Het is alleen binnen een netwerk mogelijk. Je moet op je computer een Gmote server installeren die zorgt voor de verbindingsmogelijkheden met je Android telefoon.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:53 schreef makkie88 het volgende:
[..]
daarvoor moet je eventjes de google maps van de market downloaden, daar zit wel een voetgangersmogelijkheid in, die is ook wat uitgebreider dan de standaard google maps (word overgens gewoon overgeschreven, dus geen dubbele applicatie)
[..]
ik ga gmote maar eens proberen, dit is niet mogelijk via 3g? of is het alleen binnen een netwerk mogelijk?
Klik op de map. In het schermpje (de map) wat dan opent moet je lang op de titelbalk klikken. Als het goed is kan je dan de naam wijzigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:52 schreef wikwakka2 het volgende:
De Hero is ook zeer tof hoor.
Hoe kun je trouwens de naam van een map op je homescreen veranderen?
De interface ziet er mooier uit maar het is te veel gedoe. Als je op een contact druk krijg je vet veel onzin erbij zoals facebook, picasa enzo. En je moet door meer menu's enzo om ergens te komen. Die homescreens zij veels te druk. Naah.. gewoon standaard Android, lekker simpelquote:
Ah, thanks! Werkt super nuquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:53 schreef makkie88 het volgende:
[..]
daarvoor moet je eventjes de google maps van de market downloaden, daar zit wel een voetgangersmogelijkheid in, die is ook wat uitgebreider dan de standaard google maps (word overgens gewoon overgeschreven, dus geen dubbele applicatie)
http://www.cyrket.com/package/com.wikitudequote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:30 schreef Djeez het volgende:
Dit typ ik vanaf de G1:
Ik heb al een paar mooie apps gedownload, maar ik kan de WikiTude nergens vinden. Is die uberhaupt nog verkrijgbaar? Verder mooi ding, al is de accu nu al bijna leeg.
Zag ik ook net.. maar de reacties zijn niet bepaald goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.androidplanet.(...)pplicatie-freshface/
T-Mobile USA lanceert eigen, gratis homescreen-applicatie: FreshFace
Erg tof ditJe kan uit vijf vooraf ingestelde themes kiezen en je krijgt ook 5 schermen in plaats van 3.
Je kan aan de hand van voorkeuren zelf een theme samenstellen.
Volgens mij proberen die mensen dat op de G1. Het is sowieso bedoeld voor de Magic/myTouch 3G. Nu weet ik niet of dat heel veel verschil maakt, maar ik heb nergens last van in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zag ik ook net.. maar de reacties zijn niet bepaald goedhttp://www.cyrket.com/package/com.mappn.freshface
Ok, ik probeer m nu ook wel. Zag vandaag ook PandaHome of Panda Home in de Market. Ook een gratis homescreen vervanger met extra themes nog in de Market. Vond 'm zelf niks op het eerste gezicht maar ik verwijderde 'm ook snel omdat ik mijn oude theme terug wou. Misschien later nog een poging.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij proberen die mensen dat op de G1. Het is sowieso bedoeld voor de Magic/myTouch 3G. Nu weet ik niet of dat heel veel verschil maakt, maar ik heb nergens last van in ieder geval.
Ik probeer nu wel weer mijn oude home screen terug te krijgen
Edit: FreshFace verwijderen werkt prima. Alleen de wallpaper wordt niet terug veranderd.
Dit alles én meer heeft de Heroquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wow.. die FresfFace is wel vet!5 homescreens en mooie nieuwe widgets
Dat klopt. Maar ik vind de Hero niksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit alles én meer heeft de Hero. Hij heeft zelfs 7 homescreens.
Zie editquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit alles én meer heeft de Hero. Hij heeft zelfs 7 homescreens.
Al bij Vodafone langs geweest?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Weten jullie trouwens of het aan een simkaart kan liggen dat je niet op internet kan? Met mijn nieuwe vodafone simkaart werkt roaming gewoon helemaal niet, maar als ik mijn oude telfort pre-paid kaart erin stop werkt alles meteen. Bij Vodafone staat alles ook gewoon goed ingesteld, maar als het bij telfort zonder iets te doen meteen werkt zou dat in principe bij vodafone ook moeten doen.
Nee, ik heb mijn telefoon pas een dag. Maar ik ga er inderdaad maandag maar even langs.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Al bij Vodafone langs geweest?
1. Ik zie voor zover ik weet gewoon Voornaam Achternaam. Maar ik kan het alleen met mijn andere Gmail account testenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:40 schreef BluesRebel het volgende:
1. Zowel in Google Talk op de PC als in Gmail (ook wanneer ik mails stuur) ziet iedereen bij mij 'Voornaam Achternaam'. Maar in de GT op de telefoon is t 'voornaamachternaam' en je kunt t ook niet veranderen. Hebben jullie dit ook? (Als jullie begrijpen wat ik bedoel) Is niet echt een probleem maar toch jammer.
2. Ik gebruik Meebo voor msn, maar is er al een betere in de Market? eBuddy ziet er in ieder geval beter uit maar je moet een eBuddy-ID ofzo aanmaken.. moet je dan opnieuw mensen toevoegen ofzo?
Ik binnenkort mijn eerstequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
1. Ik zie voor zover ik weet gewoon Voornaam Achternaam. Maar ik kan het alleen met mijn andere Gmail account testenIk heb verder geen vrienden voor Google Talk
2. Wat is er mis met Meebo?Ik vind hem prima werken en er prima uitzien. En hij kan lekker op de achtergrond draaien.
Ik kom nog niet eens in de buurt van de theoretische 3,6mbit van Vodafonequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:57 schreef Djeez het volgende:
Wow, ik heb Web en Walk standaard en dat is echt bloedsnel! Via Speedtest zit ik op bijna 1000 KB (kilobyte ja!) Downstream!mijn vate Telfort ADSL heeft maar de helft, kun je nagaan. Ik heb dan wel maximaal bereik, umts-mast staat op flat aaneind van de straat. Enig nadeel, de smilies hier bewegen niet.
is bv dood.
Speedtest is normaal vrij betrouwbaar. Wekelijks meet ik wel de snelheid van mijn Telfort ADSL, hetgeen abominabel slecht is. De andere paar keren haalde ik ook hoge waarden bij Speedtest van T-Mobile. Is er anders nog een andere snelheidsmeetsite?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kom nog niet eens in de buurt van de theoretische 3,6mbit van VodafoneOp een goede dag haal ik misschien een keer 1mbit, maar dat is al zeldzaam.
1000 kilobytes per seconde lijkt me trouwens erg sterk... Dat is 8mbit per seconde en W&W standaard haalt volgens T-Mobile max. 384 kilobytes/kilobits (T-mobile is hier niet duidelijk in).
Het is dan ook geen UMTS, maar HSUPA. Maar heeft de afstand tot de mast niets met de snelheid te maken dan? Ik gok de afstand tot de eerstvolgende mast hooguit 100 meter. De snelheid was overigens buiten gemeten, eenmaal binnen zakte de snelheid enorm terug.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:44 schreef Devolution het volgende:
Het maximum van UMTS is volgens mij 3.6Mb/s dus 1MB/s down lijkt me sterk
Bedankt voor de tip, ik heb nu Speedtest uit de Market gehaald. Ik zit binnenshuis nu op een downloadsnelheid van 353,6 kbs. Nog niets om over te klagen lijkt me.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef elfzesendertig het volgende:
Daarvan ligt het maximum volgens mij op 7,2mbit/s. Dan is in theorie 1 megabyte per second nog steeds niet mogelijkEr zijn wel enkele speedtest apps in de market
Dat lijkt me rond het maximum van W&W standaard te zitten, dus dat is wel netjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik heb nu Speedtest uit de Market gehaald. Ik zit binnenshuis nu op een downloadsnelheid van 353,6 kbs. Nog niets om over te klagen lijkt me.
Zeker netjes, ruim voldoende voor streaming video. Zo'n speedestje is wel killing voor de accu. Van 100% ineens naar 88...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat lijkt me rond het maximum van W&W standaard te zitten, dus dat is wel netjes
Ik kon het niet laten om toch even eBuddy te checken en ik moet zeggen dat ik mij vergist hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Hmm, als ik dat zo zie is eBuddy niet echt iets voor mijIk wil die melding eigenlijk niet en ik vind die gespreksballonnetjes lelijk
Meerdere accounts heb ik ook niet, dus ook daar hoef ik het niet voor te doen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om toch even eBuddy te checken en ik moet zeggen dat ik mij vergist hebDe app ziet er veel netter en gebruiksvriendelijker uit
Hij lijkt ook veel beter geļntegreerd te zijn met MSN.
Hmm, nee geen last van. Langs het scherm kraakt het wel op bepaalde plekjes. Maar daar maak ik me niet druk om, dat hou je toch met kunststof telefoons.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind het echt een stuk beter. Vooral heerlijk omdat je met eBuddy vaker de touchscreen gebruikt en met Meebo de echte knoppen, waar ik niet zo van houd.
Bij mij kraakt de Menu-knop.. hebben jullie hier ook last van?
Helaas waar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hmm, nee geen last van. Langs het scherm kraakt het wel op bepaalde plekjes. Maar daar maak ik me niet druk om, dat hou je toch met kunststof telefoons.
http://www.cyrket.com/search?q=rssquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zoek nog een goede RSS-feed reader om verschillende feeds gemakkelijk in uit te lezen. Ik kom er al browsend door de market weinig tegen. Geen die meer dan 3 sterren hebben althans. Heeft iemand hier een goede tip/ ervaring?
Ik hoopte ook op wat gebruikerservaringen. Het meeste hiervan heb ik wel al bekeken maar ik weet graag iets meer voordat ik tot installatie/ aanschaf overga.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.cyrket.com/search?q=rss
Kan ik je niet mee helpen, sorryquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op wat gebruikerservaringen. Het meeste hiervan heb ik wel al bekeken maar ik weet graag iets meer voordat ik tot installatie/ aanschaf overga.
Als hij hem heeft heb ik hem nog niet gevonden iig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kan ik je niet mee helpen, sorryHeeft de Hero trouwens geen RSS reader?
Langer 'indrukken' en weer wegslepen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, hoe verwijder ik een widget van mijn home screen? Heb per ongeluk weer een googlewidget toegevoegd terwijl ik een snelkoppeling naar een toepassing wilde maken.
Uh ja, thanksquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Langer 'indrukken' en weer wegslepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |