moe?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Eustace. het volgende:
Ik wil slapen. Een week lang, of zo.
Ja, en lui, en ook wat lusteloos. Ik kan in principe elke werkdag gaan 'werken', bijbaan, maar ik ben liever een dag lui ipv 40 Euro te verdienen. Verliefdheid heeft mij echt te pakken, niet normaal gewoon.quote:
Naar de snackbar?quote:
misschien dudesnude aan het afstruinenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is G_E eigenlijk?
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien dudesnude aan het afstruinen
Heb je er spijt van?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
Omg, toen ik gister zo bezopen was blijk ik vet huilend aan de telefoon gezeten te hebben met mijn vriend terwijl ik hem helemaal de liefde verklaarde en alles. x'D Dat ik nog belde met hem wist ik nog wel, maar de rest niet meer. Dus nu krijg ik alles te horen van wat er is gebeurd.
altijd leuk tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
Omg, toen ik gister zo bezopen was blijk ik vet huilend aan de telefoon gezeten te hebben met mijn vriend terwijl ik hem helemaal de liefde verklaarde en alles. x'D Dat ik nog belde met hem wist ik nog wel, maar de rest niet meer. Dus nu krijg ik alles te horen van wat er is gebeurd.
Van wat ik allemaal aan de telefoon tegen hem zei? Nee. Wel van dat ik zoveel had gedronken.quote:
geilquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb vannacht naakt staan kotsen op me dakterras. Drie keer. Ik hoop dat niemand me heeft gezien.
Niet echt. Ik slaap naakt en was te lui om elke keer naar beneden te rennen als ik moest kotsen, dan maar dakterras op.quote:
massel dat de deur niet dicht waaidequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet echt. Ik slaap naakt en was te lui om elke keer naar beneden te rennen als ik moest kotsen, dan maar dakterras op.Voelde wel lekker fris btw!
Voor dat soort situaties heb ik geweldige oplossingen als deurklinken en zo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
massel dat de deur niet dicht waaide
ja maar zo gaat het nooit in de films dan valt ie in het slotquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Voor dat soort situaties heb ik geweldige oplossingen als deurklinken en zo.
Dan zou ik de hele nacht moeten rukken om warm te blijven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar zo gaat het nooit in de films dan valt ie in het slot
en aan je ouders uitleggen waarom je naakt op het balkon stondquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dan zou ik de hele nacht moeten rukken om warm te blijven.
komen homo's daar dan welquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:57 schreef wonderer het volgende:
Hoe stereotype weer... ik kwam in de walmart twee homo's van Shaw's (supermarkt, zeg maar de appie) tegen en ze stonden foundations (make up dus) te vergelijken
En teeering, wat is het warm en klef buiten, moet eigenlijk douchen, bah.
Waar?quote:
Tof. Ziet er wel geil uit.quote:
Oh, dan hou ik op met denken dat je geveld bent door de mexicaanse griep, of in een put bent gevallen.quote:
Wat trouwens in Frankrijk ook kan gebeurenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan hou ik op met denken dat je geveld bent door de mexicaanse griep, of in een put bent gevallen.
Blijkbaar...quote:
preuts channel?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, waarom skippen ze de seksscene in Maurice nou weer?
Ja, kom je het brengen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu nog?
Is dat pindasaus en mayo?quote:
beter dan een dag achterquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:56 schreef Steve het volgende:
Ik loop al de hele week een dag voor in mijn gedachten.
Alleen als ik mee mag etenquote:
Ik loop hier wel door allemaal grote woeste bossen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan hou ik op met denken dat je geveld bent door de mexicaanse griep, of in een put bent gevallen.
Dan moet je beter zoeken :pquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het eten is hier in ieder geval uitstekend:9, nergens een patatje oorlogte bekennen.
Wat natuurlijk van je.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik loop hier wel door allemaal grote woeste bossen.
Ja dat gaat niet lukken he!quote:
Nooit gehad.quote:
Die gruwelt van mayo.quote:
De mayo hier is wel anders. Maar Nederlandse mayo is wel lekker jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mayo wel lekker. Maar neem het bijna nooit.
Remiaquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mayo hier is wel anders. Maar Nederlandse mayo is wel lekker ja
nog een half uurquote:
Hij houdt uberhaupt niet van mayo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bijna alle amerikanen houden niet van patat met mayo
Ban yetz EinsSwei!!11!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Liefjes, groen is het nieuwe roze! Dat weten jullie toch?
Doen jullie mee met de Asielactie? Je hoeft geen poesje te adopteren, maar wel een paar eurootjes te doneren voor Stichting Dierenthuis (www.dierenthuis.nl). We hebben al meer dan 3800 euro ingezameld namens de FOK! users voor dit goede doel en het moet nog wat meer worden
Zie ons topic in F&F. Doe mee, dan maken we je indien gewenst groen
Fijne avond!![]()
/hopelijk geoorloofde spam
Het "ons topic in F&F" is een link naar de stichting en niet naar het topicquote:
Woops! Ik ga het editten, moment!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het "ons topic in F&F" is een link naar de stichting en niet naar het topic.
Je zei 'pikken'quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef MisterO het volgende:
Homo's moeten het natuurlijk weer allemaal pikken!! grrrr:(
![]()
Mijn slagzin 'Groen is het nieuwe roze' is origineler!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:56 schreef Peter het volgende:
Kiva-FOK!team heeft al bijna $10k in microkredieten gestoken. Help in de 3e wereld en in de 2e wereld en krijg na een tijdje je geld gewoon weer terug om een ander te helpen: Het grote FOK! steunt Kiva topic #4 Nu met FP-reinforcements
/ook ge-oorloofde spamMet meer inleg
Als we gaan verpissen
Goh en ik had deze reactie ook echt niet verwachtquote:
Waar haal je het GORE LEF vandaan om in een slowchattopic te slowchatten! Vrouw!quote:
IIEEUUWWWWWWW!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar haal je het GORE LEF vandaan om in een slowchattopic te slowchatten! Vrouw!
Oh...quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar haal je het GORE LEF vandaan om in een slowchattopic te slowchatten! Vrouw!
Inderdaad, zomaar tussen belangrijke gesprekken over mayo komen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'Geen tijd' werkt nog altijd het best.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit doet me trouwens denken aan die aanspreekacties op straat. Dat zo van die aasgieren azen op mensen die oogcontact maken en dan zo op je af komen en je schuldig laten voelen als je zegt dat je geen geld geeft.
Schatjepatatje!quote:
Die groene potten, Friteslijn! Die moet je hebben! Zegt Bram Ladage! En die kan het weten!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Inderdaad, zomaar tussen belangrijke gesprekken over mayo komen.
Zie je welquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Schatjepatatje!Jij reageert tenminste wel lief!
Dit itt Tha_Erik, die mij als een soort broekspijp-grijpende Jack Russell afschildert!
Koop het af dan!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zie je wel! Schuldgevoel! Eye of shame!
Bramquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die groene potten, Friteslijn! Die moet je hebben! Zegt Bram Ladage! En die kan het weten!
Maar ik zal jullie weer met rust laten. Heaumeaus!
()
Hahaha maar als ze gratis dingen uitdelen dan zien ze me nooit staanquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit doet me trouwens denken aan die aanspreekacties op straat. Dat zo van die aasgieren azen op mensen die oogcontact maken en dan zo op je af komen en je schuldig laten voelen als je zegt dat je geen geld geeft.
Daar loop ik dan gewoon op afquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha maar als ze gratis dingen uitdelen dan zien ze me nooit staan
En dan?quote:
dank jequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is vast ieman-
GEFELICITEERD BARTJE!!!!
Dank jequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:57 schreef wonderer het volgende:
Alweer iemand jarig? Nou, gefeliciteerd dan maar
Gelukkig deelt niemand uit want dan zouden we allemaal hartstikke dik worden
US proxy zoeken en gaan met die banaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezee![]()
heb nog nooit QaF gezien
tis niet echt mijn soort seriequote:Op donderdag 30 juli 2009 03:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
US proxy zoeken en gaan met die banaan
Oh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis niet echt mijn soort serie
zet die toch maar eens op je marathon lijst als verplichte kijkkostquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezee![]()
heb nog nooit QaF gezien
jij kan niet lachen om vince en hazel ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis niet echt mijn soort serie
oh, jij gaat alvast wat zwaarder ontbijten zodat je volgende maand gewoon ook bacon and eggs en beans kan verdragen ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:34 schreef Baltar het volgende:
ik wil wel Zweedse ballen met frieten en mayo
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij gaat alvast wat zwaarder ontbijten zodat je volgende maand gewoon ook bacon and eggs en beans kan verdragen ?
Dat heet zo niet meerquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet zo niet meerDat heet Patatje Vrede.
Da's al een hele tijd hoor.quote:
Patatje feestquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's al een hele tijd hoor.
Oorlog mocht niet meer
Dat wordt dus verplicht ochtendgymnastiekquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Ohh.... *zucht*
[ afbeelding ]
Tibo's grote held komt op Lowlands de ochtendgymnastiek doen..... ik heb hem al gewaarschuwd dat ie echt niet moet denken me daar 's ochtends voor wakker te maken want dan bijt ik... maar dat maakte weinig indruk
ga je ook nog actief speuren of je Keukenkast kan aantreffen ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Ohh.... *zucht*
[ afbeelding ]
Tibo's grote held komt op Lowlands de ochtendgymnastiek doen..... ik heb hem al gewaarschuwd dat ie echt niet moet denken me daar 's ochtends voor wakker te maken want dan bijt ik... maar dat maakte weinig indruk
volgens mij verheugd Ang3l zich meer op een ander soort van ochtend "gymnastiek"quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat wordt dus verplicht ochtendgymnastiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |