Hij had eerder moeten schieten in plaats van de keeper omspelen. Daarna was de hoek moeilijk maar zeker niet onmogelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:41 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Te ver uitgeweken naar links, hoek was te moeilijk.
Jep, de Fransman Stéphane Lannoy.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:46 schreef Blawh het volgende:
Is de scheidsrechter voor volgende week eigenlijk al bekend?
Kun je fluiten ? Fluit er maar naar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef kastanova het volgende:
Zou ik zonder CC trouwens ook aan kaartjes voor de wedstrijd volgende week kunnen komen?
En terecht, wat heb ik me rot zitten ergeren aan die Liedson.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:05 schreef nightfall het volgende:
hopen dat er volgende week een scheids is die die 2 etters van spitsen die steeds gaan liggen en dan vragend gaan zitten kijken "beloond"
dat was gewoon slim gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Heel typerend hoe ie Boschker ook opzoekt voor die penalty, hij had makkelijk langs 'm gekund of eroverheen kunnen springen.
omdat Sander Boshker een cultheld is !quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef RedGuy het volgende:
Waarom wordt Mihaylov niet gewoon de 1e keeper?
klopt maar ik heb geen zin om dat ook nog te veranderenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:25 schreef Sieps het volgende:
Trouwens klopt dat tenue in de OP niet want die smiley staat nu naast Arke, als ik het goed gezien heb
Die kunnen ook op de bank...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:09 schreef AngelSidee het volgende:
[..]
omdat Sander Boshker een cultheld is !
Stoch probeerde hetzelfde geintje aan de overkant. Had er geen moeite mee gehad als ie daar op de stip was gegaan, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef AngelSidee het volgende:
helder postiga is gewoon zo'n geslepen portugees, hij weet hoe hij dat moet doen.
Remember WK 2006, figo. . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |