Nu pas?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Bevin het volgende:
Ik begin spontaan een haat te ontwikkelen voor Portugese voetballers![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja maar
ja maar
ja maaaar
jij bent een lekkere portugese... jij mag da
Nou ik ook wel, denk dat de hele directe omgeving hier het wel gehoord heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Heb staan vloeken in de kamer. Dit was kut.
Respect voor jullie moed en inzet. Jullie verdienden meer.
Ben niet zo haatdragend aangelegd, maar sinds gisterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Nu pas?
Portugezen, de nieuwe Duitsers
goede vraag.. allemaal achterafquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef ASroma het volgende:
waarom stond er niet iemand bij de eerste paal in deze cruciale situatie aan het eind van de wedstrijd?
Die 5min is wel te begrijpen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
goede vraag.. allemaal achteraf
waarom kopt nikita die bal niet?
5 min blessuretijd?
Tijdrekken is soms best grappig. De wissel van Nikita > Stoch stond al klaar. Stoch speelde op dat moment op rechts, langs de kant waar de wissel plaats moest vinden. Hij werd vlak voor de wissel gewisseld met Ruiz, zodat hij op rechts speelde en het veld moest oversteken voor de wissel :-Dquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
goede vraag.. allemaal achteraf
waarom kopt nikita die bal niet?
5 min blessuretijd?
PSV neemt dus niet alles af.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:41 schreef tybalt2 het volgende:
voor de clubcardhouders: je kunt nu kaarten bestellen voor Twente-PSV aanstaande zondagmiddag (vak 123, achter de goal naast het uitvak)
Sporting heeft nul kansen gecreëerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:41 schreef TLC het volgende:
Het is sneu voor de manier waarop Twente is uitgeschakelt, maar eigenlijk is Sporting wel verdiend door.
![]()
En waarschijnlijk had Twente er in de volgende ronde er toch uitgelegen en misschien een schrale troost maar ik zie ook Sporting niet de CL halen
ja want jullie hebben wel altijd een vol uitval overal in NL..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
PSV neemt dus niet alles af.
Hoe verrassend ook
Legio kansen heeft Twente ook niet gehad en zowel uit als thuis had Sporting het meeste balbezit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sporting heeft nul kansen gecreëerd
Meeste balbezit ja, omdat twente rood kreeg de eerste wedstrijd, en gister 1-0 voor kwam na 2 min.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Legio kansen heeft Twente ook niet gehad en zowel uit als thuis had Sporting het meeste balbezit.
Zei ik dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:20 schreef TN-FR het volgende:
[..]
ja want jullie hebben wel altijd een vol uitval overal in NL..
Ik geef helemaal niet af op PSV, zeg alleen dat het niet verrassend is dat ze het hele vak vol krijgen gezien het verleden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef TN-FR het volgende:
Geef dan niet af op psv omdat ze jullie uitvak niet vol krijgen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:41 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ben niet zo haatdragend aangelegd, maar sinds gister
Als je de derde voorronde CL had overleefd was je tenminste zeker geweest van een Europees vervolg, omdat de verliezer van de vierde voorronde instroomt in de EL, nu moet Twente eerst nog een tweestrijd in de 4e voorronde EL overleven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:41 schreef TLC het volgende:
Het is sneu voor de manier waarop Twente is uitgeschakelt, maar eigenlijk is Sporting wel verdiend door.
![]()
En waarschijnlijk had Twente er in de volgende ronde er toch uitgelegen en misschien een schrale troost maar ik zie ook Sporting niet de CL halen
Goed nieuws. Hoe eerder dat hoofdstuk is afgesloten hoe beter.quote:Zaakwaarnemer: Arnautovic naar Inter
De transfer van Marko Arnautovic naar Internazionale is helemaal rond. Dat zegt zaakwaarnemer Rob Groener in gesprek met het Oostenrijkse persbureau APA.
Namens zijn twintigjarige cliënt kwam Groener een vijfjarig contract overeen met Inter. Over de transfersom die FC Twente voor Arnautovic ontvangt is niets bekendgemaakt. "Maar het is een Oostenrijks record", onthult Groener.
Inter stak zijn belangstelling voor Arnautovic nooit onder stoelen of banken, maar twijfelde openlijk aan de fysieke gesteldheid van de aanvaller. Bij een medische test bleek namelijk dat het talent kampte met een gebroken middenvoetsbeentje.
Vervolgens stelde Inter een constructie voor waarbij Arnautovic eerst een halfjaar gehuurd zou worden. In januari zou beslist worden over het permanente aanblijven van de spits, maar daar ging Twente niet mee akkoord.
Idd, denk 9 miljoen of meer. Dus 4 voor afbetaling stadion en 5 voor Twente. Ik neem aan dat er niets weghoeft naar eerdere gekochte spelers.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goed nieuws. Hoe eerder dat hoofdstuk is afgesloten hoe beter.
jazeker.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Marko Arnautovic naar Internazionale
En blij dat de soap Arnautovic nu over is ?
al kan die volgend jaar weer beginnen![]()
woohoo balbezitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Legio kansen heeft Twente ook niet gehad en zowel uit als thuis had Sporting het meeste balbezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |