Ja, binnen 10min sta ik op het strand.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:16 schreef Adelante het volgende:
Files naar de stranden
Wanneer komt de verkoeling weer: morgen of zaterdag?
quote:Vrijdagochtend betrekt het in het (zuid)westen van het land en kan er wat regen vallen. Onweer is ook mogelijk. In de middag ontstaan in de oostelijke helft van het land enkele onweersbuien, lokaal mogelijk met hagel. In het oosten wordt het nog 30 graden, terwijl in het westen de temperatuur amper de 25 graden haalt en aan zee de temperatuur ongeveer 20 graden wordt.
De 30 is gehaald in de Hoek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Kom op we moeten overal de 30 halen
Edit : Lekker druk op het strand
[ afbeelding ]
Hier is het gewoon nog twee graden koelerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef badwurm het volgende:
[..]
De 30 is gehaald in de Hoek.
[ afbeelding ]
Zijn die ondertussen niet compleet uitgestorven in NL?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef Againzender het volgende:
Misschien inderdaad wel de warmste dag tot nu toe, maar het is nou niet dat je zegt dat de mussen van het dak vallen.
Klopt, vorig jaar was HvH ook een paar keer zo opvallend warm. geen idee hoe dat zo komt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:09 schreef badwurm het volgende:
31,3 volgens het knmi:
http://i32.tinypic.com/334krqh.jpg
Kennelijk is hoek van holland toch de plek in nederland met de extreemste hoge temperatuur in ieder geval kan ik me dat ook van het vorige jaar herinneren.
Dan kan het vriezen of dooien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef Stephan1237 het volgende:
En als je in het midden van nederland zit?
Ligt aan het bier, drink dan ook gewoon heinekenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:43 schreef Againzender het volgende:
Ik zie als ik de laatste satellietbeelden zie een pre-frontale lijn ontstaan voor d ZW kust, maar dat kan ook aan het bier liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |