abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:04:45 #176
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_71612108
Eens wat betreft Stam trouwens. Ik was nogal huiverig na zijn aankoop vorig jaar, maar hij heeft zich geweldig ontwikkeld. Hij voegt iets toe aan het spel van Twente en als hij zo doorgaat, wellicht ook wel aan het spel van Oranje inderdaad.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:05:40 #177
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71612124
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Fusebox het volgende:

[..]

I.d.d. Ruiz speelde voor een speler waarvan bepaalde niet onterechte verwachtingen zijn veel te veel ballen slecht aan en gaf er een paar gewoon weg. Maar dit neemt nog niet weg dat ook deze jongen moet wennen aan de manier van spelen.
Hij liet enorm veel ballen van z'n voeten afspringen, dat heeft niets te maken met de manier van spelen.
pi_71612394
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hij liet enorm veel ballen van z'n voeten afspringen, dat heeft niets te maken met de manier van spelen.
Klopt, dit waren wel heel veel 'foutjes'.
Noot noot.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:18:59 #179
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71612435
Ruiz was inderdaad waardeloos. Op dat mooie hakje na dan (waar trouwens echt wel de 2-0 uit had mogen komen, maar op zo'n moment zie je meteen dat iemand als Tioté geen spits is, die was voor de verre hoek gegaan en dan had je een goal.).

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 05-08-2009 00:29:16 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:20:57 #180
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71612476
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:18 schreef Kriegel het volgende:
Ruiz was inderdaad waardeloos. Op dat mooie hakje na dan (waar trouwens echt wel de 2-0 uit had mogen komen, maar op zo'n moment zie je meteen dat iemand als Tioté geen spits is, die was voor de verre hoek gegaan en dat had je een goal.).
Vroeg ik me ook al af, waarom niet verre hoek daar..
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71612505
Zul je zien dat zondag PSV wel aan de kant gezet wordt maar daar heb je nu even weinig aan , heel erg zuur dit.

En zie je nu nog maar een op te laden voor de EL voorronde.
pi_71612648
Echt zonde. Kut Portugezen.
pi_71612687
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef Kriegel het volgende:
Jammer voor jullie, had meer in gezeten.

Zo doodzonde weer dit, echt iets voor Nederlandse teams. Er had gewoon doorgedrukt moeten worden voor een 2-0 en juist voorzichtiger moeten worden gespeeld op het einde toen er veel te paniekerig werd gezocht naar een counter, maar dat is altijd achteraf. Over twee wedstrijden best goed gepresteerd verder, vooral verdedigend, dat mogen we niet door zo'n kutmoment laten overschaduwen. Nu dus weer opladen en alsnog in de EL zien te komen, wat moet kunnen, maar het blijft verschrikkelijk zuur dat je er nog niet bent en die kans op CL niet krijgt.

N'kufo heeft nu echt z'n beste tijd gehad, Twente speelt op dit niveau steeds praktisch met een man minder met die gast in de punt, doet niks anders meer dan buitenspel lopen en balverlies lijden. Had één gevaarlijk moment, uit een vrije trap, vorige week ook al onzichtbaar.

Alle respect voor zijn status als Twente-meubilair, maar echt, McClaren moet die kerel niet meer opstellen als je tegen zulke tegenstanders een beetje regelmatiger wil scoren. Zet Luuk de Jong er maar eens neer, ook nog geen wereldvoetballer maar daar zit tenminste snelheid en explosiviteit in. Blaise is een tandeloze oude leeuw geworden.

Dan nog wat positieve uitschieters: Brama vond ik controlerend weer fantastisch, Janssen kan ook bij Twente een cultheld worden als hij zo blijft doorbikkelen, en lach me niet uit, maar ik zit me toch serieus af te vragen hoe lang het nog gaat duren voordat Ronnie Stam z'n eerste uitnodiging van Van Marwijk krijgt.

Die ontwikkelt zich bij Twente als rechtsback tot meer dan ik ooit achter 'm gezocht had toen ie nog bij NAC zat. Speelde vandaag ook weer heel puik, verbaasde me met zijn doordachte positiespel waardoor ie steeds overal tussen zat, bleef twee wedstrijden makkelijk overeind. Daarnaast heeft ie redelijk wat snelheid en techniek aan de bal, kan een man passeren, durft op te komen op het juiste moment en is vervolgens voorin ook nog eens een meerwaarde, wat je opnieuw goed kon zien toen hij Stoch een paar keer goed ondersteunde aan de zijlijn, eigenlijk totdat ze bij Sporting hun eigen back naar voren gingen sturen en Stoch uit de wedstrijd werd gespeeld.

De spoeling is bij Oranje sowieso belabberd dun op zijn plek, dus zo'n rare gedachte is het niet.
Respect, ik had het van Stam wel eens een keer eerder aangegeven in een oranje-topic, dat terzijde.
pi_71612725
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:18 schreef Kriegel het volgende:
Ruiz was inderdaad waardeloos. Op dat mooie hakje na dan (waar trouwens echt wel de 2-0 uit had mogen komen, maar op zo'n moment zie je meteen dat iemand als Tioté geen spits is, die was voor de verre hoek gegaan en dan had je een goal.).
Op dat moment dacht ik er ook aan. Net zoals Ruiz zaterdag bekeken in de bovenhoek.
pi_71612918
Net de tegengoal terug gezien, wat een drama zeg
Цой жив
pi_71612970
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Klopt, dit waren wel heel veel 'foutjes'.
foute aannames en passes i.d.d. maar hij speelde op dat hakje na gewoon echt niet goed vandaag. De tijd zal het leren of hij de 5 miljoen euro waard is geweest. Ik vind hem overigens wel redelijk sterk in de kleine ruimtes.

Stam heeft zich echt super ontwikkeld, die verdient i.d.d. een plaats in oranje zoals gezegd.

Maar vergeet ook Janssen,Tiote, Raykovic, Wisgerhof, Brama en Douglas niet, je kan gewoon zien dat deze spelers stuk voor stuk gegroeid zijn en zich goed ontwikkeld hebben.

Ik ook wel beniewd om Shakram en Parker eens in actie te zien. Nee, we hebben over een krappe selectie i.i.g. niet te klagen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:47:44 #187
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71613007
Hoe langer ik erover nadenk hoe idioter het wordt: 180 minuten heeft Sporting geen fatsoenlijke kans gehad van Twente, en dan valt ie er in de slotminuut alsnog in via een Nederlands been. Het is zo typisch dat het gewoon pijn doet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:55:31 #188
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71613154
Ik zat tijdens de wedstrijd nog te denken dat ik Twente wel enigszins als PSV vond spelen in de 2005/2006 tijden. Zelfverzekerd, rustig, geduldig. Gewoon goed voetbal. Al werd er in de tweede helft inderdaad teveel achteruit gelopen....
En opeens valt in de blessuretijd de winnende goal voor de tegenpartij.... het deed zelfs mij pijn als PSV supporter

Helaas jongens, het was van harte gegund.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_71613619
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik had zelf het idee dat hij nog niet fit was. En niet alleen deze wedstrijd trouwens. Als je dat combineert met het nog niet ingespeeld zijn, en een goede tegenstander, is dit niet zo gek. Dat komt echt nog wel bij hem.
pi_71613635
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Fusebox het volgende:

[..]

foute aannames en passes i.d.d. maar hij speelde op dat hakje na gewoon echt niet goed vandaag. De tijd zal het leren of hij de 5 miljoen euro waard is geweest. Ik vind hem overigens wel redelijk sterk in de kleine ruimtes.
In de kleine ruimtes KAN hij idd sterk zijn. Hij moet gewoon iets slimmer voetballen vind ik. Ik hoop dat hij zich steeds meer gaat ontwikkelen.
Noot noot.
pi_71613651
Was zelf in de Grolsch Veste.. wat een GEWELDIGE sfeer, vanaf de eerste minuut zijn de fans niet stil geweest. En wat een vreselijke onverdiende domper in blessuretijd. Twente heeft geen kansen weggeven, en zelf nog wel diverse kansen gecreeerd. Hier had meer uit gehaald moeten worden, maar de gelijkmaker was in alle gevallen onverdiend.

Uitstekend gespeeld: Raykovic (met stip!), Stoch (veel vrijheid, agressief), Douglas, Stam en Jansen
Tegenvallend: Perez en Ruiz

Pff, moeten even door de zure appel heen. Zondag revenche, tegen PSV!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 02:32:58 #192
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71613984
Lol, las net op .net dat Twente geïnformeerd had naar Obradovic?!
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71614095
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef Kriegel het volgende:

N'kufo heeft nu echt z'n beste tijd gehad, Twente speelt op dit niveau steeds praktisch met een man minder met die gast in de punt, doet niks anders meer dan buitenspel lopen en balverlies lijden. Had één gevaarlijk moment, uit een vrije trap, vorige week ook al onzichtbaar.

Alle respect voor zijn status als Twente-meubilair, maar echt, McClaren moet die kerel niet meer opstellen als je tegen zulke tegenstanders een beetje regelmatiger wil scoren. Zet Luuk de Jong er maar eens neer, ook nog geen wereldvoetballer maar daar zit tenminste snelheid en explosiviteit in. Blaise is een tandeloze oude leeuw geworden.
Volledig mee eens. Ik was ook weer in de Grolsch veste vanavond en Knufo is gewoon echt een oude kreupele flutspits.

Tijd voor wat anders
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 5 augustus 2009 @ 08:00:19 #194
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71614727
Kan Ruiz niet centraal in de spits?

Wel balen trouwens, meen ik serieus. Normaal gesproken interesseert het me geen biet wat jullie presteren, maar dit is gewoon zuur. De manier waarop gun je zelfs je grootste vijand niet.
Gewoon die EL voorronde doorkomen en dan de groepsfase weer doorkomen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71615166
Heb helaas niet alles kun zien, maar wat ontzettend zuur voor Twente. Maar goed, als wij Nederlanders tegen Portugezen spelen hebben we altijd het geluk tegen ons. Deze wedstrijden deden me zoveel denken aan het drama van Oranje tegen Portugal tijdens het WK van 2006 in Duitsland.

Hoe speelde Stoch trouwens?
pi_71615767
De website van twente geeft aan dat je vanaf vandaag online kaarten kunt kopen voor Twente-PSV. Alleen als ik naar online ticketing ga kan ik nergens bestellen. Anderen met hetzelfde probleem?
pi_71615816
Heb staan vloeken in de kamer. Dit was kut.

Respect voor jullie moed en inzet. Jullie verdienden meer.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_71616353
Geintje boort Twente ook 2,23 miljoen door de neus.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:10:59 #199
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_71616545
Godverdomme kankerportugezen!

Dit was wat ik zei na de gelijkmaker. Net als 3 jaar geleden tegen AZ flikken die kutportugezen het weer om in de aller aller allerlaatste seconde met de winst er vandoor te gaan.

3 jaar geleden AZ - Sporting. 5 Mei en een dag na de fatale 4mei-dag van PSV tegen AC Milan. Het kwam die avond met bakke uit de hemel, AZ stond met 3 - 1 voor en Sporting kreeg in de laatste minuut nog een hoekschop die er op een miraculeuze wijze in ging. AZ haalde de finale van de UEFA Cup niet. Het weekend wat volgde werd Co Adriaanse en zijn AZ toegezongen door het ADO publiek. Dit was kippenvel.

Gisteravond flikte ze het weer.

Hopelijk speelt Twente wel gewoon Europees in de Europa Leauge
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 10:37:04 #200
8781 crew  Frutsel
pi_71617164
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme wat jammer. Net thuis van de Grolsch Veste. Mooie sfeer als altijd, maar godverdomme wat een kloteneind.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Mark-Hgl het volgende:
Kutzooi. Echt. Wat een ontgoocheling
Nogal... ik kan er nog kwaad om worden... ik stond echt perplex gister... tuurlijk hield ik er rekening mee dat die LuckyZuidEuropeanen wel weer hun goaltje mee zouden pikken. Maar dan verlies ik liever kansloos met 0-4, of dat die 1-1 valt in de 60e minuut dan nu. Dit overtreft alles... wat ongelofelijk suf... Ik heb gister minutenlang perplex voor de tv gezeten zo van:"telt ie echt? zit die er echt in?"
Weinig tot niets weggegeven en jammer dat de paar kansjes niet nog eens benut zijn om die definitief nekslag te geven tot de 2-0.

Ongelofelijk...
Hopelijk kan de ploeg zich snel oprapen voor het volgende avontuur. Maar de klap zal hard aankomen. Maar ja, misschien vliegt PSV er ook wel uit.. kunnen er dit weekend twee ontgoocheld op het veld staan

FORZA TWENTE ENSCHEDE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')