Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Gripper het volgende: (Womb en Captain: t is niet omdat ik het meisje wil inpikken, maar jullie moeten ervoor omrijden, en ik niet

Ja, door een nieuwe buitenband te kopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:06 schreef el_salvador het volgende:
net terug van een rondje van 60km, halverwege lekgereden. buitenband is een aardig flappie vanaf, en de binnenband drukt er een heel klein beetje door, is dit nog te fixen?

102.5 in totaal (we hadden daar wel een stuk verkeerd rijden en aan het eind een klein lusje extra voor nodig
  102.5 in totaal (we hadden daar wel een stuk verkeerd rijden en aan het eind een klein lusje extra voor nodig  ).
).  

34 gemiddels is flink hard met alleen maar tegenwind... Hebben we hier te maken met een natuurtalentje, of zet je je teller pas aan als je op gang bent?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:55 schreef ufopiloot het volgende:
Vandaag 40 kilometer even geknald. Helaas erg vervelend wind, vooral tegenwind en zij/tegenwind gehad. Toch nog gemiddeld 34 door het STOEMPEN

Maandag nog een langere rit proberen te maken in m'n eentje, en dan ga ik woensdag een week naar Spanje in de buurt van Salou/Tarragona. Helaas niet met mijn eigen fiets maar ik wil er wel flink de heuvels/bergen zodat ik mijn portie hoogtemeters ook weer heb voor de komende maanden
 Maandag nog een langere rit proberen te maken in m'n eentje, en dan ga ik woensdag een week naar Spanje in de buurt van Salou/Tarragona. Helaas niet met mijn eigen fiets maar ik wil er wel flink de heuvels/bergen zodat ik mijn portie hoogtemeters ook weer heb voor de komende maanden  

Een week doorgebracht in de Alpen(Pt. Saint Bernard, Colomnbière) en op de Mont Ventoux. Dan is het heel zuur om tienduizenden toerfietser omhoog te zien fietsen, terwijl jij maar moet wachten.
 Een week doorgebracht in de Alpen(Pt. Saint Bernard, Colomnbière) en op de Mont Ventoux. Dan is het heel zuur om tienduizenden toerfietser omhoog te zien fietsen, terwijl jij maar moet wachten. Wombcat, hoe was de tour bij Col des Saisies? Ben hem helaas niet over geweest met de auto, lag niet op de route naar de Bernard
 Wombcat, hoe was de tour bij Col des Saisies? Ben hem helaas niet over geweest met de auto, lag niet op de route naar de Bernard 

Leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:33 schreef Littlecreep het volgende:
Enfin, dat is een les voor volgend jaarWombcat, hoe was de tour bij Col des Saisies? Ben hem helaas niet over geweest met de auto, lag niet op de route naar de Bernard
 . Weer eens wat anders als op de TV kijken. Ze komen nog best snel langs je trouwens.
. Weer eens wat anders als op de TV kijken. Ze komen nog best snel langs je trouwens.
 ) als laatste door. Je kon ook duidelijk zien dat 'ie langzamer reed.
) als laatste door. Je kon ook duidelijk zien dat 'ie langzamer reed.

. Bij Chalet Reynard besluit even te rusten. Daarna begint het maanlandschap. Het waaide die dag verschrikkelijk hard. Dus dat werd een probleem. Bij het monumentje van Simpson ben ik weer even gestopt. Bijna boven en steen kapot. Daar heb ik mezelf ook even op de foto laten zetten door een paar Fransen. Weer op de fiets komt de top steeds dichter bij. Maar dan slaat het noodlot toe. Een enorme windvlaag waait me van de weg. In eerste instantie kan ik nog tegensturen maar daarna raak ik alsnog van de weg en val ik tussen de keien. Fiets maar weer gepakt en de laatste 200 meter afgelegd. Ik ben er uiteindelijk 2 uur en 3 kwartier mee bezig geweest  en echt zelden zo kapot geweest als die middag.
 . Bij Chalet Reynard besluit even te rusten. Daarna begint het maanlandschap. Het waaide die dag verschrikkelijk hard. Dus dat werd een probleem. Bij het monumentje van Simpson ben ik weer even gestopt. Bijna boven en steen kapot. Daar heb ik mezelf ook even op de foto laten zetten door een paar Fransen. Weer op de fiets komt de top steeds dichter bij. Maar dan slaat het noodlot toe. Een enorme windvlaag waait me van de weg. In eerste instantie kan ik nog tegensturen maar daarna raak ik alsnog van de weg en val ik tussen de keien. Fiets maar weer gepakt en de laatste 200 meter afgelegd. Ik ben er uiteindelijk 2 uur en 3 kwartier mee bezig geweest  en echt zelden zo kapot geweest als die middag. . Het steile stuk tot La Garde ging veel beter dan de vorige keer. Maar ook nu begon het weer te regenen. Jasje aan gedaan en verder gereden dus. Overigs was er daardoor veel meer zuurstof in de lucht dus dat maakte het ook wel weer lekker. Ik ben boven gekomen in een tijd van 1.22.54 en bij de tourfinish in een tijd van 1.29.08. Erg tevreden er mee. Maar er is nog wel ruimte voor verbetering.
 . Het steile stuk tot La Garde ging veel beter dan de vorige keer. Maar ook nu begon het weer te regenen. Jasje aan gedaan en verder gereden dus. Overigs was er daardoor veel meer zuurstof in de lucht dus dat maakte het ook wel weer lekker. Ik ben boven gekomen in een tijd van 1.22.54 en bij de tourfinish in een tijd van 1.29.08. Erg tevreden er mee. Maar er is nog wel ruimte voor verbetering. 

Van Hummel hebben wij helaas ook maar één keer voorbij zien komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk. Weer eens wat anders als op de TV kijken. Ze komen nog best snel langs je trouwens.
't Is ook een heel circus die Tour. In zekere zin is de reclamekaravaan leuker dan de Tour zelf.
Nog een leuke foto van Van Hummel gemaakt.
[ afbeelding ]
Die kwam (niet geheel onverwacht) als laatste door. Je kon ook duidelijk zien dat 'ie langzamer reed.
 Was zo'n beetje de held geworden van alle Nederlanders op de berg. Je kwam namelijk elke dag weer dezelfde volgers tegen
 Was zo'n beetje de held geworden van alle Nederlanders op de berg. Je kwam namelijk elke dag weer dezelfde volgers tegen  Op Mont Ventoux stonden bij alle Nederlandse stukken dan ook eerbetonen aan van Hummel
 Op Mont Ventoux stonden bij alle Nederlandse stukken dan ook eerbetonen aan van Hummel   
  Ik moest een krap tentje delen met twee vrienden en na een week ben je dat ook wel zat. Eerst heel koud op de Bernard(Ja, ik heb op 2200 meter gekampeerd
 Ik moest een krap tentje delen met twee vrienden en na een week ben je dat ook wel zat. Eerst heel koud op de Bernard(Ja, ik heb op 2200 meter gekampeerd   ), daarna koud op een camping in Chamonix en daarna heel veel wind op de Mont Ventoux(en ook op de Mont Ventoux in het bos gekampeerd
 ), daarna koud op een camping in Chamonix en daarna heel veel wind op de Mont Ventoux(en ook op de Mont Ventoux in het bos gekampeerd  )
 )

Ik ga definitief mee morgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb de 06 van Gripper en cyclechick al...maar PM m'n nummer wel even aan de potentiele deelnemers voor de zekerheid.
Tot zover dus onder voorbehoud:
Gripper
Superher0
Wombcat
Captain_Fabulous
Cyclechick
OProg (onder zwaar voorbehoud)
Vergeet ik iemand?

Leuke fotoquote:

Da's wel zo'n beetje de zwaarste klim in die contreien.
 Da's wel zo'n beetje de zwaarste klim in die contreien.

ai ai 99% kans op regen. Voorspelt niet veel goeds. Zijn we trouwens allemaal mooi weer rijders? Beetje miezeren vind ik niet zo erg maar plenzen is aan mij niet besteed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ga definitief mee morgen.
Ik ben te herkennen aan mijn gebruikelijke outfit, dus grijs shirt met rood-witte bandjes aan de kraag en mouwen en Sani-Dump sponsoring.
Edit: als het droog is tenminste, net effe op het weerbericht gekeken, en dat ziet er niet best uit

Ieder moet 't voor zichzelf weten, maar als 't slecht is morgen, dan doe ik niet mee. Vooral ook omdat ze voor de middag beter weer voorspellen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:10 schreef Superher0 het volgende:
[..]
ai ai 99% kans op regen. Voorspelt niet veel goeds. Zijn we trouwens allemaal mooi weer rijders? Beetje miezeren vind ik niet zo erg maar plenzen is aan mij niet besteed.
Wat spreken we af? Bij regen dan maar niet?

Laatste stuk van de Glandon in inderdaad erg zwaar. Het tweede stuk na het dorp. Sowiezo de hele tijd een procent of 8% tot 9% steeds maar door de weiden die meelopen lijkt het allemaal wel mee te vallen. Dat is dus het frustrerende. En de laatste paar km 11% met een strook van 13%. Maar toch goed boven gekomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuke foto
Jammer dat het zo waaide op de Mont Ventoux. Volgend jaar beter
Als je dan in Bourg d'Oisans bent, dan is de Glandon (vanaf La Chambre) ook een leuke beklimming om te doen, vraag maar aan OProgDa's wel zo'n beetje de zwaarste klim in die contreien.

Ik rij nu op een fiets van een kennis, die veel fietst. Deze fiets gebruikt hij niet, maar is wel wat te groot voor mij
 Ik rij nu op een fiets van een kennis, die veel fietst. Deze fiets gebruikt hij niet, maar is wel wat te groot voor mij  Het is een maatje 61, maar ik moet eigenlijk 56/57 hebben.
 Het is een maatje 61, maar ik moet eigenlijk 56/57 hebben. 
 1 keer mijn pols een beetje gekneusd, maar niet echt ernstig.
 1 keer mijn pols een beetje gekneusd, maar niet echt ernstig. 

Een cyclo kun je zo aan meedoen, je moet (in Frankrijk) alleen wel een medische verklaring (of licentie) hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef ufopiloot het volgende:
Zijn dat races waar je zomaar aan mee kunt doen en je voor kan inschrijven? Of zit je daarvoor ook bij een vereniging?

En Cyclechick dan, laat je die zomaar in de steek?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:22 schreef Gripper het volgende:
Ik ben er toch maar niet bij morgen, heb een andere activiteit in de planning staan. Veel plezier!

pak je kans, nu kan je haar op halen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Cyclechick dan, laat je die zomaar in de steek?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |