Als ik me goed herinner heeft de docent aangegeven dat er inderdaad geen eis is, maar dat testtheorie veel overlap heeft met MTO vakken en het daarom makkelijker is als je veel MTO vakken hebt. Maar ik kan er ook goed naast zitten want ik heb testtheorie niet gevolgd vorig jaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:46 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje aan muis/oompa/zusje (al denk ik dat de laatste op vakantie is):
Bij Testtheorie (comap) staat dit:
Ingangswens: Statistiek propedeuse afgerond
Was dat bij jullie ook? Want ik kan mij herinneren dat hetzusjevan MTO B nog moest doen & volgens mij was testtheorie toen al bezig...? Bedoel; her MTO B is in mei volgens mij, maar dan is testtheorie toch allang bezig?
En/of hoe zwaar klinkt "wens"? Een wens is geen eis...
Okidoki.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef oompaloompa het volgende:
Wat muis zegt. Ik heb er nog nooit van gehoord maar zonder statistiekkennis is het erg moeilijk te volgen.
Dan zal je er denk ik niet veel last van hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okidoki.
Naja, bij MTO B ben ik twee keer gezakt, omdat ik de stelling vragen allemaal fout doe
De berekensommen zijn bijna allemaal goed
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Inloggen in de studiegids, en dan deze url openen:
http://mystudy.uvt.nl/esgportal/it10.bb_enrollments?taal=e&pvan=i&pvak=650254&actie=2
650254 is de vakcode, die kun je aanpassen om ook voor andere vakken te enrollen. Unenrollen kan ook, dan moet je actie=2 wijzigen in actie=-2 en als dat niet werkt in actie=-1
Bugje in de studiegids, ze willen hem niet fixen en dit is wel zo handig om voor elk vak te enrollen en te unenrollen zelfs als de docent dat heeft uitgeschakeld
Ben je toegelaten dan? De toelatingsbrief moest bij mij bij de pdf van MySIS, maar dat stond ook in die pdf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef oompaloompa het volgende:
Als ik me via MySis ingeschreven heb en die pdf uitgeprint en ingeleverd, moet ik dan nog meer doen vor mn inschrijving of gaat de rest automatisch (zoals betaling). Moet ik ook nog iets doen met de ib-groep? (ik ben zo slecht in dit sort dingen)
Ik heb dit toch nog maar nagevraagd (straks blijkt er een termijn te zijn waarbinnen je het doorgegeven had moeten hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef oompaloompa het volgende:
Zo te zien is het het slimste om te wachten met de ib-groep tot september.
Ik kreeg zo'n brief dat ik geen recht had op stufi vanaf nu (augustus), ik helemaal bang, stond eronder dat ik vanaf september wel recht had.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ben je toegelaten dan? De toelatingsbrief moest bij mij bij de pdf van MySIS, maar dat stond ook in die pdf.
IB-G moet je ook nog regelen ja. Ik doe dat zelf op 1 sept pas omdat ik anders bang ben dat ze denken dat ik deze maand geen opleiding volg.
Je ziet direct dat het een onderzoeksmaster is. Anders zie je CV's voorbijkomen waarbij iemand 2 jaar over een MSc in Tilburg heeft gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
Wat is de meerwaarde van MPhil dan? Ik bedoel, waarin zou je van beter zijn ofzo?
Nee, in twee jaar kun je alle econometriemasters doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Econometrie was toch sowieso twee jaar master?
Bij ons werd het l geen mPhil genoemd. Gewoon zorgen dat het duidelijk is dat je een onderzoeksmaster hebt gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je ziet direct dat het een onderzoeksmaster is. Anders zie je CV's voorbijkomen waarbij iemand 2 jaar over een MSc in Tilburg heeft gedaan.
Bij jullie was het altijd al MSc jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bij ons werd het l geen mPhil genoemd. Gewoon zorgen dat het duidelijk is dat je een onderzoeksmaster hebt gedaan.
quote:In Nederland heeft het ministerie in februari 2009 besloten om de Mphil graad niet meer te erkennen. Daarom stoppen de Nederlandse Universiteiten met het verlenen van deze graad en zullen zij in de toekomst voor deze opleidingen de wettelijk erkende graad Master of Arts of Master of Science gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |