Jailbreak?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
custom theme.
Netjes moet ik zeggen, alleen dan kan je geen eigen achtergrond meer doen neem ik aan?
Ah. Staat je Mac ingesteld op Nederlands? Wat gebeurt er als je resolutie intiktquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:43 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Als ik resolution intyp. krijg ik enkel de definitie van..
Ik heb de 3GS dus 3.0 was pre-installedquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:07 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Jailbreak?
Daar waag ik me niet meer aan:P
Heb jij trouwens ook een lijntje lopen naast het beeldscherm van je iphone na de 3.0 update?
Demonoid geeft ze wel. Of dat aan iedereen is weet ik niet. Sinds kort zit ik trouwens ook op broken stones (dankzij mijn ratio van 3,5 ofzo op demonoid), bs valt me trouwens wel tegen in aanbodquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:04 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben lid van Demonoid en Brokenstones, maar beide geven geen invites - tenminste, niet aan mij.
heb je dan niet toevallig gedownload in een free leech periode ? Dat heb ik op demonoid namelijk ook gehad toen ik er net zatquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Brokenstones telt mijn download nietalleen m'n upload
Jij durft het nog een review te noemen, t is gewoon een walkthroughquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De revieuw is wel om te huilen zeg
Ratio 262.697quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Brokenstones telt mijn download nietalleen m'n upload
ja ook wel maar maakt niet uit wat k download word niet geteld, ik heb CS4 van 16GB binnenhehaald en is niet geteldquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
heb je dan niet toevallig gedownload in een free leech periode ? Dat heb ik op demonoid namelijk ook gehad toen ik er net zat. Dan telt dl niet alleen ul telt dan.
Ik seed trouwens ook vaak tot een hoge ratio omdat mijn internet abo het kan. ratio 1:5 soms zelfs 1:10 doe ik regelmatig / vaak.
Goede zaak, goede zaak.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:59 schreef TwyLight het volgende:
hier kan alles, mods durven hier niet te komen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ratio 262.697
Dikke humor! Zulke invites geef ik graag
Ja, als je je Firewirekabel op je Mac aangesloten krijgt wel. Er zit dus op die nieuwe MBP van mij een FW800-aansluiting, terwijl al m'n spullen en kabels natuurlijk FW400 zijn. Ik had een verloopje in de doos verwacht, maar die zit er niet bij. Nou ben ik vanochtend even de stad in geweest, maar geen enkele electronica- of computerwinkel heeft zo'n FW800-naar-FW400-verloopje natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:38 schreef Junkie het volgende:
Wat is die FireWire target disk mode toch een uitvinding.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |