Die heeft geen geduld om te gaan vissen joh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:28 schreef Houzer het volgende:
Dat denk ik ook niet nee
Daarom zeg ik: Koop een hengel voor hemDan kan hij gaan vissen.
Schat het regent! Prachtig weer om een flink stuk te touren DOEI!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heeft geen geduld om te gaan vissen joh.
En ik heb pas een nieuwe motor gekocht voor hem. Dat vind ik toch echt wel genoeg.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Schat het regent! Prachtig weer om een flink stuk te touren DOEI!!!!!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij gaat straks een heel weekend weg
Mja ben ik ook niet thuis
Ik moet het er van nemen H. Whehehe ik zei nemenquote:
Ik kan je ook nemen, zodat jij het ervan neemt ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet het er van nemen H. Whehehe ik zei nemen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik kan je ook nemen, zodat jij het ervan neemt ofzo
Zou het J.? Hijs zo onduidelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Jarno het volgende:
Ik weet het niet T, maar volgens mij wil die H wat van je!!
Dat heb je met die homo's T. Net wijven!quote:
Pfff tell me about itquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heb je met die homo's T. Net wijven!
ik eet ze dagelijks J ! op het werk dan he en puur omdat het dan lijkt alsof ik gezond doe natuurlijk.quote:
Wij gaan straks Chinees bestellen dus ik wil vast een bodempje hebben zodat ik niet teveel eet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:19 schreef Joene het volgende:
[..]
ik eet ze dagelijks J ! op het werk dan he en puur omdat het dan lijkt alsof ik gezond doe natuurlijk.
Echt zo nichterig J.!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij gaan straks Chinees bestellen dus ik wil vast een bodempje hebben zodat ik niet teveel eet.. Echt wat een homo ben ik ook.
Zal ik zaterdag dan maar op een boot in Amsterdam gaan staan ofzo?quote:
Schudden met die kont!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik zaterdag dan maar op een boot in Amsterdam gaan staan ofzo?
Duh!quote:
Hier!quote:
Het enige wat ik daar mee had was en schroevendraaierquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:12 schreef Joene het volgende:
ik had vroeger ook niet veel met walk en discmans dus het zal wel aan mij liggen.
ook zo een NANO ?quote:
ik kreeg ooit van mijn ouders voor we op vakantie gingen bij de WASTORA jaja wie kent hem nogquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar mee had was en schroevendraaier
Welke versie hebbie?quote:
Yups/quote:
Mja ik ook. En die was stuk omdat ik wilde weten hoe hij aan de binnenkant er uit zagquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:14 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kreeg ooit van mijn ouders voor we op vakantie gingen bij de WASTORA jaja wie kent hem nogeen Walkman superduur van sony .... eind van de vakantie was die stuk
![]()
![]()
8gb silver ? , hippe schoonma had ikquote:
4de generatie is dat al geloof ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:17 schreef Joene het volgende:
[..]
8gb silver ? , hippe schoonma had ik![]()
![]()
Ik heb er geen problemen mee. Ik deel zelfs mijn iTunes list met zovty. Werkt allemaal prima.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:19 schreef Jarno het volgende:
Het kutte is alleen dat je iTunes nodig hebt voor je iPod en dat dat op Windows gewoon een drama is (imho). Een iPod icm een Mac is gewoon bliss.
Ach, het is geen compleet drama maar als je ziet hoe iTunes (op een beetje recente) Mac werkt kun je nooit meer terug.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Ik deel zelfs mijn iTunes list met zovty. Werkt allemaal prima.
Maar natuurlijk moet ik er een Mac bij kopen om hem beter te laten werken!
Hmmm.. volgende week is mijn baas terug. Even zeiken waar mijn mac blijftquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, het is geen compleet drama maar als je ziet hoe iTunes (op een beetje recente) Mac werkt kun je nooit meer terug.
Gloeiende gloeiende J, da's niet waar!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:23 schreef Joene het volgende:
Itunes is gewoon een compleet kutprogramma mac en windows.
Heeft ie nog onvoldoendes gehaald?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:25 schreef Tally het volgende:
Mijn hubbie heeft zijn cijfers binnenAls een kind zo blij
Je was okay.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:28 schreef Houzer het volgende:
Update:
Het is hier bewolkt, en ik moet straks naar de radio, met hoge zendmast waar de bliksem in kan slaan
Neequote:
Belastingwetgeving een 7, voor bedrijfsadministratie een 9, voor statistiek een 10 en voor economie een 8.quote:
NERD!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Belastingwetgeving een 7, voor bedrijfsadministratie een 9, voor statistiek een 10 en voor economie een 8.
Dat is het eerste wat ik zei toen hij de telefoon op nam en ik hem zijn cijfers gaf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
NERD!
Voor zulke zaken huur je iemand in,
Ligt aan de snelheid waarmee de p2v's lopen J. Maar 23 uur zal het wel snel worden!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:35 schreef Joene het volgende:
tot hoelaat moet je op die pokke werkplek zitten J?
Damn , ben je fijn mee ! 23 is laat J, wel de autoot mee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt aan de snelheid waarmee de p2v's lopen J. Maar 23 uur zal het wel snel worden!
Mwoch, een vorige keer is het ook wel eens 1:30AM geworden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Damn , ben je fijn mee ! 23 is laat J, wel de autoot mee?
hoeveel moet je er ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch, een vorige keer is het ook wel eens 1:30AM geworden.
We zijn bij de laatste 3 aanbeland.quote:
Dat duurt toch niet tot 23 uur man.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
We zijn bij de laatste 3 aanbeland..
Toch wel voor de deur van de zaak he J?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |