quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:19 schreef Matr het volgende:
Weet iemand of die TIK-week nog een beetje boeiend is om heen te gaan?
Niet bij alle verenigingen kun je zomaar binnen wandelen. Als het echt drukke avonden zijn worden alleen leden en mensen met tikweek bandjes toegelaten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:21 schreef GlowMouse het volgende:
Het is niet noodzakelijk, ik ben er zelf niet geweest. Het is wel handig om Tilburg en een selecte steekproef van je medestudenten te leren kennen. Alleen als je bij een vereniging wilt, is die week onmisbaar, maar je kunt ook zonder TIKfamilie bij verenigingen binnenkomen.
Is dat veranderd? 3 jaar geleden kwam ik probleemloos overal binnen, en het was niet bepaald rustig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet bij alle verenigingen kun je zomaar binnen wandelen. Als het echt drukke avonden zijn worden alleen leden en mensen met tikweek bandjes toegelaten.
Ligt eraan wie er dat jaar in de commissie zitten die het moeten regelen. Maar in principe is het ook wel terecht. Als de vereniging een grote dj heeft geregeld voor een paar duizend euro om zo nieuwe leden te werven, zitten ze niet echt op de rest van Tilburg te wachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is dat veranderd? 3 jaar geleden kwam ik probleemloos overal binnen, en het was niet bepaald rustig.
Hier zie je wat meer info.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef Matr het volgende:
Ik niet iig.
Zijn er hier ook mensen die bij dat sportcentrum van de UvT sporten is dat een beetje een up-to-date complex? En kan je pas per 1 september beginnen als je een nieuwe student aan de UvT bent?
Ik weet niet precies wanneer je kan beginnen. Ik vind het complex wel redelijk. Veel keus qua sport en degelijke fitness apparatuur. Op dit moment doe ik fitness en squash bij het sportcentrum zelf. Voetbal kost door het sportcentrum ook geen zak maar doe ik ergens in noord (hebben ze uitbesteed, is maar goed ook want de velden waren echt heel kut).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef Matr het volgende:
Ik niet iig.
Zijn er hier ook mensen die bij dat sportcentrum van de UvT sporten is dat een beetje een up-to-date complex? En kan je pas per 1 september beginnen als je een nieuwe student aan de UvT bent?
Ik squash ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer je kan beginnen. Ik vind het complex wel redelijk. Veel keus qua sport en degelijke fitness apparatuur. Op dit moment doe ik fitness en squash bij het sportcentrum zelf.
Meestal rond een uur of 2. De dag verschilt altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik squash ook
Wanneer squash jij meestal?
Ow ik meestal rond 5 dus dan zal ik je wel nog nooit gezien hebben. Ik zit niet bij de squash-vereniging, ben ook niet zo goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meestal rond een uur of 2. De dag verschilt altijd.Zit je bij de vereniging? En ooit les gehad van die kale gast?
Bij mij precies hetzelfde. Alleen dat ik dan nog geen les heb gehad van André. Denk dat ik het komend semester me wel ga inschrijven. Weet je toevallig vanaf wanneer dat kan en waar dat moet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow ik meestal rond 5 dus dan zal ik je wel nog nooit gezien hebben. Ik zit niet bij de squash-vereniging, ben ook niet zo goed
Heb wel een paar lessen gehad van Andre, toffe vent, ben van plan weer wat te lessen wanneer de nieuwe periode begint. Ben pas een korte tijd bezig en wilde in het begin gewoon leuk wat potjes spelen, ik kom er alleen nu achter dat er echt een aantal dingen zijn waarvan ik niet precies weet hoe ik eht aan moet pakken. Daar zou ik dan graag een paar lessen voor krijgen.
Ja. Je kan zoveel sporten als je zelf wil. Het sportcentrum heeft wel maar 2 banen dus je zal een paar dagen van tevoren moeten reserveren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Misschien een rare vraag voor zo'n UvT veteraan als ik, maar kun je met zo'n sportpas gewoon onbeperkt squashen? Doordat er met mijn schema wat weinig te schuiven valt, heb ik het komend jaar namelijk relatief veel "tussenuren" op de dagen dat ik op school ben.
Oke, bedankt. Nu nog wat mensen vinden die ik kan uitdagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Je kan zoveel sporten als je zelf wil. Het sportcentrum heeft wel maar 2 banen dus je zal een paar dagen van tevoren moeten reserveren.
Eigenlijk niet want ik heb de enorme luxe dat ik een medewerker ben en dus aan de medewerkerssport mee kan doen waarvoor je gewoon op kunt komen dagen en les krijgt. Als het goed is kun je de lessen wel gewoon opzoeken op de website van het sportcentrum, inschrijven zou ik even navragen als je op de sportschool bent. Toevallig weet ik dat Andre op vakantie is en volgende week of de week daarna pas terug is, dus het kan zijn dat de lessen dan pas gepland gaan worden...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde. Alleen dat ik dan nog geen les heb gehad van André. Denk dat ik het komend semester me wel ga inschrijven. Weet je toevallig vanaf wanneer dat kan en waar dat moet?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:24 schreef Matr het volgende:
Kun je na het betalen van die 91 Euro ook gewoon vrije sporten gratis volgen?
Dus die sporten die hier staan http://www.uvt.nl/dienste(...)rooster/sporten.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |