Het is net of Locale je telefoon moet leren kennen. Sinds gisteravond werkt het ineens een stuk beter. Om 23.15 uur schakelde hij gisteravond zelf in in de nachtstand (scherm donker, op trilstand etc.) en hij geeft nu aan dat ik thuis ben ipv default. Ook kun je gerust GPS aanzetten voor de accuratie. Het blijkt namelijk dat hij alleen GPS gebruikt als een applicatie daarom vraagt. Bij Locale is dat tien minuten, en dat is prima. Ik moet hem toch dagelijks opladen. Wat mij betreft een echte aanrader dus, dat Locale.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:41 schreef Schanulleke het volgende:
Doom! Ik was eigenlijk niet van plan om er spellen op te gaan zetten maar Doom is moeilijk te weerstaan natuurlijk!
Ben jij al wijzer geworden uit Locale Djeez? Ik heb ook wel interesse in dat programma denk ik maar ik hoor graag gebruikerservaring.
Is dit in het algemeen zo? Want ik heb 'm ook altijd uitstaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ook kun je gerust GPS aanzetten voor de accuratie. Het blijkt namelijk dat hij alleen GPS gebruikt als een applicatie daarom vraagt.
Het is niet veel erger dan een andere smartphone. Mijn broer heeft een BlackBerry en die moet 'm ook elke dag opladen. En het opladen gaat lekker snel.quote:Ohja, na alle negatieve verhalen vind ik het best meevallen de accuduur.
Wat heb jij dan allemaal op je telefoonquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Heb ik weer gedeletet. Veel te groot en werkt niet fijn. Doom is veel beter, slechts 400KB. De rest zet hij op je SD-kaart.
Het laden gaat zeker snel, hij is nu al bijna vol. Ik denk dat hij om half twee helemaal vol is, dan heeft hij er nog geen twee uur gedaan over gedaan om van 2% naar 100% te komen. Ik heb trouwens problemen met downloaden nu. Ik heb vol bereik, maar toch wil hij niks downloaden. Mijn geheugen is nog niet vol, ik heb nog 35 MB over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is dit in het algemeen zo? Want ik heb 'm ook altijd uitstaan.
[..]
Het is niet veel erger dan een andere smartphone. Mijn broer heeft een BlackBerry en die moet 'm ook elke dag opladen. En het opladen gaat lekker snel.
[..]
Wat heb jij dan allemaal op je telefoonIk heb wat apps en nog genoeg vrije ruimte, best veel zelfs. En hij werkt bij mij perfect
Maar ik zal Doom later proberen
Zijn er mensen in Nederland die voicemail gebruiken dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef BluesRebel het volgende:
T-Mobile finally gives Android users visual voicemail
Wanneer komt dit nou eindelijk in Nederland?
En debben jullie Space War al gedownload?Één van de betere spellen voor Android.
Volgens mij niet. Vind ik erg jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
Is er voor Anroid eigenlijk al een Photoswap look-a-like?
Ik ook. Al heb ik eigenlijk geen behoefte aan al die erotisch getinte foto's. Het lijkt me gewoon super om dagimpressies te krijgen van mensen over de hele wereld. Verschillende omgevingen en landschappen. Tof concept!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vind ik erg jammer
Mijn Magic doet ook erg lang over de laatste 1%.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:46 schreef Djeez het volgende:
Wat laadt het laatste gedeelte slecht op zeg! Drie uur geleden ingeplugd, en staat nu op 89%. Echt tergend traag, die laatste procentjes...
Hij hing een beetje, stond ook al twee dagen aan. Nu opnieuw opgestart, en nu is de accu vol!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn Magic doet ook erg lang over de laatste 1%.
Ik heb wel deze gevonden:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
De downloads opnieuw starten helpt bij mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het laden gaat zeker snel, hij is nu al bijna vol. Ik denk dat hij om half twee helemaal vol is, dan heeft hij er nog geen twee uur gedaan over gedaan om van 2% naar 100% te komen. Ik heb trouwens problemen met downloaden nu. Ik heb vol bereik, maar toch wil hij niks downloaden. Mijn geheugen is nog niet vol, ik heb nog 35 MB over.
Haha dat is wel zo. MMS gebruikt geen hond en Voicemail stelt geen flikker voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zijn er mensen in Nederland die voicemail gebruiken dan?De meeste waardeloze uitvinding na MMS, in mijn ogen
En GPS wordt inderdaad alleen gebruikt als een app daarom vraagt.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De downloads opnieuw starten helpt bij mij.
Heb je de hele Market op je telefoon? Ik heb nog 228 MB over..![]()
[..]
Haha dat is wel zo. MMS gebruikt geen hond en Voicemail stelt geen flikker voor.
En bedankt
[..]
Wat is dat?
Ja bij mij ook..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugen
Ahaa.. het is dus niet echt een chat maar gewoon foto's heen en weer sturen. Niks voor mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het grote Photoswap topic #1: To report or not to report
Hij geeft standaard aan vrij geheugen/standaard geheugen. Dat had je door?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugen
Lijkt me leuk, maar blijven je wallpapers dan wel bestaan? Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede screensaver, bestaan die überhaupt wel voor Android?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef BluesRebel het volgende:
En ik heb FreshFace weer geïnstalleerd.. hij werkt nu zeer goed, nog geen errors gehad, en met die nieuwe widgets en 5 homescreens vind ik 'm nu nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |