abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71550781
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:21 schreef appelsientje het volgende:

Maar goed misschien zijn ze nu 'wakker' geschud.
Dat dacht ik vorig jaar ook na elke zeperd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71551322
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat jij nog steeds voor PSV bent, dat vind ik echt een wonder
pi_71551416
Beter twee punten verspillen en scherp tegen Twente en Ajax dan drie winnen en nog harder onderuit gaan tegen de concurrentie ofzo... Tot zo ver mijn poging om er nog een goede draai aan te geven.

Engelaar viel me erg tegen. Mag hopen dat het nog stukke beter wordt.
Het teleurstellende vorige seizoen heeft Salcido ook weinig gedaan lijkt het. Achja met Pieters als enige concurrent hoeft hij zich ook niet echt druk te maken. Hoewel ik nu zelfs begin te neigen naar Pieters.
Hoe onbehouwen hij ook is, hij schopt er wel onder. Hoe Salcido erbij stond bij die laatste goal .
Marcellis maakt een fout en probeert het ten kosten van geel te herstellen maar Salcido grijpt gewoon totaal niet in.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_71552155
FC Groningen wil Zonneveld huren
DVHN | Gepubliceerd op 02 augustus 2009, 23:07
groningen -
Ron Jans had Mike Zonneveld afgelopen vrijdag al graag op de training willen verwelkomen, maar gistermiddag was een overgang van de linkermiddenvelder naar FC Groningen nog ver weg. "Het zit helemaal vast", liet algemeen directeur Hans Nijland weten.

Op de jaarlijkse persconferentie gaf de leiding van FC Groningen donderdag aan nog graag tenminste twee middenvelders aan de te smalle selectie wil toevoegen. Namen werden daarbij niet genoemd, maar inmiddels is duidelijk dat Zonneveld een van de spelers is waarop werd gedoeld.

Mike Zonneveld (28) speelt sinds medio 2007 voor PSV, maar heeft te horen gekregen dat hij geen toekomst meer heeft bij de club en moet uitzien naar een andere werkgever. FC Groningen heeft PSV aangegeven dat het hem voor een jaar wil huren met een optie tot koop.

Blijft PSV vasthouden aan de huurprijs die het voor Zonneveld in gedachten heeft, dan zet FC Groningen een streep door zijn naam. Nijland: "Dan schakelen wij over naar andere kandidaten."

FC Groningen raakt misschien ook nog een speler kwijt. RKC Waalwijk heeft zich officieel gemeld voor Shko
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 augustus 2009 @ 23:26:29 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71552276
Koop hem dan gewoon. Ze hebben geld zat in Groningen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71552538
Het is pas de 1e wedstrijd in de compet. ; genoeg tijd om kampion te worden.
We spelen gelijk ; boeiend? als we volgende week winnen van twente staan jullie op de banken Toivonen beste man bij psv, afellay had zijn dag niet.
en wees es niet zo negatief, het komt goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 augustus 2009 @ 23:43:50 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71552854
Niet zo negatief, je komt 2-0 en 3-2 voor tegen een ploeg die vorige jaar eerste divisie speelde...... En dat in eigen huis. Dan dien je het gewoon uit te voetballen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71553504
quote:
Kromkamp durft kunstgras in Bulgarije wel aan

Mogelijk is Jan Kromkamp donderdag gewoon van de partij als PSV in de voorronde van de Europa League op bezoek gaat bij Cherno More. De verdediger speelt liever niet op kunstgras.

'Ik ga er over praten met de trainer', zei de rechtsback na afloop van het thuisduel met VVV-Venlo (3-3). 'Even kijken wat de risico's zijn. Als hij me nodig heeft denk ik echter wel dat ik het aandurf.'

In het seizoen 2006/07 raakte Kromkamp geblesseerd op het kunstgrasveld van Heracles Almelo. Sindsdien sloeg de elfvoudig international uit voorzorg de wedstrijden op die ondergrond over.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71553577
Ik vrees dat PSV niet gaat winnen komende zondag in Enschede. Zou echt een matige start van het seizoen zijn, en dan gelijk tegen Ajax.

Hoe vinden jullie Balast op de zijkant.
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:15:21 #260
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_71553681
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef dndiek het volgende:

[..]
Hopen dat die daar een keer goed zijn knie verdraaid.
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:19:37 #261
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71553746
quote:

[..]

Wat een schijtluis moet dat zijn, als je dat zo leest.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71554057
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:09 schreef Ytereo het volgende:

Hoe vinden jullie Balast op de zijkant.
Wie
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:56:01 #263
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_71555018
quote:

[..]
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_71555099
Kromkamp.

Die vent kan echt niks, Toivonen trouwens wel 2 mooie lucky goals, het moet niet gekker worden.
pi_71555254
Wat was er lucky aan zijn goals? Gewoon goed afgemaakt..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71555331
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:23 schreef denthemen het volgende:
Wat was er lucky aan zijn goals? Gewoon goed afgemaakt..
Goed afgemaakt? Hij loopt alleen maar tegen de bal aan hoor, zit een grote portie geluk bij.
  maandag 3 augustus 2009 @ 05:41:14 #267
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71555704
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:31 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Goed afgemaakt? Hij loopt alleen maar tegen de bal aan hoor, zit een grote portie geluk bij.
Ik word een beetje strontziek van jou gezeik steeds op Toivonen.
What the deal? Wilde hij niet jou bf zijn?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_71556374
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 05:41 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ik word een beetje strontziek van jou gezeik steeds op Toivonen.
What the deal? Wilde hij niet jou bf zijn?
Zie zijn PI bij het eerste bericht. Komop zeg, hap eens niet zo.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_71556824
quote:
Honda overtuigt PSV
Van onze Telesportredactie

Eindhoven - De technische leiding van PSV is er inmiddels van overtuigd dat Keisuke Honda een versterking voor de Eindhovense ploeg is. „Honda is een zeer interessante speler voor ons”, gaf coach Fred Rutten na de 3-3 tegen VVV toe. De Japanner kwam tot afgelopen week niet voor in het schaduwelftal met potentiële versterkingen, maar daar is verandering in gekomen.

Al in de aanloop naar het duel met de promovendus kreeg managementkantoor SEG, dat Honda van zakelijk advies voorziet, signalen dat PSV aan het rijtje geïnteresseerde clubs toegevoegd kan worden. In het Philips Stadion liet de middenvelder gistermiddag zien dat de belangstelling inspirerend werkt. Na een vlakke eerste helft nam hij zijn elftal na rust bij de hand en had hij met een assist en een doelpunt een hoofdrol in de wederopstanding van VVV.
pi_71556886
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef Toivonen het volgende:
Het is pas de 1e wedstrijd in de compet. ; genoeg tijd om kampion te worden.
We spelen gelijk ; boeiend? als we volgende week winnen van twente staan jullie op de banken Toivonen beste man bij psv, afellay had zijn dag niet.
en wees es niet zo negatief, het komt goed.
Het was gewoon een schandalige vertoning, moeten we daar vrolijk over gaan doen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71556980
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:25 schreef dndiek het volgende:

Honda overtuigt PSV

Dat ze eerst een verdediger halen...
pi_71559587
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:37 schreef Joenes het volgende:

[..]

Dat ze eerst een verdediger halen...
Mwa, gaat niet meer gebeuren denk ik. Jullie hadden sowieso Ooijer niet moeten halen, maargoed.

Honda zou zeker een versterking zijn, voor elke nederlandse topper, maar ben benieuwd hoe ver ze onder de vraagprijs duiken. En als je toch bezig bent in de verdediging, haal dan eerst een normale keeper, verdediging staat opzich redelijk toch?
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:33:09 #273
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71559605
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat dacht ik vorig jaar ook na elke zeperd
Hehe hoop doet leven toch
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:34:06 #274
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71559632
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:43 schreef rubbereend het volgende:
Niet zo negatief, je komt 2-0 en 3-2 voor tegen een ploeg die vorige jaar eerste divisie speelde...... En dat in eigen huis. Dan dien je het gewoon uit te voetballen!
Amen Rubber
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_71559667
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Mwa, gaat niet meer gebeuren denk ik. Jullie hadden sowieso Ooijer niet moeten halen, maargoed.

Honda zou zeker een versterking zijn, voor elke nederlandse topper, maar ben benieuwd hoe ver ze onder de vraagprijs duiken. En als je toch bezig bent in de verdediging, haal dan eerst een normale keeper, verdediging staat opzich redelijk toch?
Isaksson deed het niet slecht gisteren. En noem eens een betere haalbare keeper. We hebben er al 4 ook, laat Cassio en Isaksson het maar uitvechten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')