Die heeft geen geduld om te gaan vissen joh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:28 schreef Houzer het volgende:
Dat denk ik ook niet nee
Daarom zeg ik: Koop een hengel voor hemDan kan hij gaan vissen.
Schat het regent! Prachtig weer om een flink stuk te touren DOEI!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heeft geen geduld om te gaan vissen joh.
En ik heb pas een nieuwe motor gekocht voor hem. Dat vind ik toch echt wel genoeg.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Schat het regent! Prachtig weer om een flink stuk te touren DOEI!!!!!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij gaat straks een heel weekend weg
Mja ben ik ook niet thuis
Ik moet het er van nemen H. Whehehe ik zei nemenquote:
Ik kan je ook nemen, zodat jij het ervan neemt ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet het er van nemen H. Whehehe ik zei nemen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik kan je ook nemen, zodat jij het ervan neemt ofzo
Zou het J.? Hijs zo onduidelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Jarno het volgende:
Ik weet het niet T, maar volgens mij wil die H wat van je!!
Dat heb je met die homo's T. Net wijven!quote:
Pfff tell me about itquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heb je met die homo's T. Net wijven!
ik eet ze dagelijks J ! op het werk dan he en puur omdat het dan lijkt alsof ik gezond doe natuurlijk.quote:
Wij gaan straks Chinees bestellen dus ik wil vast een bodempje hebben zodat ik niet teveel eet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:19 schreef Joene het volgende:
[..]
ik eet ze dagelijks J ! op het werk dan he en puur omdat het dan lijkt alsof ik gezond doe natuurlijk.
Echt zo nichterig J.!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij gaan straks Chinees bestellen dus ik wil vast een bodempje hebben zodat ik niet teveel eet.. Echt wat een homo ben ik ook.
Zal ik zaterdag dan maar op een boot in Amsterdam gaan staan ofzo?quote:
Schudden met die kont!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik zaterdag dan maar op een boot in Amsterdam gaan staan ofzo?
Duh!quote:
Hier!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |