bronquote:Een man die onder het kleedhokje van een zwembad naar een jong meisje gluurde, heeft een origineel excuus opgedist. "Ik had last van mijn tanden en dus legde ik mijn kaak tegen de grond om die pijn te verlichten", klonk het in de rechtszaal van Chelmsford. Mooi geprobeerd, maar de rechter legde de veertigjarige Sultan Al-Sayed toch een gevangenisstraf van negen weken op. Nadien moet de Saoedische voyeur het land verlaten.
Al-Sayed had op het moment van de feiten een spiegeltje bij zich, waarmee hij de verkleedpartijen makkelijk kon volgen. "Met voorbedachten rade dus", oordeelde de rechter, die zich voorts afvroeg hoeveel vrouwen hij nog zo bespied had. Met het tienjarige slachtoffertje gaat het intussen niet te best. "Sinds het incident is dit meisje bang geworden en twijfelt ze veel meer aan zichzelf", sneerde de openbaar aanklager. (svm)
Mylene, je laat je weer kennen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef Mylene het volgende:
het land uit te sturen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:39 schreef longinus het volgende:
10 jarige meisjes begluren
doe dan van rond de 20, die zijn lekker sappig
Mylene heeft beet!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus, hulde. Gelijk eruittrappen dat pedosexuele buitenlandse kuttuig. Sterker nog, alles eruit trappen dat crimineel en buitenlands is.
Dit kan en gebeurt ook gewoon in Nederland hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef El_Matador het volgende:
"Nadien moet de Saoedische voyeur het land verlaten."
In de UK, waar de sharia op sommige plekken geldt, kan het dus WEL. Wanneer gaan we dit soort dingen es in Nederland invoeren?
In welke gevallen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit kan en gebeurt ook gewoon in Nederland hoor.
Indiërs die de Nederlandse taal perfect beheersen en hier al 15 jaar wonen en nooit iets fout doen, maar geen verblijfsvergunning hebben.quote:
Buitenlanders (dus mensen zonder NL paspoort) die iets crimineels doen kunnen gewoon uitgezet worden en/of persona non grata verklaard worden. Weet niet precies wat de maatstaven daar voor zijn. Maar afhankelijk van de status van de persoon (toerist, tijdelijke verblijfsvergunning, permanente verblijfsvergunning, vluchtelingstatus, etc) en de zwaarte van het misdrijf gebeurd dat ook regelmatig.quote:
Dus? Wat valt er niet te begrijpen aan "Geen verblijfsvergunning".quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Indiërs die de Nederlandse taal perfect beheersen en hier al 15 jaar wonen en nooit iets fout doen, maar geen verblijfsvergunning hebben.
Ja, en welk westers land zou hij uitkiezen om verder te gaan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Wat een kansloos figuur.
Opgeruimd staat netjes door hem het land uit te sturen.
Land van afkomst, Saudi-Arabië.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, en welk westers land zou hij uitkiezen om verder te gaan?
Inderdaad, prima oplossing dus.![]()
Het zou wel eenvoudig zijn te denken dat deze man terug gaat naar het land van herkomst. Ik geloof daar niet zoveel van. Misschien dat ze hem terugsturen, maar na aankomst zal er vast weer een ticket gekocht worden naar een of ander westers land waar het weer opnieuw begint.quote:
Met name als je de neef, kind, zwager bent van zo een rijke oliesjeik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het zou wel eenvoudig zijn te denken dat deze man terug gaat naar het land van herkomst. Ik geloof daar niet zoveel van. Misschien dat ze hem terugsturen, maar na aankomst zal er vast weer een ticket gekocht worden naar een of ander westers land waar het weer opnieuw begint.
Of hij wordt dan de toegang geweigerd omdat uit zijn gegevens blijkt dat ie Engeland is uitgezet. Dat wordt dan wel duidelijk bij paspoort controle.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het zou wel eenvoudig zijn te denken dat deze man terug gaat naar het land van herkomst. Ik geloof daar niet zoveel van. Misschien dat ze hem terugsturen, maar na aankomst zal er vast weer een ticket gekocht worden naar een of ander westers land waar het weer opnieuw begint.
Dat zou kunnen inderdaad. Dat is maar te hopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of hij wordt dan de toegang geweigerd omdat uit zijn gegevens blijkt dat ie Engeland is uitgezet. Dat wordt dan wel duidelijk bij paspoort controle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |