quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:09 schreef Djeez het volgende:
Wat voor leuke games zijn er zoal gratis te krijgen voor Android? Het liefst heb ik een flippergame, maar die zal er nog wel niet zijn.
Done, heb de wiki ook ff aangepastquote:foto Op woensdag 29 juli 2009 23:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Zou je de link naar het vorige topic kunnen vervangen?
Oké nicequote:foto Op woensdag 29 juli 2009 23:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Done, heb de wiki ook ff aangepast
Een leuke flipperkast game ben ik nog niet tegengekomen maar de volgende zijn wel relax in mijn ogen:quote:foto Op woensdag 29 juli 2009 23:12 schreef Djeez het volgende:
Mijn laatste post in het topic dat ik sloot:
[..]
Vooral het vervangen/toevoegen van standaard apps vind ik een groot pluspunt van Androidquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:
-Belangrijkste: de Market natuurlijk. Lekker apps (vooral) gratis downloaden. Omdat je de standaard dingen(browser, call-app, sms-app etc.) kan vervangen zorgt het voor veel flexibiliteit. En soms gewoon leuke dingen zoals wikitude, games enzo.
Tof, hoe heet die Tetriskloon dan? Ik speel nu elke dag wel een half uurtje Tetris op mijn N95, dus op de G1 zou het wel tof zijn als ik die traditie kon voortzetten. En Doom, werkt dat een beetje op Android? Die wil ik dan ook wel hebben, want Doom isquote:foto Op donderdag 30 juli 2009 08:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet nog dat toetsenbord aanpassen. In portretmodus kan ik er echt niks mee, vooral niet met links en dan ben ik nog linkshandig.
Gister was ik op een verjaardag en twee kerels hebben beiden WM-toestellen en ze vonden dat Android wel heel snel reageerde. Gister gelijk ook wat apps geïnstalleerd; Nav4all, een Tetris kloon (never leave home without one
) en Doom for Android
. Maar om die laatste te draaien moet ik eerst ff een SD-kaartje uit een la trekken
.
Ik kreeg gister van Android hetzelfde gevoel als de eerste keer dat ik achter Ubuntu zat.
De besturing is ruk(maar goed dat is te verwachten op een telefoon) Het ziet er wel leuk uit maar het speelt voor geen meter.quote:foto Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef Djeez het volgende:
En Doom, werkt dat een beetje op Android? Die wil ik dan ook wel hebben, want Doom is
Volgens mij zijn er al Nintendo emulators en dan moet jij gewoon de roms van internet downloaden. Moet je even uitzoeken hoe dat zit. Die emu's zijn niet gratis.quote:foto Op donderdag 30 juli 2009 09:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wacht trouwens nog wel op de Super Mario en Mario Kart kloons met Android in de hoofdrol (zoals ze voor Linux ook met Tux gedaan hebben)..
Bedankt. Ik zocht Tetris. Zal 'm straks uitproberen ook al zijn de reacties eronder slecht.quote:foto Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef Witchfynder het volgende:
Tetrads. Ziet er wel erg Nintendo uit, maar speelt wel ok. Moet wel wennen aan de controls. Je moet je blokjes omdraaien door met je vinger de gewenste kant op te vegen hehe. Oh en niet midden in de game het scherm willen roteren want dan crasht hij.
Ben je er al achteraan gegaan? Meestal moet je dat soort bedrijven gewoon lastig blijven vallen.quote:foto Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef Djeez het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik nog een flinke poos kan wachten op mijn G1. Deze heb ik zaterdag besteld bij Belnu.nl, en mijn aanvraag blijft maar op 'in afhandeling' staan. Met een beetje googlen kom je er al snel achter dat deze site het niet al te nauw neemt met de levertijden. Zal wel eind augustus/begin september worden schat ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop