abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:50:44 #121
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71590771
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:41 schreef Schanulleke het volgende:
Doom! Ik was eigenlijk niet van plan om er spellen op te gaan zetten maar Doom is moeilijk te weerstaan natuurlijk!

Ben jij al wijzer geworden uit Locale Djeez? Ik heb ook wel interesse in dat programma denk ik maar ik hoor graag gebruikerservaring.
Het is net of Locale je telefoon moet leren kennen. Sinds gisteravond werkt het ineens een stuk beter. Om 23.15 uur schakelde hij gisteravond zelf in in de nachtstand (scherm donker, op trilstand etc.) en hij geeft nu aan dat ik thuis ben ipv default. Ook kun je gerust GPS aanzetten voor de accuratie. Het blijkt namelijk dat hij alleen GPS gebruikt als een applicatie daarom vraagt. Bij Locale is dat tien minuten, en dat is prima. Ik moet hem toch dagelijks opladen. Wat mij betreft een echte aanrader dus, dat Locale.

Ohja, na alle negatieve verhalen vind ik het best meevallen de accuduur. Ik heb hem 24 uur intensief gebruikt gisteren. GPS aan want ik was op vreemde locatie, was een kinderspeeltuin (leuk voor mijn dochter, ik heb een uurtje zitten internetten), ik heb een uurtje streaming audio geluisterd en veel gedwonload en wat gegamed. Na 24 uur stond de accu op 2%, waar hij nogal lang op bleef staan. Na 75 minuten laden is hij na al weer voor 72% vol.

Mijn Backgrounds is wel op hol geslagen eik. Ik heb het zo ingesteld dat hij iedere dag mijna chetrgrond ververst, maar nu wisselt hij hem al elke minuut.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_71591185
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ook kun je gerust GPS aanzetten voor de accuratie. Het blijkt namelijk dat hij alleen GPS gebruikt als een applicatie daarom vraagt.
Is dit in het algemeen zo? Want ik heb 'm ook altijd uitstaan.
quote:
Ohja, na alle negatieve verhalen vind ik het best meevallen de accuduur.
Het is niet veel erger dan een andere smartphone. Mijn broer heeft een BlackBerry en die moet 'm ook elke dag opladen. En het opladen gaat lekker snel.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef Djeez het volgende:

[..]

Heb ik weer gedeletet. Veel te groot en werkt niet fijn. Doom is veel beter, slechts 400KB. De rest zet hij op je SD-kaart.
Wat heb jij dan allemaal op je telefoon Ik heb wat apps en nog genoeg vrije ruimte, best veel zelfs. En hij werkt bij mij perfect Maar ik zal Doom later proberen
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:12:39 #123
3926 crew  Djeez
pi_71591405
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Is dit in het algemeen zo? Want ik heb 'm ook altijd uitstaan.
[..]

Het is niet veel erger dan een andere smartphone. Mijn broer heeft een BlackBerry en die moet 'm ook elke dag opladen. En het opladen gaat lekker snel.
[..]

Wat heb jij dan allemaal op je telefoon Ik heb wat apps en nog genoeg vrije ruimte, best veel zelfs. En hij werkt bij mij perfect Maar ik zal Doom later proberen
Het laden gaat zeker snel, hij is nu al bijna vol. Ik denk dat hij om half twee helemaal vol is, dan heeft hij er nog geen twee uur gedaan over gedaan om van 2% naar 100% te komen. Ik heb trouwens problemen met downloaden nu. Ik heb vol bereik, maar toch wil hij niks downloaden. Mijn geheugen is nog niet vol, ik heb nog 35 MB over.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_71592844
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef BluesRebel het volgende:
T-Mobile finally gives Android users visual voicemail
Wanneer komt dit nou eindelijk in Nederland?

En debben jullie Space War al gedownload? Één van de betere spellen voor Android.
Zijn er mensen in Nederland die voicemail gebruiken dan? De meeste waardeloze uitvinding na MMS, in mijn ogen

En GPS wordt inderdaad alleen gebruikt als een app daarom vraagt.

---

KPN kiest voor Android en kondigt HTC Hero aan

http://www.androidplanet.(...)ondigt-htc-hero-aan/

Het lijkt nu toch allemaal een beetje los te komen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:38:50 #125
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71594173
Is er voor Anroid eigenlijk al een Photoswap look-a-like?
Life is what you make it.
pi_71594286
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
Volgens mij niet. Vind ik erg jammer
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:45:04 #127
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71594362
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Vind ik erg jammer
Ik ook. Al heb ik eigenlijk geen behoefte aan al die erotisch getinte foto's. Het lijkt me gewoon super om dagimpressies te krijgen van mensen over de hele wereld. Verschillende omgevingen en landschappen. Tof concept!
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:46:38 #128
3926 crew  Djeez
pi_71594400
Wat laadt het laatste gedeelte slecht op zeg! Drie uur geleden ingeplugd, en staat nu op 89%. Echt tergend traag, die laatste procentjes...
pi_71594433
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:46 schreef Djeez het volgende:
Wat laadt het laatste gedeelte slecht op zeg! Drie uur geleden ingeplugd, en staat nu op 89%. Echt tergend traag, die laatste procentjes...
Mijn Magic doet ook erg lang over de laatste 1%.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:52:21 #130
3926 crew  Djeez
pi_71594556
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Mijn Magic doet ook erg lang over de laatste 1%.
Hij hing een beetje, stond ook al twee dagen aan. Nu opnieuw opgestart, en nu is de accu vol!
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:54:44 #131
3926 crew  Djeez
pi_71594621
quote:
Ik heb wel deze gevonden:

pi_71594668
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Djeez het volgende:

[..]

Het laden gaat zeker snel, hij is nu al bijna vol. Ik denk dat hij om half twee helemaal vol is, dan heeft hij er nog geen twee uur gedaan over gedaan om van 2% naar 100% te komen. Ik heb trouwens problemen met downloaden nu. Ik heb vol bereik, maar toch wil hij niks downloaden. Mijn geheugen is nog niet vol, ik heb nog 35 MB over.
De downloads opnieuw starten helpt bij mij.

Heb je de hele Market op je telefoon? Ik heb nog 228 MB over..
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Zijn er mensen in Nederland die voicemail gebruiken dan? De meeste waardeloze uitvinding na MMS, in mijn ogen

En GPS wordt inderdaad alleen gebruikt als een app daarom vraagt.
Haha dat is wel zo. MMS gebruikt geen hond en Voicemail stelt geen flikker voor.

En bedankt
quote:
Wat is dat?
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:59:14 #133
3926 crew  Djeez
pi_71594733
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

De downloads opnieuw starten helpt bij mij.

Heb je de hele Market op je telefoon? Ik heb nog 228 MB over..
[..]

Haha dat is wel zo. MMS gebruikt geen hond en Voicemail stelt geen flikker voor.

En bedankt
[..]

Wat is dat?
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:05:35 #134
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71594898
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef BluesRebel het volgende:

Wat is dat?
Het grote Photoswap topic #1: To report or not to report
pi_71594905
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ja bij mij ook..
pi_71594991
quote:
Ahaa.. het is dus niet echt een chat maar gewoon foto's heen en weer sturen. Niks voor mij
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:09:10 #137
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71594996
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Djeez het volgende:

[..]

Hij geeft standaard aan vrij geheugen/standaard geheugen. Dat had je door?
Je verbruikte geheugen is dus het verschil.
pi_71600686
En ik heb FreshFace weer geïnstalleerd.. hij werkt nu zeer goed, nog geen errors gehad, en met die nieuwe widgets en 5 homescreens vind ik 'm nu nog beter
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:22:06 #140
3926 crew  Djeez
pi_71602105
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef BluesRebel het volgende:
En ik heb FreshFace weer geïnstalleerd.. hij werkt nu zeer goed, nog geen errors gehad, en met die nieuwe widgets en 5 homescreens vind ik 'm nu nog beter
Lijkt me leuk, maar blijven je wallpapers dan wel bestaan? Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede screensaver, bestaan die überhaupt wel voor Android?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')