waarom moet iedereen me hier zo afkrakenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dr niet eens op in
Ik ga mn brood smeren
dat doe je jezelf alleen maar aan, k weet iig dat je in FOT al veel van je kruid verschoten hebt, en dat men je niet meer serieus neemt. + dat men zich ergert aan de shitload van topicsquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
waarom moet iedereen me hier zo afkraken![]()
![]()
"Susteren topic"
"Komt die kansloze kut-limburger weer aan"
maar mag ik omdat mijn nicname susteren is geen topics meer in fot aanmaken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doe je jezelf alleen maar aan, k weet iig dat je in FOT al veel van je kruid verschoten hebt, en dat men je niet meer serieus neemt. + dat men zich ergert aan de shitload van topics
mijn 2 centjes
Ze zegt nergens dat je geen topic mag aanmaken. Ze zegt dat door jouw shitload aan baggertopics niemand je meer serieus neemt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
maar mag ik omdat mijn nicname susteren is geen topics meer in fot aanmaken?
Ik neem toch ook aan dat die matrassen gewoon de normale afmetingen hebben?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:05 schreef Ynske het volgende:
maar de hoeslakens van de Hema/Zeeman/Ikea passen toch ook op die matrassen?
althans hier een ikeabed, en t beddengoed van de Hema past
wat is shitload? poeplading????quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze zegt nergens dat je geen topic mag aanmaken. Ze zegt dat door jouw shitload aan baggertopics niemand je meer serieus neemt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie nederland vanuit 2 uitvalshoeken
1 uur rijden max vanuit Heerlen
en 1 uur rijden max vanuit Utrecht
dus middenlimburg is ook te doen
ow sorry, t was voor MB bedoeld
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm
Ik moet het even overleggen met Re, die moet sowieso mee (hij moet rijden) maar dat laat ik nog wel weten dan!
Tuulkquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:05 schreef Ynske het volgende:
maar de hoeslakens van de Hema/Zeeman/Ikea passen toch ook op die matrassen?
althans hier een ikeabed, en t beddengoed van de Hema past
Ja, blijven we verder ff ontopic dan maar?quote:
Ja, laten we dat maar doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, blijven we verder ff ontopic dan maar?
quote:
*klopt zichzelf op de borst n.a.v de pm's. Ik ben soms wel scherpquote:
Jij hebt je bij deze aangemeld met een kraampje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik moet me hier melden van Cat SIR YES SIR
Ik heb een enorme stapel verhuisdozen net uitgepakt, ik denk rond de 50. Misschien kan ik iemand vinden die ze tegen een donatie wil komen ophalen? Krijg je eigenlijk een seintje wanneer de actie begint en je topics moet gaan maken enzo?
We hadden toch 12uur?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
Ik denk dat het handig is, dat we vooraf een tijd vastellen en die in die post pleuren.
Dat filmpje waarvan Greys je zei het niet te doen?quote:
Dus MB, je hoeft niet naar nattebeverquote:Geweldig!
De verwilderde katten leven voornamelijk buiten en hebben konijnenholen,
bakken met stro en Ikeabedden als slaapplaats, de aids en leucosekatten
zijn meer binnenkatten, zij hebben bedden, manden en meer om in te liggen.
Er is op dit moment geen behoefte aan mandjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |