Bron: http://www.ing.nl/particu(...)px?faquri=tcm:7-6918quote:Gebruikt u Mijn ING? Dan vult u uw zestiencijferige kaartnummer of het twaalfcijferige accountnummer in om uw creditcardrekening te betalen. U vult het kaart- of accountnummer in bij het veld ‘omschrijving’. U kunt de volgende rekeningen gebruiken voor een extra aflossing:
* Creditcard van de ING: 50 95 197
* Platinumcard van de ING: 50 95 197
Want een studentencc is opeens een heel andere cc?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:11 schreef kikoooooo het volgende:
Ook op de studentencreditcard? Want ik heb ooit gelezen dat het niet kan
Nou, bij de studentenkaart heb je geen aflossingsmogelijkheden in termijnen enzo. Daar wordt het openstaande bedrag direct van je rekening gehaald de 1e van de maand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Want een studentencc is opeens een heel andere cc?
Wat een bs.
Het kan gewoon, en nee niet via een bankoverschrijving.
Je conspiracy theory topic aangaande TNT is verderopquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:55 schreef Fusionfreak het volgende:
Is mij de laatse keer 3 keer gebeurd geld bijgeschreven op mijn ING card rekening , maar dan heb ik ook 3 keer de betreffende CD nooit ontvangen.
Verkopers zijn CDbaby.com en ebay (verkopers hebben een 99,7 en zelfs 100% positieve feedback)
Ja, of je loopt gewoon even langs een pin-automaat. Net wat handiger isquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:52 schreef Fogel het volgende:
Koop iets bij de IKEA of andere winkel waar ze nog geld teruggeven als je besluit dat je een product niet wil hebben, betaal met credit card, lever het product meteen of een dag later weer in en je krijgt cash zonder transactiekosten.
Inderdaad handiger, maar sommige mensen zeiken over de transactiekosten en dit is een manier om er omheen te komen. Mijn tijd is meer waard dan de transactiekosten, maar dat is niet voor iedereen zo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, of je loopt gewoon even langs een pin-automaat. Net wat handiger is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |