik moet ook nog een aantal groentjes en de fipo bijwerken, maar dat ga ik straks even doen.
Eerst even wat eten
Oke!quote:Op donderdag 30 juli 2009 @ 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus MB, je hoeft niet naar nattebever
Ik weet niet of het 'makkelijk' zal zijn, maar ik denk ook dat we dit weekend 4000 gaan halen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
We gaan makkelijk over de 4000 voor het weekend
Ik heb de avond/nacht ervoor een filmmarathon, dus ik weet niet of ik 12.00 ga redden, maar iets later (of 's avonds pasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |