Dat dacht ik vorig jaar ook na elke zeperdquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:21 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed misschien zijn ze nu 'wakker' geschud.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds voor PSV bent, dat vind ik echt een wonder
quote:Kromkamp durft kunstgras in Bulgarije wel aan
Mogelijk is Jan Kromkamp donderdag gewoon van de partij als PSV in de voorronde van de Europa League op bezoek gaat bij Cherno More. De verdediger speelt liever niet op kunstgras.
'Ik ga er over praten met de trainer', zei de rechtsback na afloop van het thuisduel met VVV-Venlo (3-3). 'Even kijken wat de risico's zijn. Als hij me nodig heeft denk ik echter wel dat ik het aandurf.'
In het seizoen 2006/07 raakte Kromkamp geblesseerd op het kunstgrasveld van Heracles Almelo. Sindsdien sloeg de elfvoudig international uit voorzorg de wedstrijden op die ondergrond over.
Hopen dat die daar een keer goed zijn knie verdraaid.quote:
quote:
Wiequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:09 schreef Ytereo het volgende:
Hoe vinden jullie Balast op de zijkant.
Goed afgemaakt? Hij loopt alleen maar tegen de bal aan hoor, zit een grote portie geluk bij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:23 schreef denthemen het volgende:
Wat was er lucky aan zijn goals? Gewoon goed afgemaakt..
Ik word een beetje strontziek van jou gezeik steeds op Toivonen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goed afgemaakt? Hij loopt alleen maar tegen de bal aan hoor, zit een grote portie geluk bij.
Zie zijn PI bij het eerste bericht. Komop zeg, hap eens niet zo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik word een beetje strontziek van jou gezeik steeds op Toivonen.
What the deal? Wilde hij niet jou bf zijn?
quote:Honda overtuigt PSV
Van onze Telesportredactie
Eindhoven - De technische leiding van PSV is er inmiddels van overtuigd dat Keisuke Honda een versterking voor de Eindhovense ploeg is. „Honda is een zeer interessante speler voor ons”, gaf coach Fred Rutten na de 3-3 tegen VVV toe. De Japanner kwam tot afgelopen week niet voor in het schaduwelftal met potentiële versterkingen, maar daar is verandering in gekomen.
Al in de aanloop naar het duel met de promovendus kreeg managementkantoor SEG, dat Honda van zakelijk advies voorziet, signalen dat PSV aan het rijtje geïnteresseerde clubs toegevoegd kan worden. In het Philips Stadion liet de middenvelder gistermiddag zien dat de belangstelling inspirerend werkt. Na een vlakke eerste helft nam hij zijn elftal na rust bij de hand en had hij met een assist en een doelpunt een hoofdrol in de wederopstanding van VVV.
Het was gewoon een schandalige vertoning, moeten we daar vrolijk over gaan doen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef Toivonen het volgende:
Het is pas de 1e wedstrijd in de compet. ; genoeg tijd om kampion te worden.
We spelen gelijk ; boeiend? als we volgende week winnen van twente staan jullie op de banken Toivonen beste man bij psv, afellay had zijn dag niet.
en wees es niet zo negatief, het komt goed.
Mwa, gaat niet meer gebeuren denk ik. Jullie hadden sowieso Ooijer niet moeten halen, maargoed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:37 schreef Joenes het volgende:
[..]
Dat ze eerst een verdediger halen...
Hehe hoop doet leven tochquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook na elke zeperd
Amen Rubberquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:43 schreef rubbereend het volgende:
Niet zo negatief, je komt 2-0 en 3-2 voor tegen een ploeg die vorige jaar eerste divisie speelde...... En dat in eigen huis. Dan dien je het gewoon uit te voetballen!
Isaksson deed het niet slecht gisteren. En noem eens een betere haalbare keeper. We hebben er al 4 ook, laat Cassio en Isaksson het maar uitvechten...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, gaat niet meer gebeuren denk ik. Jullie hadden sowieso Ooijer niet moeten halen, maargoed.
Honda zou zeker een versterking zijn, voor elke nederlandse topper, maar ben benieuwd hoe ver ze onder de vraagprijs duiken. En als je toch bezig bent in de verdediging, haal dan eerst een normale keeper, verdediging staat opzich redelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |