Nee, inschrijven voor dat tentamen lukte gewoon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ben je al te laat met inschrijven voor het tentamen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/faculte(...)009-2010bachelor.pdf
Artikel 5.2 lid 1
Ja, maar deze vakken worden dit jaar niet aangeboden, dus mag het wel één keer?quote:Tot het afleggen van de tentamens van de in deel II genoemde vakken
wordt in het academisch jaar waarin de betreffende onderwijseenheid wordt aangeboden, tweemaal gelegenheid gegeven.
Als het goed is kun je, wanneer je je rooster opvraagt in de studiegids, die groepen aanklikken en staan ze daarna op je rooster.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef Hartigan het volgende:
Hmm....dit jaar ga ik Rechtsgeleerdheid studeren aan de UvT (voltijd). Ik heb bericht ontvangen dat ik in mentorgroep 2, werkgroep 1 zit. Maar hoe weet ik nu welk rooster bij deze groep hoort?
Oh ik zie het, dan artikel 10.1quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar deze vakken worden dit jaar niet aangeboden, dus mag het wel één keer?
En econometrie is kwantitatieve of statistisch methodes toepassen op iets dat geeneens een wetenschap is!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor een groot denker als een filosoof moet dit toch een klein obstakel zijn op het pad naar eeuwige wijsheid.
Zegt de filosoof met een partyflock-account.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En econometrie is kwantitatieve of statistisch methodes toepassen op iets dat geeneens een wetenschap is!
De chickies die ik via partyflock scoor luisteren harder naar mijn filosofisch gewauwel dan naar jouw eiceldodende gezanik over regressieanalyse.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zegt de filosoof met een partyflock-account.
Wat gek, er staat op partyflock dat je maar één privébericht hebt ontvangen. Waarschijnlijk is dat het bericht dat je na aanmelding krijgt om je welkom te heten. Maar je hebt wel gelijk: de Κρίτων (wel in het Grieks uiteraard) doet het stukken beter bij de gemiddelde partyflockbezoekster.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De chickies die ik via partyflock scoor luisteren harder naar mijn filosofisch gewauwel dan naar jouw eiceldodende gezanik over regressieanalyse.
Ik ben er!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef NightH4wk het volgende:
Iig, nog mensen op de universiteit vandaag? (Afgezien van dat gare concert.)
Ik ga even naar de mensa want die is blijkbaar om 2 uur dichtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:42 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hulde. [ afbeelding ]
Zit atm in C, lekker rustig. Zo even in de bunker een paar papers lezen.
Neen, men krijgt geen privébericht wanneer ze zich aanmelden. Toch leuk gegokt. Dat jij in tegenstelling tot mij niet beschikt over foto's op je fotoboek of andere vormen van onthulling van je identiteit kan maar twee dingen betekenen: of je gaat heel verantwoord om met je gegevens over jezelf op internet of je bent gewoon totaal niet geschikt om ook maar een glimps van jezelf te vertonen aan de buitenwereld. Gezien het wiskundige gehalte van je opleiding weten we allebei wel wat het antwoord daarop is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat gek, er staat op partyflock dat je maar één privébericht hebt ontvangen. Waarschijnlijk is dat het bericht dat je na aanmelding krijgt om je welkom te heten. Maar je hebt wel gelijk: de Κρίτων (wel in het Grieks uiteraard) doet het stukken beter bij de gemiddelde partyflockbezoekster.
Wat studeer je eigenlijk? Of heb ik dat ergens in deze draad gemist, je staat namelijk niet in de OP (of ik ben scheel)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:58 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een matige deductie. Je hebt die studie echt nodig dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |