Hij liet enorm veel ballen van z'n voeten afspringen, dat heeft niets te maken met de manier van spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Fusebox het volgende:
[..]
I.d.d. Ruiz speelde voor een speler waarvan bepaalde niet onterechte verwachtingen zijn veel te veel ballen slecht aan en gaf er een paar gewoon weg. Maar dit neemt nog niet weg dat ook deze jongen moet wennen aan de manier van spelen.
Klopt, dit waren wel heel veel 'foutjes'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij liet enorm veel ballen van z'n voeten afspringen, dat heeft niets te maken met de manier van spelen.
Vroeg ik me ook al af, waarom niet verre hoek daar..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:18 schreef Kriegel het volgende:
Ruiz was inderdaad waardeloos. Op dat mooie hakje na dan (waar trouwens echt wel de 2-0 uit had mogen komen, maar op zo'n moment zie je meteen dat iemand als Tioté geen spits is, die was voor de verre hoek gegaan en dat had je een goal.).
Respect, ik had het van Stam wel eens een keer eerder aangegeven in een oranje-topic, dat terzijde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef Kriegel het volgende:
Jammer voor jullie, had meer in gezeten.![]()
Zo doodzonde weer dit, echt iets voor Nederlandse teams. Er had gewoon doorgedrukt moeten worden voor een 2-0 en juist voorzichtiger moeten worden gespeeld op het einde toen er veel te paniekerig werd gezocht naar een counter, maar dat is altijd achteraf. Over twee wedstrijden best goed gepresteerd verder, vooral verdedigend, dat mogen we niet door zo'n kutmoment laten overschaduwen. Nu dus weer opladen en alsnog in de EL zien te komen, wat moet kunnen, maar het blijft verschrikkelijk zuur dat je er nog niet bent en die kans op CL niet krijgt.
N'kufo heeft nu echt z'n beste tijd gehad, Twente speelt op dit niveau steeds praktisch met een man minder met die gast in de punt, doet niks anders meer dan buitenspel lopen en balverlies lijden. Had één gevaarlijk moment, uit een vrije trap, vorige week ook al onzichtbaar.
Alle respect voor zijn status als Twente-meubilair, maar echt, McClaren moet die kerel niet meer opstellen als je tegen zulke tegenstanders een beetje regelmatiger wil scoren. Zet Luuk de Jong er maar eens neer, ook nog geen wereldvoetballer maar daar zit tenminste snelheid en explosiviteit in. Blaise is een tandeloze oude leeuw geworden.
Dan nog wat positieve uitschieters: Brama vond ik controlerend weer fantastisch, Janssen kan ook bij Twente een cultheld worden als hij zo blijft doorbikkelen, en lach me niet uit, maar ik zit me toch serieus af te vragen hoe lang het nog gaat duren voordat Ronnie Stam z'n eerste uitnodiging van Van Marwijk krijgt.
Die ontwikkelt zich bij Twente als rechtsback tot meer dan ik ooit achter 'm gezocht had toen ie nog bij NAC zat. Speelde vandaag ook weer heel puik, verbaasde me met zijn doordachte positiespel waardoor ie steeds overal tussen zat, bleef twee wedstrijden makkelijk overeind. Daarnaast heeft ie redelijk wat snelheid en techniek aan de bal, kan een man passeren, durft op te komen op het juiste moment en is vervolgens voorin ook nog eens een meerwaarde, wat je opnieuw goed kon zien toen hij Stoch een paar keer goed ondersteunde aan de zijlijn, eigenlijk totdat ze bij Sporting hun eigen back naar voren gingen sturen en Stoch uit de wedstrijd werd gespeeld.
De spoeling is bij Oranje sowieso belabberd dun op zijn plek, dus zo'n rare gedachte is het niet.
Op dat moment dacht ik er ook aan. Net zoals Ruiz zaterdag bekeken in de bovenhoek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:18 schreef Kriegel het volgende:
Ruiz was inderdaad waardeloos. Op dat mooie hakje na dan (waar trouwens echt wel de 2-0 uit had mogen komen, maar op zo'n moment zie je meteen dat iemand als Tioté geen spits is, die was voor de verre hoek gegaan en dan had je een goal.).
foute aannames en passes i.d.d. maar hij speelde op dat hakje na gewoon echt niet goed vandaag. De tijd zal het leren of hij de 5 miljoen euro waard is geweest. Ik vind hem overigens wel redelijk sterk in de kleine ruimtes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, dit waren wel heel veel 'foutjes'.
Ik had zelf het idee dat hij nog niet fit was. En niet alleen deze wedstrijd trouwens. Als je dat combineert met het nog niet ingespeeld zijn, en een goede tegenstander, is dit niet zo gek. Dat komt echt nog wel bij hem.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij liet enorm veel ballen van z'n voeten afspringen, dat heeft niets te maken met de manier van spelen.
In de kleine ruimtes KAN hij idd sterk zijn. Hij moet gewoon iets slimmer voetballen vind ik. Ik hoop dat hij zich steeds meer gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Fusebox het volgende:
[..]
foute aannames en passes i.d.d. maar hij speelde op dat hakje na gewoon echt niet goed vandaag. De tijd zal het leren of hij de 5 miljoen euro waard is geweest. Ik vind hem overigens wel redelijk sterk in de kleine ruimtes.
Volledig mee eens. Ik was ook weer in de Grolsch veste vanavond en Knufo is gewoon echt een oude kreupele flutspits.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef Kriegel het volgende:
N'kufo heeft nu echt z'n beste tijd gehad, Twente speelt op dit niveau steeds praktisch met een man minder met die gast in de punt, doet niks anders meer dan buitenspel lopen en balverlies lijden. Had één gevaarlijk moment, uit een vrije trap, vorige week ook al onzichtbaar.
Alle respect voor zijn status als Twente-meubilair, maar echt, McClaren moet die kerel niet meer opstellen als je tegen zulke tegenstanders een beetje regelmatiger wil scoren. Zet Luuk de Jong er maar eens neer, ook nog geen wereldvoetballer maar daar zit tenminste snelheid en explosiviteit in. Blaise is een tandeloze oude leeuw geworden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme wat jammer. Net thuis van de Grolsch Veste. Mooie sfeer als altijd, maar godverdomme wat een kloteneind.
Nogal... ik kan er nog kwaad om worden... ik stond echt perplex gister... tuurlijk hield ik er rekening mee dat die LuckyZuidEuropeanen wel weer hun goaltje mee zouden pikken. Maar dan verlies ik liever kansloos met 0-4, of dat die 1-1 valt in de 60e minuut dan nu. Dit overtreft alles... wat ongelofelijk suf... Ik heb gister minutenlang perplex voor de tv gezeten zo van:"telt ie echt? zit die er echt in?"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |