moe?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Eustace. het volgende:
Ik wil slapen. Een week lang, of zo.
Ja, en lui, en ook wat lusteloos. Ik kan in principe elke werkdag gaan 'werken', bijbaan, maar ik ben liever een dag lui ipv 40 Euro te verdienen. Verliefdheid heeft mij echt te pakken, niet normaal gewoon.quote:
Naar de snackbar?quote:
misschien dudesnude aan het afstruinenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is G_E eigenlijk?
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien dudesnude aan het afstruinen
Heb je er spijt van?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
Omg, toen ik gister zo bezopen was blijk ik vet huilend aan de telefoon gezeten te hebben met mijn vriend terwijl ik hem helemaal de liefde verklaarde en alles. x'D Dat ik nog belde met hem wist ik nog wel, maar de rest niet meer. Dus nu krijg ik alles te horen van wat er is gebeurd.
altijd leuk tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
Omg, toen ik gister zo bezopen was blijk ik vet huilend aan de telefoon gezeten te hebben met mijn vriend terwijl ik hem helemaal de liefde verklaarde en alles. x'D Dat ik nog belde met hem wist ik nog wel, maar de rest niet meer. Dus nu krijg ik alles te horen van wat er is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |