Volgens mij niet. Vind ik erg jammerquote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
Is er voor Anroid eigenlijk al een Photoswap look-a-like?
Ik ook. Al heb ik eigenlijk geen behoefte aan al die erotisch getinte foto's. Het lijkt me gewoon super om dagimpressies te krijgen van mensen over de hele wereld. Verschillende omgevingen en landschappen. Tof concept!quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vind ik erg jammer
Mijn Magic doet ook erg lang over de laatste 1%.quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 14:46 schreef Djeez het volgende:
Wat laadt het laatste gedeelte slecht op zeg! Drie uur geleden ingeplugd, en staat nu op 89%. Echt tergend traag, die laatste procentjes...
Hij hing een beetje, stond ook al twee dagen aan. Nu opnieuw opgestart, en nu is de accu vol!quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn Magic doet ook erg lang over de laatste 1%.
Ik heb wel deze gevonden:quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
De downloads opnieuw starten helpt bij mij.quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het laden gaat zeker snel, hij is nu al bijna vol. Ik denk dat hij om half twee helemaal vol is, dan heeft hij er nog geen twee uur gedaan over gedaan om van 2% naar 100% te komen. Ik heb trouwens problemen met downloaden nu. Ik heb vol bereik, maar toch wil hij niks downloaden. Mijn geheugen is nog niet vol, ik heb nog 35 MB over.
Haha dat is wel zo. MMS gebruikt geen hond en Voicemail stelt geen flikker voor.quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zijn er mensen in Nederland die voicemail gebruiken dan?De meeste waardeloze uitvinding na MMS, in mijn ogen
En GPS wordt inderdaad alleen gebruikt als een app daarom vraagt.
Wat is dat?quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugenquote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De downloads opnieuw starten helpt bij mij.
Heb je de hele Market op je telefoon? Ik heb nog 228 MB over..![]()
[..]
Haha dat is wel zo. MMS gebruikt geen hond en Voicemail stelt geen flikker voor.
En bedankt
[..]
Wat is dat?
Ja bij mij ook..quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugen
Ahaa.. het is dus niet echt een chat maar gewoon foto's heen en weer sturen. Niks voor mijquote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het grote Photoswap topic #1: To report or not to report
Hij geeft standaard aan vrij geheugen/standaard geheugen. Dat had je door?quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geroot, dus alles staat op het interne geheugen
Lijkt me leuk, maar blijven je wallpapers dan wel bestaan? Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede screensaver, bestaan die überhaupt wel voor Android?quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef BluesRebel het volgende:
En ik heb FreshFace weer geïnstalleerd.. hij werkt nu zeer goed, nog geen errors gehad, en met die nieuwe widgets en 5 homescreens vind ik 'm nu nog beter
Je wallpaper die je nu hebt zal wel weggaan maar daarna kun je dat uitzetten waardoor ie wel blijft staan na een verandering in FreshFace. Je kan je huidige wallpaper wel opnieuw als wallpaper instellen.quote:foto Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar blijven je wallpapers dan wel bestaan? Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede screensaver, bestaan die überhaupt wel voor Android?
Ik heb het wel geinstalleerd, althans Ebuddy maar kwam er gisteren ook achter dat ik dat helemaal niet zo handig vond. Wel lollig om na ruim 5 jaar weer eens door mijn ICQ contactlist te bladeren.quote:foto Op woensdag 5 augustus 2009 09:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben al moe nadat ik een smsje op mijn Magic gemaakt heb, ik ga echt niet MSN'en er op.
.
Hmm.. zal die 's installeren. Dankjequote:foto Op woensdag 5 augustus 2009 08:44 schreef Devolution het volgende:
Ik merkte net in Hi MSN dat je voortaan kunt zien als je gesprekspartner aan het typen is (linksbovenin). Ook emoticons worden nu ondersteund
Que? Je bedoelt dat als je het rode telefoontje hebt gedrukt en de scherm gelocked is, en dan een knop druk waardoor je de tijd, vodafone enzo ziet op een grijze vlak.. de achtergrond DAARACHTER? Dat is toch de gewone achtergrond die je ook hebt als je 'm van de lock afhaalt? En als je die verandert, verandert die van de lock toch ook? Zijn toch altijd hetzelfde?quote:foto Op vrijdag 7 augustus 2009 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie op de Magic trouwens hetzelfde probleem dat als je de achtergrond van het schermblokkeringsscherm wil veranderen, dat je niet uit de achtergrondgalerie kan kiezen, terwijl de standaard achtergrond wel vand e achtergrondgalerie komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop