abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 31 juli 2009 @ 13:24:01 #51
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71488045
Ik heb hem binnen! Hij is inmiddels opgeladen, ik ga zo ff naar de T-Mobile winkel voor de instellingen enzo
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_71488883
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:53 schreef makkie88 het volgende:

[..]

daarvoor moet je eventjes de google maps van de market downloaden, daar zit wel een voetgangersmogelijkheid in, die is ook wat uitgebreider dan de standaard google maps (word overgens gewoon overgeschreven, dus geen dubbele applicatie)
[..]

ik ga gmote maar eens proberen, dit is niet mogelijk via 3g? of is het alleen binnen een netwerk mogelijk?
Het is alleen binnen een netwerk mogelijk. Je moet op je computer een Gmote server installeren die zorgt voor de verbindingsmogelijkheden met je Android telefoon.
pi_71488935
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:52 schreef wikwakka2 het volgende:
De Hero is ook zeer tof hoor .

Hoe kun je trouwens de naam van een map op je homescreen veranderen?
Klik op de map. In het schermpje (de map) wat dan opent moet je lang op de titelbalk klikken. Als het goed is kan je dan de naam wijzigen.
pi_71489279
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:52 schreef wikwakka2 het volgende:
De Hero is ook zeer tof hoor .
De interface ziet er mooier uit maar het is te veel gedoe. Als je op een contact druk krijg je vet veel onzin erbij zoals facebook, picasa enzo. En je moet door meer menu's enzo om ergens te komen. Die homescreens zij veels te druk. Naah.. gewoon standaard Android, lekker simpel .. 2 keer klikken en je bent er.

Wat helemaal kut is bij de Hero is knoppen als home, menu en search drukken als ie op een tafel ligt.. door die knik gaat de bovenkant dan omhoog en valt ie weer als je loslaat
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:12:28 #55
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71489593
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:53 schreef makkie88 het volgende:

[..]

daarvoor moet je eventjes de google maps van de market downloaden, daar zit wel een voetgangersmogelijkheid in, die is ook wat uitgebreider dan de standaard google maps (word overgens gewoon overgeschreven, dus geen dubbele applicatie)
Ah, thanks! Werkt super nu .

Nu nog proberen mijn pc over te nemen via VNC. Dat dit niet gelukt is ligt maar aan mijn kansloze skills van een VNC server configureren dan aan Android .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Redactie Frontpage vrijdag 31 juli 2009 @ 16:30:43 #56
3926 crew  Djeez
pi_71493595
Dit typ ik vanaf de G1:
Ik heb al een paar mooie apps gedownload, maar ik kan de WikiTude nergens vinden. Is die uberhaupt nog verkrijgbaar? Verder mooi ding, al is de accu nu al bijna leeg.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:05:21 #57
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71494447
Is dat voor Wikipedia? Ik heb Wapedia geļnstalleerd. Werkt wel lollig .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Redactie Frontpage vrijdag 31 juli 2009 @ 17:07:09 #58
3926 crew  Djeez
pi_71494489
Met WikiTude kun je dmv je camera alle bezienswaardigheden rondom je heen zien
pi_71495157
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:30 schreef Djeez het volgende:
Dit typ ik vanaf de G1:
Ik heb al een paar mooie apps gedownload, maar ik kan de WikiTude nergens vinden. Is die uberhaupt nog verkrijgbaar? Verder mooi ding, al is de accu nu al bijna leeg.
http://www.cyrket.com/package/com.wikitude
pi_71501026
http://www.androidplanet.(...)pplicatie-freshface/

T-Mobile USA lanceert eigen, gratis homescreen-applicatie: FreshFace

Erg tof dit Je kan uit vijf vooraf ingestelde themes kiezen en je krijgt ook 5 schermen in plaats van 3.
Je kan aan de hand van voorkeuren zelf een theme samenstellen.

[ Bericht 35% gewijzigd door elfzesendertig op 31-07-2009 21:31:14 ]
pi_71501310
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.androidplanet.(...)pplicatie-freshface/

T-Mobile USA lanceert eigen, gratis homescreen-applicatie: FreshFace

Erg tof dit Je kan uit vijf vooraf ingestelde themes kiezen en je krijgt ook 5 schermen in plaats van 3.
Je kan aan de hand van voorkeuren zelf een theme samenstellen.
Zag ik ook net.. maar de reacties zijn niet bepaald goed http://www.cyrket.com/package/com.mappn.freshface
pi_71501366
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Zag ik ook net.. maar de reacties zijn niet bepaald goed http://www.cyrket.com/package/com.mappn.freshface
Volgens mij proberen die mensen dat op de G1. Het is sowieso bedoeld voor de Magic/myTouch 3G. Nu weet ik niet of dat heel veel verschil maakt, maar ik heb nergens last van in ieder geval.

Ik probeer nu wel weer mijn oude home screen terug te krijgen

Edit: FreshFace verwijderen werkt prima. Alleen de wallpaper wordt niet terug veranderd.
pi_71501490
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Volgens mij proberen die mensen dat op de G1. Het is sowieso bedoeld voor de Magic/myTouch 3G. Nu weet ik niet of dat heel veel verschil maakt, maar ik heb nergens last van in ieder geval.

Ik probeer nu wel weer mijn oude home screen terug te krijgen

Edit: FreshFace verwijderen werkt prima. Alleen de wallpaper wordt niet terug veranderd.
Ok, ik probeer m nu ook wel. Zag vandaag ook PandaHome of Panda Home in de Market. Ook een gratis homescreen vervanger met extra themes nog in de Market. Vond 'm zelf niks op het eerste gezicht maar ik verwijderde 'm ook snel omdat ik mijn oude theme terug wou. Misschien later nog een poging.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:51:25 #64
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71501864
Groeten uit de trein! Android Morgen een vriend penen met z'n WM 6
pi_71501888
Wow.. die FresfFace is wel vet! 5 homescreens en mooie nieuwe widgets

Je kan er zelfs 9 homescreens van maken (maximum) en 1 is minimum.
pi_71501920
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wow.. die FresfFace is wel vet! 5 homescreens en mooie nieuwe widgets
Dit alles én meer heeft de Hero . Hij heeft zelfs 7 homescreens.
Cool story, Hansel.
pi_71501960
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar ik vind de Hero niks Smaken verschillen
pi_71501981
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zie edit
pi_71502084
Weten jullie trouwens of het aan een simkaart kan liggen dat je niet op internet kan? Met mijn nieuwe vodafone simkaart werkt roaming gewoon helemaal niet, maar als ik mijn oude telfort pre-paid kaart erin stop werkt alles meteen . Bij Vodafone staat alles ook gewoon goed ingesteld, maar als het bij telfort zonder iets te doen meteen werkt zou dat in principe bij vodafone ook moeten doen.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:48:15 #70
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71503507
Ja, dat is goed mogelijk idd.
pi_71503892
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Weten jullie trouwens of het aan een simkaart kan liggen dat je niet op internet kan? Met mijn nieuwe vodafone simkaart werkt roaming gewoon helemaal niet, maar als ik mijn oude telfort pre-paid kaart erin stop werkt alles meteen . Bij Vodafone staat alles ook gewoon goed ingesteld, maar als het bij telfort zonder iets te doen meteen werkt zou dat in principe bij vodafone ook moeten doen.
Al bij Vodafone langs geweest?
pi_71504170
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:59 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Al bij Vodafone langs geweest?
Nee, ik heb mijn telefoon pas een dag. Maar ik ga er inderdaad maandag maar even langs.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:40:35 #73
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71512379
Nog tips voor apps, mensen? .
pi_71512388
1. Zowel in Google Talk op de PC als in Gmail (ook wanneer ik mails stuur) ziet iedereen bij mij 'Voornaam Achternaam'. Maar in de GT op de telefoon is t 'voornaamachternaam' en je kunt t ook niet veranderen. Hebben jullie dit ook? (Als jullie begrijpen wat ik bedoel ) Is niet echt een probleem maar toch jammer.

2. Ik gebruik Meebo voor msn, maar is er al een betere in de Market? eBuddy ziet er in ieder geval beter uit maar je moet een eBuddy-ID ofzo aanmaken.. moet je dan opnieuw mensen toevoegen ofzo?

[ Bericht 11% gewijzigd door BluesRebel op 01-08-2009 12:58:47 ]
pi_71513014
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:40 schreef BluesRebel het volgende:
1. Zowel in Google Talk op de PC als in Gmail (ook wanneer ik mails stuur) ziet iedereen bij mij 'Voornaam Achternaam'. Maar in de GT op de telefoon is t 'voornaamachternaam' en je kunt t ook niet veranderen. Hebben jullie dit ook? (Als jullie begrijpen wat ik bedoel ) Is niet echt een probleem maar toch jammer.

2. Ik gebruik Meebo voor msn, maar is er al een betere in de Market? eBuddy ziet er in ieder geval beter uit maar je moet een eBuddy-ID ofzo aanmaken.. moet je dan opnieuw mensen toevoegen ofzo?
1. Ik zie voor zover ik weet gewoon Voornaam Achternaam. Maar ik kan het alleen met mijn andere Gmail account testen Ik heb verder geen vrienden voor Google Talk

2. Wat is er mis met Meebo? Ik vind hem prima werken en er prima uitzien. En hij kan lekker op de achtergrond draaien.
pi_71514128
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

1. Ik zie voor zover ik weet gewoon Voornaam Achternaam. Maar ik kan het alleen met mijn andere Gmail account testen Ik heb verder geen vrienden voor Google Talk

2. Wat is er mis met Meebo? Ik vind hem prima werken en er prima uitzien. En hij kan lekker op de achtergrond draaien.
Ik binnenkort mijn eerste .. iedereen zit op msn.

Heb eBuddy toch gedownload. Je moet een ID maken zodat je meerdere accounts in 1 lijst kunt zien.. dan moet je op internet(mobiel werkt niet) je hotmail eraan koppelen en klaar.

Ik vind 'm denk ik beter dan Meebo:
-Je kunt meerdere accounts met contacten in 1 lijst zien. Niks voor mij maar misschien hebben jullie meerdere accounts.
-Je lijst met contacten heeft een betere duidelijkere interface. Ziet er bijna hetzelfde uit als op WLM op je pc.
-Je hebt boven drie knoppen(Contacten, Gesprekken en Accounts) waardoor je heel makelijk kunt switchen tussen je lijst met contacten en de chats.
-Onder de knop Gesprekken komen alle actieve chats met een nummertje erachter met ongelezen berichten.
-De chats zijn veel overzichtelijker. Je hebt van die spreekballonen als in ChompSMS.
-MSN emoticons
-Eindelijk een waarschuwing achter je naam ('on my mobile with ebuddy') zodat ze weten waarom je zo traag typt
-Buzzers
-Je kunt ook mensen blokkeren en deblokkeren. Dat kan niet in Meebo.

Wat ik nu ontdekt heb , voorlopig gebruik ik dit.

Wat screenshots: http://www.ebuddy.com/android/index.php

[ Bericht 1% gewijzigd door BluesRebel op 01-08-2009 14:05:25 ]
pi_71515703
Hmm, als ik dat zo zie is eBuddy niet echt iets voor mij Ik wil die melding eigenlijk niet en ik vind die gespreksballonnetjes lelijk Meerdere accounts heb ik ook niet, dus ook daar hoef ik het niet voor te doen.
  Redactie Frontpage zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:57:58 #78
3926 crew  Djeez
pi_71517703
Wow, ik heb Web en Walk standaard en dat is echt bloedsnel! Via Speedtest zit ik op bijna 1000 KB (kilobyte ja!) Downstream! mijn vate Telfort ADSL heeft maar de helft, kun je nagaan. Ik heb dan wel maximaal bereik, umts-mast staat op flat aaneind van de straat. Enig nadeel, de smilies hier bewegen niet. is bv dood.
pi_71520503
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:57 schreef Djeez het volgende:
Wow, ik heb Web en Walk standaard en dat is echt bloedsnel! Via Speedtest zit ik op bijna 1000 KB (kilobyte ja!) Downstream! mijn vate Telfort ADSL heeft maar de helft, kun je nagaan. Ik heb dan wel maximaal bereik, umts-mast staat op flat aaneind van de straat. Enig nadeel, de smilies hier bewegen niet. is bv dood.
Ik kom nog niet eens in de buurt van de theoretische 3,6mbit van Vodafone Op een goede dag haal ik misschien een keer 1mbit, maar dat is al zeldzaam.

1000 kilobytes per seconde lijkt me trouwens erg sterk... Dat is 8mbit per seconde en W&W standaard haalt volgens T-Mobile max. 384 kilobytes/kilobits (T-mobile is hier niet duidelijk in).
pi_71521059
Ik heb geen verstand van dat mbit gedoe maar in mijn HTC Magic staat thuis '3G' en er is maar één streepje gevuld Hij is best traag. Als ik naar buiten ga neemt ie al toe en in het centrum van de stad is ie snel. Soms valt ie thuis zelfs terug op 2G('G') Zelfs dan is ie niet altijd vol. Mijn broer heeft ook Vodafone met een BlackBerry en die van hem is hier thuis sneller.
  Redactie Frontpage zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:40:02 #81
3926 crew  Djeez
pi_71521388
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik kom nog niet eens in de buurt van de theoretische 3,6mbit van Vodafone Op een goede dag haal ik misschien een keer 1mbit, maar dat is al zeldzaam.

1000 kilobytes per seconde lijkt me trouwens erg sterk... Dat is 8mbit per seconde en W&W standaard haalt volgens T-Mobile max. 384 kilobytes/kilobits (T-mobile is hier niet duidelijk in).
Speedtest is normaal vrij betrouwbaar. Wekelijks meet ik wel de snelheid van mijn Telfort ADSL, hetgeen abominabel slecht is. De andere paar keren haalde ik ook hoge waarden bij Speedtest van T-Mobile. Is er anders nog een andere snelheidsmeetsite?

Ik ben zeer tevreden over de snelheid. Zo moest ik gisteren in de auto wachten terwijl mijn vrouw ff naar de winkel moest. Ik heb toen heerlijk een paar YouTube-filmpjes gekeken, met goede snelheid. Thuis moet YT geregeld bufferen. Wel jammer is dat de verbinding geregeld helemaal wegvalt.

Ook een toffe app: Backgrounds. Hiermee kun je vele wallpapers in je favorieten zetten. Zo heb je een paar keer per dag een nieuwe wallpaper.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:44:16 #82
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_71521521
Het maximum van UMTS is volgens mij 3.6Mb/s dus 1MB/s down lijkt me sterk
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  Redactie Frontpage zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:57:36 #83
3926 crew  Djeez
pi_71521933
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:44 schreef Devolution het volgende:
Het maximum van UMTS is volgens mij 3.6Mb/s dus 1MB/s down lijkt me sterk
Het is dan ook geen UMTS, maar HSUPA. Maar heeft de afstand tot de mast niets met de snelheid te maken dan? Ik gok de afstand tot de eerstvolgende mast hooguit 100 meter. De snelheid was overigens buiten gemeten, eenmaal binnen zakte de snelheid enorm terug.
pi_71522030
Daarvan ligt het maximum volgens mij op 7,2mbit/s. Dan is in theorie 1 megabyte per second nog steeds niet mogelijk Er zijn wel enkele speedtest apps in de market
  Redactie Frontpage zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:39:23 #85
3926 crew  Djeez
pi_71523007
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef elfzesendertig het volgende:
Daarvan ligt het maximum volgens mij op 7,2mbit/s. Dan is in theorie 1 megabyte per second nog steeds niet mogelijk Er zijn wel enkele speedtest apps in de market
Bedankt voor de tip, ik heb nu Speedtest uit de Market gehaald. Ik zit binnenshuis nu op een downloadsnelheid van 353,6 kbs. Nog niets om over te klagen lijkt me.
pi_71523096
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef Djeez het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, ik heb nu Speedtest uit de Market gehaald. Ik zit binnenshuis nu op een downloadsnelheid van 353,6 kbs. Nog niets om over te klagen lijkt me.
Dat lijkt me rond het maximum van W&W standaard te zitten, dus dat is wel netjes
  Redactie Frontpage zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:43:45 #87
3926 crew  Djeez
pi_71523151
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:41 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dat lijkt me rond het maximum van W&W standaard te zitten, dus dat is wel netjes
Zeker netjes, ruim voldoende voor streaming video. Zo'n speedestje is wel killing voor de accu. Van 100% ineens naar 88...
pi_71528946
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Hmm, als ik dat zo zie is eBuddy niet echt iets voor mij Ik wil die melding eigenlijk niet en ik vind die gespreksballonnetjes lelijk Meerdere accounts heb ik ook niet, dus ook daar hoef ik het niet voor te doen.
Ik kon het niet laten om toch even eBuddy te checken en ik moet zeggen dat ik mij vergist heb De app ziet er veel netter en gebruiksvriendelijker uit Hij lijkt ook veel beter geļntegreerd te zijn met MSN.
pi_71534264
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 01:04 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten om toch even eBuddy te checken en ik moet zeggen dat ik mij vergist heb De app ziet er veel netter en gebruiksvriendelijker uit Hij lijkt ook veel beter geļntegreerd te zijn met MSN.
Ik vind het echt een stuk beter. Vooral heerlijk omdat je met eBuddy vaker de touchscreen gebruikt en met Meebo de echte knoppen, waar ik niet zo van houd.

Bij mij kraakt de Menu-knop.. hebben jullie hier ook last van?
pi_71536804
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik vind het echt een stuk beter. Vooral heerlijk omdat je met eBuddy vaker de touchscreen gebruikt en met Meebo de echte knoppen, waar ik niet zo van houd.

Bij mij kraakt de Menu-knop.. hebben jullie hier ook last van?
Hmm, nee geen last van. Langs het scherm kraakt het wel op bepaalde plekjes. Maar daar maak ik me niet druk om, dat hou je toch met kunststof telefoons.
pi_71543415
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Hmm, nee geen last van. Langs het scherm kraakt het wel op bepaalde plekjes. Maar daar maak ik me niet druk om, dat hou je toch met kunststof telefoons.
Helaas waar.

Maar ben jij al ergens in eBuddy tegengekomen hoe je het geluidje van nieuwe berichten kunt veranderen? Als ik eBuddy op mijn scherm heb hoor ik het originele nieuw-berichtmelding van MSN als op de PC. Maar als ik op mijn homescreen zit hoor ik de standaardbeltoon(waarschuwing) van de telefoon
  Redactie Frontpage zondag 2 augustus 2009 @ 18:05:58 #92
3926 crew  Djeez
pi_71543564
FF een vraagje over het programma Locale. Ik heb namelijk Locale geļnstalleerd, een mooi programmaatje. Standaard heb ik GPS uit staan, omdat dat natuurlijk enorm veel stroom vreet. Hij is dus minder nauwkeurig, maar toch moet hij wel weten dat ik nu thuis ben. Toch blijft hij nu 'default' aangeven. Ook kun je de tijd aangeven, maar wat is dan belangrijker? De tijd of de locatie? Want als je doordeweeks werkt en een dagje vrij hebt en thuis bent, geeft hij dan situatie 'werk' aan of 'thuis'?
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:50:03 #93
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71563243
Ik zoek nog een goede RSS-feed reader om verschillende feeds gemakkelijk in uit te lezen. Ik kom er al browsend door de market weinig tegen. Geen die meer dan 3 sterren hebben althans. Heeft iemand hier een goede tip/ ervaring?
Life is what you make it.
pi_71564283
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zoek nog een goede RSS-feed reader om verschillende feeds gemakkelijk in uit te lezen. Ik kom er al browsend door de market weinig tegen. Geen die meer dan 3 sterren hebben althans. Heeft iemand hier een goede tip/ ervaring?
http://www.cyrket.com/search?q=rss
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:06:12 #95
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71565188
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

http://www.cyrket.com/search?q=rss
Ik hoopte ook op wat gebruikerservaringen. Het meeste hiervan heb ik wel al bekeken maar ik weet graag iets meer voordat ik tot installatie/ aanschaf overga.
pi_71565286
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik hoopte ook op wat gebruikerservaringen. Het meeste hiervan heb ik wel al bekeken maar ik weet graag iets meer voordat ik tot installatie/ aanschaf overga.
Kan ik je niet mee helpen, sorry Heeft de Hero trouwens geen RSS reader?
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:12:44 #97
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71565376
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:09 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Kan ik je niet mee helpen, sorry Heeft de Hero trouwens geen RSS reader?
Als hij hem heeft heb ik hem nog niet gevonden iig.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:19:05 #98
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71565569
Uhm, hoe verwijder ik een widget van mijn home screen? Heb per ongeluk weer een googlewidget toegevoegd terwijl ik een snelkoppeling naar een toepassing wilde maken .

Edit: ik ben er al achter. Je moet een snelkoppeling of widget selecteren en dan een paar seconde "ingedrukt" houden. Je menutabje wordt dan een prullenbakje en daar kun je de snelkoppeling of widget heenslepen en dan ben je er vanaf .

[ Bericht 39% gewijzigd door Witchfynder op 03-08-2009 15:25:17 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:21:15 #99
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71565629
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, hoe verwijder ik een widget van mijn home screen? Heb per ongeluk weer een googlewidget toegevoegd terwijl ik een snelkoppeling naar een toepassing wilde maken .
Langer 'indrukken' en weer wegslepen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:25:35 #100
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71565734
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:21 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Langer 'indrukken' en weer wegslepen.
Uh ja, thanks .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')