Op pagina 2 of 3 was mijn eerdere record, komt waarschijnlijk omdat Edje er nu niet isquote:
Ikke... na ah...quote:
hier hetzelfdequote:Op woensdag 29 juli 2009 23:49 schreef Fallen het volgende:
Zo... ik ben weer thuis... pff... wat een dag.
Hebben ze meer dan drie terrassen in Twente danquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hier hetzelfdewe zijn op de derde plek beland qua beste terras van Twente
en dat kunnen we merken ook
Lekker druk dagje dus
Wel tof natuurlijk, een mooi compliment in elk geval!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hier hetzelfdewe zijn op de derde plek beland qua beste terras van Twente
en dat kunnen we merken ook
Lekker druk dagje dus
Trusten!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:35 schreef koei het volgende:
Zo, tijd voor een nieuwe True Blood en dan slapen!
Weltrusten allemaal!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:16 schreef Lagomorph het volgende:
Gsm-chat kost vrouw 10.000 euro
wat een domme mensen tegenwoordig
That would be me!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:45 schreef Lyzio het volgende:
Neil Patrick Harris, wat een koningWie zei mij nou dat ie meer awesome was dan Charlie Sheen in 2,5 Men?
Want diegene heeft gelijk!
Yup, Ted vertelt z'n kids hoe hij hun moeder ontmoet heeft, hence How I Met Your Mother.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:04 schreef Lyzio het volgende:
Als ik het goed begrijp zien we dus de hele serie door de ogen van Ted? Ted vertelt het verhaal, right?
Moet jij je geraniums geen water gaan geven?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:07 schreef disjfa het volgende:
"how I met youre mother"
Wie zoekt een vriendinAls je een kwartje wilt laat ik hem zo wel eevn vallen
vroeger snapten ze het ook sneller, maar toen hadden we ook nog geen euro'squote:Op donderdag 30 juli 2009 16:07 schreef disjfa het volgende:
"how I met youre mother"
Wie zoekt een vriendinAls je een kwartje wilt laat ik hem zo wel eevn vallen
Ik moet nu iedere keer eerst 20 km rijden. Potje ouwe muntjes halen. En dan pas kan ik ze laten vallen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
vroeger snapten ze het ook sneller, maar toen hadden we ook nog geen euro's
quote:
Heb ik toevallig even gister een programmaatje geinstalleerd om dat soort regiolocks te omzeilenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef Lagomorph het volgende:
De rechter heeft zojuist besloten dat The Pirate Bay binnen 10 dagen niet meer te bezoeken mag zijn vanuit Nederland. De uitspraak in het kort geding begon vanmiddag om 15 uur.
Nee, jij hebt een programmaatje geinstalleerd waardoor de website zelf niet meer weet waar je vandaan komt, dit wordt vanuit je provider geregeld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb ik toevallig even gister een programmaatje geinstalleerd om dat soort regiolocks te omzeilen
Zit je nog steeds te iPhonen vanuit Frankrijk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:48 schreef Lyzio het volgende:
So, my dogs keep going: WHEEAAAA WHEEAAAA!
Ik pis in m'n broek hier_!
Draadloos internet hierquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:50 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Zit je nog steeds te iPhonen vanuit Frankrijk?
Ojaquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een programmaatje geinstalleerd waardoor de website zelf niet meer weet waar je vandaan komt, dit wordt vanuit je provider geregeld.
Als de providers echt meewerken tenminste
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:22 schreef Poit het volgende:
<NimF> The lesbians next door bought me a rolex for my birthday.
<NimF> I think they misunderstood when I said I wanna watch...
Die is echt briljant jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]RIIIIGHT INTO THE DANGER ZONE!!
Een of andere onbekende band die vrienden was met 1 van de makers ofzo, weet de naam zo niet meerquote:
Lennie je hebt toch gelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
OjaNouja boeie ik download daar toch bijna nooit meer van
Is toch een vrij bekend liedje volgens mij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een of andere onbekende band die vrienden was met 1 van de makers ofzo, weet de naam zo niet meer
Prachtige serie, wacht met smart op seizoen 5quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef Lyzio het volgende:
Nog altijd in ParijsIs hier veel te leuk.
Net de eerste aflevering van HIMYM gekeken op de laptop. En het is nu al awesome![]()
D.. wait for it.. ENIED!
21september pasquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Prachtige serie, wacht met smart op seizoen 5
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is toch een vrij bekend liedje volgens mij.
Oh dat liedje, ik dacht het introliedjequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kenny Loggins - Highway to the dangerzone
Ik heb net mn pitabroodjes met shoarma opquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:47 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb weekendt/m maandag ook
![]()
Zometeen pita's eten met zonder shoarma
Ik ben zo jaloers dat jij nog zoveel voor het eerst te zien hebtquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:58 schreef Lyzio het volgende:
The Lemon LawZoiets moet écht bestaan! Wat een genie, die Stinson!
Je maakt het weer opnieuw mee net als toen ik alles voor het eerst keek, het voelt naarquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers dat jij nog zoveel voor het eerst te zien hebt
isse goed.... wat gaan we doen?quote:
Killzone natuurlijk! Moet toch even uitproberen of dat online een beetje leuk is...quote:
Ikkiej doej ffiesj niej meej hoorjjquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef koei het volgende:
[..]
Killzone natuurlijk! Moet toch even uitproberen of dat online een beetje leuk is...
tss, je mag niet eens meedoen! Ik denk dat je die vernedering niet aan kan.quote:
Je daagt me uit!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:19 schreef koei het volgende:
[..]
tss, je mag niet eens meedoen! Ik denk dat je die vernedering niet aan kan.
SingStar heb je echt nog nooit van me gewonnenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Je daagt me uit!!!
Je weet hoe dat afloopt he koei.. Ik herinner me nog een geweldige afslachting met een spelletje Buzz
Maar tevens, Singstar, Guitar Hero, Rockband!!!
Lieverd, Buzz gáát om wijsheid!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:21 schreef koei het volgende:
[..]
SingStar heb je echt nog nooit van me gewonnenEn buzz was ook meer geluk dan wijsheid...
Schatje, lees wat ik zegquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Lieverd, Buzz gáát om wijsheid!
En SingStar own ik je!! Al prefereer ik natuurlijk Rockband of Guitar Hero: Metallica!!
ja, ik rush echt enorm.... het nadeel daarvan is dat je vaak dood gaat, maar ben wel vaak de eerste ergens bij en red vaak wel de matches online.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:45 schreef koei het volgende:
Fallen! Killzone is leuk online! En ik ben blij dat ik niet eens zo heel erg suck in vergelijking met jouMaar ik mis de voice chat wel... Toch maar op zoek gaan naar een nieuwe headset
ja, maar om voor de eerste keer kijken helemaal niet zo erg... en zoals gezegd, dit was n00b niveau bots. De moeilijkheidsgradatie kan nog wel een aantal keer omhoog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef koei het volgende:
Ja, Rainbow Six Vegas heeft mijn shooterskills duidelijk verbeterdAlleen was dit tegen bots, echte mensen zijn iets moeilijker denk ik...
ohquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
ja, maar om voor de eerste keer kijken helemaal niet zo erg... en zoals gezegd, dit was n00n niveau bots. De moeilijkheidsgradatie kan nog wel een aantal keer omhoog.
Ach, je speelt lekker voorzichtig... dat is op zich prima, en je raakt tenminste iets.quote:
Ge weet!!quote:
Ik speel voorzichtigquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, je speelt lekker voorzichtig... dat is op zich prima, en je raakt tenminste iets.
Ik heb vrienden die echt geen fps kunnen spelen.... die maaien overal overheen en stuiteren van links naar rechts.
Ja, dat is Rainbow Six....quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:58 schreef koei het volgende:
[..]
Ik speel voorzichtigMn ouwe coop buddy zat altijd te klagen dat ik zo'n haast had
Rainbow six vind ik nog steeds harstike moeilijk, ik ben toch meer van de arcade shootersquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, dat is Rainbow Six....
Ik ben opgegroeid met rushen in Couter Strike... echt verdedigend en langzaam spelen kan ik niet zo goed. Ben dan ook niet iemand die zich zorgen maakt over Kill/Death ratio's en hit %.
Als ik punten kan pakken, dan doe ik dat.
Ik heb Rainbow Six maar 1x echt gespeeld, heb het geduld er meestal niet voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Rainbow six vind ik nog steeds harstike moeilijk, ik ben toch meer van de arcade shooters
Ik heb het wel een tijdje geprobeert, een uurtje of 3 in de singleplayer daarna niet meer aangeraaktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb Rainbow Six maar 1x echt gespeeld, heb het geduld er meestal niet voor.
Geef mij maar snelle actie enzo... en ja, dan leg ik vaak het loodje...
Ow, nou.. Sorry...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:22 schreef koei het volgende:
Je moet rainbow six ook niet singleplayer spelen. Coop is geweldig. Met een beetje geluk kondigen ze in Keulen een nieuwe aan en verschijnt daar weer een multiplayer demo van, dan zullen jullie zien!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:55 schreef Lagomorph het volgende:
Wie is Dora?
Lekker ritme trouwens Lennie
Geen zin om hem te kijken maar klinkt als een goede actie jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Poit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ard_uitgelachen.html
Haha!! Geweldige actie!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Poit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ard_uitgelachen.html
Haha!! Geweldige actie!
Ik wit het plafond van je zusjes kamer al... Is dat niet genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wit het plafond van je zusjes kamer al... Is dat niet genoeg?
Nee, ik ga juist vanavond Amsterdam uit... kom zondag weer wel terug ofzo.quote:
Wat ben ik blij dat ik morgen in Den Haag zit danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:12 schreef Reintji het volgende:
Je bent vandaag ook een beetje lui met je spelling disjfaatje![]()
Morgen is het bootje varen met de jongens en meisjes van de homoliefde, ook wel gaypride. Kan morgen pas gaan Fallen en Lagamorph, vertrek 12:00 vanaf Carré. Is geloof ik wel een volledige heteroboot, maar ach, fuck it. Mooi feestje. Iedereen moet wel iets doen met goud en/of snorren.
Ik ga niet voor niks Amsterdam uit...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik morgen in Den Haag zit dan
Wereldvrede?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef koei het volgende:
Iemand nog goede ideeen voor op mijn verlanglijstje?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:34 schreef disjfa het volgende:
Waarom wil je ideeen op een verlanglijstje zetten.
Orange Box!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:40 schreef koei het volgende:
nou, dan weet ik wat voor ideeen ik graag zou willen hebben enzo...
een headsetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:40 schreef koei het volgende:
nou, dan weet ik wat voor ideeen ik graag zou willen hebben enzo...
Ik denk niet dat koei het daar mee eens isquote:
Ik zei GOEDE ideeenquote:
Daarvoor duurt mn verjaardag nog net iets te lang...quote:
Staat er al 2 jaar op, maar is me niet gegundquote:
Volgende week gamSC bbq bij koei in de achtertuinquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef koei het volgende:
[..]
Staat er al 2 jaar op, maar is me niet gegund
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Volgende week gamSC bbq bij koei in de achtertuin
?quote:
Als mijn familie gewoon was geweest dan had ik dat gedaan, maar ik weet zeker dat als ik achtertuin op mijn lijstje zet ik een grote bak met aarde en gras krijg. Of ik krijg een halve meter van de tuin van mn ouders kado ofzo. En dan net die halve meter waar de compostbak staatquote:
Eerder een Epic Win!quote:
Tuinkabouter?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef koei het volgende:
Iemand nog goede ideeen voor op mijn verlanglijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vetste nummer van het albumquote:
quote:
quote:
idd. Doe lekker originee. Vergeet ook meteen mascara en sokken nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:33 schreef GameBabe het volgende:
@koei, kleding, tassen, schoenen of bonnen waarvoor die dingen gekocht kunnen worden...
autorijlessen
Disjfa, sokken zijn helemaal niet leuk om te kopenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
idd. Doe lekker originee. Vergeet ook meteen mascara en sokken niet![]()
Tostie ijzer!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Disjfa, sokken zijn helemaal niet leuk om te kopenMascara gaat bij mij jaren mee...
Later kerel!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:00 schreef Fallen het volgende:
Fijn weekend allemaal!
* Fallen rent Amsterdam uit!
Jawel maar heb hem bij m'n zus staan..quote:
Omdat de Wii plat gezegd stierenballen zuigt!quote:
Ja dat vind ik logisch, maar waarom heb je er 1...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat de Wii plat gezegd stierenballen zuigt!
Launch, Hype, Zelda, Echt veel lol mee gehad.. Voor 2 weken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:48 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Ja dat vind ik logisch, maar waarom heb je er 1...
Ik wil nog steeds een Wii alleen voor mario en zelda, maar had dat vantevoren al verwacht... bewegenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Launch, Hype, Zelda, Echt veel lol mee gehad.. Voor 2 weken.
Dat bewegen is prima, het wordt alleen niet goed gebruikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een Wii alleen voor mario en zelda, maar had dat vantevoren al verwacht... bewegen
dat gebruik ervan is ook een probleem, mario en zelda kunnen even goed en misschien zelfs wel beter op de gamecube gespeeld wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bewegen is prima, het wordt alleen niet goed gebruikt.
Flower op de PS3 werkt prima en doe ik graag, ook Loco Roco doet z'n ding daarmee goed
Excite Truck en Boom Blox zijn op de Wii ook echt enorm leuke titels
http://www.escapistmagazi(...)44-Wii-Sports-Resortquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat bewegen is prima, het wordt alleen niet goed gebruikt.
Flower op de PS3 werkt prima en doe ik graag, ook Loco Roco doet z'n ding daarmee goed
Excite Truck en Boom Blox zijn op de Wii ook echt enorm leuke titels
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:14 schreef koei het volgende:
Pff, kutcomputers!
Mijn film wil niet goed branden, bij de overgangen krijg ik een groen scherm tussendoor, blijkt aan de hoeveelheid geheugen van mn pc te liggen. Ik dacht vanmiddag, ga ik even een reepje erbij kopen! Ik pc opengeschroefd en opgeschreven wat ik al had en daarmee naar de pc boer om een extra reepje te kopen. PC getest voordat ik het reepje erbij deed, werkte prima. PC getest nadat het reepje erbij kwam en niks. Reepjes omgewisseld, niks. Oude reepje eruit alleen nieuwe erin en het werkt prima.
Denk ik van nou, dan knutsel ik een pc in elkaar van de andere halve pc die ik nog heb staan, is die voeding overleden.
Het wordt echt tijd voor een nieuwe man in mijn leven
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef koei het volgende:
Ja, lach maar! Ben 1,5 uur bezig geweest met als resultaat dat ik nou helemaal geen werkende pc meer heb
Aaahww..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef koei het volgende:
Ja, lach maar! Ben 1,5 uur bezig geweest met als resultaat dat ik nou helemaal geen werkende pc meer heb
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:50 schreef koei het volgende:
Ik heb gewoon DDR, maar dat is mijn andere geheugen ook, dus dat zou geen probleem moeten zijn. En ik heb twee geheugen slots, maar moet ze dus beide gebruiken (1 voor het originele geheugen, 1 voor de add-on).
Maar ik ben er net achtergekomen dat bij mn halve kapotte pc het lampje op mn moederbord wel gaat branden als ik de stroom aanzet, dus blijkbaar is mn voeding niet helemaal kapot ofzo...
Helaas disjfa, geen Leipzig DVD voor jou dus morgen
En Poit, ben jij wel nerderig genoeg om pc's te fixen?
Aight, dan neem ik de o zo foute dansmat + bijhorende Dance Dance Revolution-kloon niet meequote:
Ik heb hier een stalen dansmat liggen.. Met Stepmania! Ik zal kijken of ik de tijd vind om deze te installeren.. Komt goed denkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aight, dan neem ik de o zo foute dansmat + bijhorende Dance Dance Revolution-kloon niet mee
Ah, je wil gewoon de reddende man uithangenquote:
Moet je niet ergens een jumper omzetten om te zeggen of je ze wel of niet dual channel wilt gebruiken. Als je twee losse banken hebt gekocht dan zijn ze iig geen pair... En heeft je moederbord 2 sloten of meer? De plek waar je ze induwt is bij meer meestal van belang...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:50 schreef koei het volgende:
Ik heb gewoon DDR, maar dat is mijn andere geheugen ook, dus dat zou geen probleem moeten zijn. En ik heb twee geheugen slots, maar moet ze dus beide gebruiken (1 voor het originele geheugen, 1 voor de add-on).
Maar ik ben er net achtergekomen dat bij mn halve kapotte pc het lampje op mn moederbord wel gaat branden als ik de stroom aanzet, dus blijkbaar is mn voeding niet helemaal kapot ofzo...
Helaas disjfa, geen Leipzig DVD voor jou dus morgen
En Poit, ben jij wel nerderig genoeg om pc's te fixen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:20 schreef GameBabe het volgende:
De plek waar je ze induwt is bij meer meestal van belang...
Geld verdienen aan naďeve mensenquote:Ik ben bijna 40 kg in 3 maanden afgevallen en heb verder normaal gegeten.
Ik ben blij dat ik dit concept gevonden heb en
het helpt werkelijk en dat zonder het jojo effect.
Hartelijk dank
Dual channel herkend het moederboard toch automatisch, en anders moet je het via de bios regelenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Moet je niet ergens een jumper omzetten om te zeggen of je ze wel of niet dual channel wilt gebruiken. Als je twee losse banken hebt gekocht dan zijn ze iig geen pair... En heeft je moederbord 2 sloten of meer? De plek waar je ze induwt is bij meer meestal van belang...
quote:
Dual channel is toch dat per byte 4 bits op de ene worden geschreven en 4 bits op de andere. Als er dan een te groot performance verschil is dan crashed ie, daarom is het slim om pairs te kopen. Ik kan mij voorstellen dat als er teveel verschil tussen zit, of de banken een verschillend formaat hebben dat hij niet opstart...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dual channel herkend het moederboard toch automatisch, en anders moet je het via de bios regelen
Ik zit ook pas een jaar of 4 met computertjes te kloten, dus al je een best oude hebt kan dat kloppen je. Maar het zou inderdaad best kunnen dat het verschil te groot word. volgens mij moeten ze de zelfde timing en frequentie hebben anders doen ze niksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dual channel is toch dat per byte 4 bits op de ene worden geschreven en 4 bits op de andere. Als er dan een te groot performance verschil is dan crashed ie, daarom is het slim om pairs te kopen. Ik kan mij voorstellen dat als er teveel verschil tussen zit, of de banken een verschillend formaat hebben dat hij niet opstart...
En volgens mij heb ik vroeger ook nog wel eens een jumpertje moeten verschuiven hiervoor
RTFM is meestal de oplossing voor dit soort kwesties. Even op de site van je moederbord een manual scoren en braaf gaan lezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zit ook pas een jaar of 4 met computertjes te kloten, dus al je een best oude hebt kan dat kloppen je. Maar het zou inderdaad best kunnen dat het verschil te groot word. volgens mij moeten ze de zelfde timing en frequentie hebben anders doen ze niks
RTFMquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
RTFM is meestal de oplossing voor dit soort kwesties. Even op de site van je moederbord een manual scoren en braaf gaan lezen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef Nebo het volgende:
Ik heb zowaar kunnen afleiden wat dat betekent zonder te googlen. Hooray voor mij
Zielig he?quote:
Ik ookquote:
Ik ben heel goed met afkortingen jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef koei het volgende:
Wow Nebo! Wie had gedacht dat die dag ooit nog zou komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |