Ik heb geen ex vriend(in) die mij op die manier zou kunnen naaien, maar ga na woensdag zeker eens een (oude CD) naar mijn eigen adres sturen, kijken of deze dan wel aankomt. Ik zou uiterlijk woensdag door TNT worden teruggebeld wat er aan de hand is, maar intussen lijkt het wel alsof niemand op mijn adres woont terwijl ik er al 12 jaar woon.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:27 schreef Neleos het volgende:
Vage shit. Misschien werkt er een gefrustreerde ex-vriendin van je bij de TNT die al je post zoek maakt.Verder ook geen ervaring hier mee. Stuur voor de gein anders je zelf eens een brief.
vage sjitquote:Op maandag 13 juli 2009 17:30 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb geen ex vriend(in) die mij op die manier zou kunnen naaien, maar ga na woensdag zeker eens een (oude CD) naar mijn eigen adres sturen, kijken of deze dan wel aankomt. Ik zou uiterlijk woensdag door TNT worden teruggebeld wat er aan de hand is, maar intussen lijkt het wel alsof niemand op mijn adres woont terwijl ik er al 12 jaar woon.
Uit het buitenland of uit Nederland zelf?quote:
Nederland.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:38 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Uit het buitenland of uit Nederland zelf?
Dan zouden ze voor het eerste een negatieve feedback krijgen op ebay voor CD's die tussen de 8 en 13 $ hebben gekost, en daar ga ik mijn 100& positieve feedback niet voor op het spel zetten. 99,7 % positieve feedback is voor een powerseller netjes.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:40 schreef BlueMage het volgende:
Misschien zijn al die dingen die jij hier vermeldt nooit verstuurd en hebben ze je wijs gemaakt dat ze dat wel gedaan hebben?
stop er een gps tracker inquote:Op maandag 13 juli 2009 17:30 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
maar ga na woensdag zeker eens een (oude CD) naar mijn eigen adres sturen, kijken of deze dan wel aankomt.
a geen hond oid in de gang of trappenhuisquote:Op maandag 13 juli 2009 17:44 schreef weasel85 het volgende:
a. hond in de gang
b. brievenbus dat moeilijk opent
c. ondoorgaanbare tuin
in deze gevallen, en vaker voorkomend is het mogelijk dat de post gewoon retour gaat.
Is dit niet het geval, dan is er mogelijk iemand dat post achterhoudt ja, ruzietje geweest?
Zo'n (duur)ding heb ik niet en bovendien werkt dit soort tracking apparaten alleen onder gunstige ontvangst condities buiten (dus niet in afgesloten verpakkingen of binnenshuis)quote:
Je was blijkbaar bijna je vingers kwijtgeraakt omdat ze een berenklauw brievenbus hebben die je met geen mogelijkheid open kan krijgen. En als je m open hebt worden je vingers afgebeten door de hond die tegen de deur staat te springen om de post te verscheuren ( en je vingers? )quote:Op maandag 13 juli 2009 17:33 schreef Jojoortje het volgende:
Heb je een bijtgrage hond thuis en woon je in Hengelo? Want ik bezorg daar geen post meer
Zomfg, iddquote:Op maandag 13 juli 2009 21:21 schreef greatchampion het volgende:
[..]
Je was blijkbaar bijna je vingers kwijtgeraakt omdat ze een berenklauw brievenbus hebben die je met geen mogelijkheid open kan krijgen. En als je m open hebt worden je vingers afgebeten door de hond die tegen de deur staat te springen om de post te verscheuren ( en je vingers? )
Herkenbaar
Deze mogelijkhden heb ik onderzocht en zijn hier totaal niet van toepaasing. Afgelopen zaterdag zag ik een (andere) TNT postbode dan de vertrouwde TNT bezorger. Daar hij wegreed en ik even later geen post vond, had ik een half uur later wel 1 CD in mijn brievenbus gevonden en een C1000 folder. Nu weet ik niet of dat alsnog door die TNT postbode is bezorgt of door een andere postbedrijf, ik had even niet opgelet toen die CD wert gepost omdat geen postsempel op buitenlandse zendingen staat kan ik de bezorger niet achterhalen (alleen adres afzender uitt de states stond erop) .quote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef Karammel het volgende:
Heb je de postbode al eens gevraagd waarom je ook geen reclamefolders krijgt dan? De logica ontgaat me volledig. Ik ga er dan natuurlijk van uit dat je niet zo'n mooie sticker op je brievenbus hebt hangen.
Wat ik wel als een mogelijkheid zie is dat er ergens eerder op de oprit een andere brievenbus staat die aangezien wordt als jouw brievenbus. Dat daar dus al de post netjes in verdwijnt.
Sommige mensen hebben naast een brievenbus in de deur ook ergens zo'n sleuf in de muur voor brieven. Het zou goed mogelijk zijn dat een vakantiekracht de post in die sleuf gooit waar jij hem niet verwacht en het dus ook niet opmerkt.
Dat stemt mij al enigsinds gerust dat als je zeker weet dat die C1000 folders alleen door TNT worden bezorgt en niet door een of andere tiener die een folderwijk heeft.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
C1000 doet via de TNT Post en geen ander postbedrijf dus.
Ja weet ik zekerquote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat stemt mij al enigsinds gerust dat als je zeker weet dat die C1000 folders alleen door TNT worden bezorgt en niet door een of andere tiener die een folderwijk heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |