Hoe pakt je iphone dan het signaal tijdens het fietsen? Bind je die telefoon of de gps muis gewoon op je stuur oid?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:48 schreef thettes het volgende:
http://bit.ly/7HZMV
In het kader van runkeeper op de iPhone/GPS
Wel veel vliegjes vandaag zeg.
Ga je tijdrijden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef FerreroNutella het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld, zodra die binnen is lekker klooien met de afstelling van m'n fiets. Waaronder miss mn stuurpen omdraaien.
Maargoed, flinke keelontsteking dus kan niet veel trainen.
Die doet het bij mij als een zonnetje! Wat is er mis mee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:23 schreef ursel het volgende:
Over de software dingen.
Heb zelf de Nokia sportstracker gebruikt, die zag er erg flex uit, maar krijg hem niet meer aan de praat..
Start helemaal niet meer op..quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:36 schreef jakkop het volgende:
[..]
Die doet het bij mij als een zonnetje! Wat is er mis mee?
Ik zou ook voor de klemmetjes gaan. Boren en tappen is alleen aan te raden in een frame van pisbakkenstaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:27 schreef Wombcat het volgende:
Zoals ik al zei: er zijn speciale klemmen/beugeltjes voor in de handel. Is misschien wel even zoeken, want tegenwoordig is vrijwel elk frame standaard uitgerust met bidonnokjes.
Die kan in het wielerwoordenboekjequote:
Dat is een gebruikelijke term in de metaal sector hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die kan in het wielerwoordenboekje
quote:
het maakt best wel veel uit of je in het wiel zit of niet. Scheelt bijna 40% vermogen is mij ooit verteld. Als de scooter stinkt, veel walm uitstookt ga ik er niet achter zitten. Mijn longen staan dan helemaal open en ik heb dan helemaal geen behoefte om die rotzooi in te ademen. Ook dient de rijder netjes en consequent te rijden. Je rijdt er namelijk heel erg dicht op, ik zit zelfs soms op 10 centimeter van hem af, altijd aan de zijkant, nooit er recht achter en je moet ook veel eerder reageren. Als je de scooterrijder en zijn rijstijl kent kun je extreem hard gaan. Ooit eens 58 achter een scooter gezeten en met 72 achter een camper.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:58 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ben nog altijd verbaasd over wat voor een geweldig verschil uit uitmaakt om bij iemand in het wiel te kunnen gaan hangen. Enige nadeel van een scooter is toch wel dat die altijd zo stinken...
Leuk rondje. Op gpsies staan er ook nog wat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef fetss het volgende:
[..]
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=278571
deze heb ik gister gedaan!
Klopt.... heb er slechts 200km opzitten met nieuwe fiets. Ben nu al een week niet echt topfit en dan is fietsen helemaal ellendequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wel een tvp'tje plaatsen maar voor de rest alleen bier drinken en niet fietsen![]()
Volgende week maandag komt goed uit en het lijkt me erg leuk! Ik stuur je even pm om het verder te regelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:57 schreef ursel het volgende:
..
@hetsjhokleek als je wil kan ik volgende week maandag wel rondleiden daar..
Dat zijn eigenlijk te weinig specs om te beoordelen.. hoeveel versnellingen heeft de fiets? Is-ie geheel 105 afgemonteerd? Welk frame en wielen? Ook niet onbelangrijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:17 schreef bananablues het volgende:
Heb vandaag 55km gefietst op een stadsfiets. Moet nodig een racefiets kopen om te beginnen!
Als je een tweedehands koopt van 8 a 9 jaar oud met shimano 105 derailleur. Als deze goed onderhouden is, kan je er dan nog een paar jaar profijt van hebben, of denken jullie dat het dan snel bergafwaarts gaat (en dan niet letterlijk)?
Heb hier iemand die het aanbied voor 300 euro
Wij gisteren bijna dezelfde ronde gefietst. Prachtig gebied (voor NL begrippen) en je kan er perfect fietsen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef nodisch18 het volgende:
Dit is trouwens de route die ik gisteren heb gefietst. Toch wel leuk om enkele van de "beroemde" heuvels van nederland zelf op te fietsen.![]()
Al ben ik de keutenberg opgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |