abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71794267
Wel een echt grote teleurstelling dit. Ik had me echt verheugd op de volgende race in Valencia en een kaartje besteld voor Spa.
pi_71794424
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:08 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Hij is nooit 5e geworden. Hij heeft nog nooit punten gehaald. Hij is ook de coureur met de meeste wedstrijden zonder punten
Oh, dan huilde hij omdat hij uitviel in een van de laatste ronden terwijl hij vijfde lag. Ach ja, is al weer zo lang geleden, ik maak het gewoon mooier dan het was!
pi_71794525
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
goede publiciteitsstunt van Ferrari geweest, dit geheel

Sommige mensen roepen ook maar wat
pi_71795942
Godver. Ik vind dit serieus jammer
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71795960
En dan nog, zet dan verdomme Marc Gene in die bak als je dan toch een testcoureur neemt!

Volgens mij raced Badoer geen klote verder en die Gene had het onlangs nog best goed gedaan op Le Mans.
vosss is de naam,
pi_71796239
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Sommige mensen roepen ook maar wat
Ik vind het wel frappant. Hij heeft toch al langer last van zijn nek? Heb het id dat ze bij Ferrari al lang wisten dat hij niet zou rijden. Ferrari draait een enorm klote seizoen, maar toch hebben we het allemaal over Ferrari. Slim, toch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71796289
Inderdaad! Dankzij dit nieuws hebben zeker weten een heleboel mensen een nieuwe Ferrari gekocht!
vosss is de naam,
pi_71796457
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef vosss het volgende:
Inderdaad! Dankzij dit nieuws hebben zeker weten een heleboel mensen een nieuwe Ferrari gekocht!
*zag PI op tijd*
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71797135
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind het wel frappant. Hij heeft toch al langer last van zijn nek? Heb het id dat ze bij Ferrari al lang wisten dat hij niet zou rijden. Ferrari draait een enorm klote seizoen, maar toch hebben we het allemaal over Ferrari. Slim, toch?
Denk niet dat ze normaal een gebrek aan publiciteit hebben..
pi_71798254
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar het gaat om de G-krachten. Ik las ergens dat Schumi zelfs een breuk had in zijn nek na die crash. Als Schumacher meteen al wist dat de kans klein zou zijn dat hij kon racen, zou hij dit nooit hebben aangekondigd.

Uiteindelijk is het misschien publicitair zeker niet slecht voor Ferrari, maar ze hebben het echt niet daarvoor gedaan. Daarvoor zijn de baten veel te klein. Het gaat ook haast alleen over Schumi en niet over Ferrari.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef vosss het volgende:
Ferrari's misschien niet, maar merchandising waarschijnlijk wel. Maar dat is allemaal betrekkelijk, vooral als je bedenkt wat het kost om zo'n testdag te regelen. Moet je veel petjes voor verkopen .
pi_71802611
Zonde... Maar wat niet gaat gaat niet. Je nek is belangrijk in de autosport en zeker in de F1.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71815021
Woensdag persconferentie van der schumi mit uitleg
http://www.rtl.nl/(/sport(...)chael_schumacher.xml
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:21:53 #288
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71815099
En toch ben ik enorm benieuwd hoe competitief hij geweest zou zijn, na de overstap van de 2007 auto naar die van 2009.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:26:04 #289
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_71820581
quote:
Schumacher nog niet bezig met latere rentree

Michael Schumacher mag dan niet in Valencia racen, dat wil nog niet zeggen dat hij niet in Spa of Monza aan de slag kan. De Duitser gaf op een persconferentie in Genève echter aan daar nog helemaal niet mee bezig te zijn. De teleurstelling over het in het water vallen van de comeback in Valencia, is nog te groot.

"In deze sport is het logisch dat er veel gespeculeerd wordt", zei Schumacher. "Ik ben erg teleurgesteld, omdat ik niet kan doen wat ik erg graag wilde doen. En het enige waar ik op dit moment mee bezig ben, is dat verteren." De 'vervanger van de vervanger' heet Luca Badoer, die al voor Ferrari testte toen Sebastian Vettel nog op het schoolplein rondrende. Volgens Schumacher is het terecht dat zijn harde werken eindelijk beloond wordt.

"Luca is een goede vriend. Hij heeft zichzelf al die tijd erg fit gehouden en was er altijd klaar voor. Sinds Felipe's ongeluk heeft hij hard gewerkt en ik heb altijd gezegd dat ik nog moest bevestigen dat ik mee zou doen en dat hij klaar zou moeten staan."

"Een racer verliest zijn competitieve geest niet. Ik wens hem succes met de moeilijke taak die voor hem ligt."

http://f1.gpupdate.net/nl(...)-met-latere-rentree/
Misschien is er nog hoop voor een latere GP
pi_71821776
Tuurlijk. Dat is ook.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:35:50 #291
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71824148
Zou zomaar kunnen. Als hij de komende drie weken nog veel aan die nek kan doen... wie weet!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 augustus 2009 @ 17:45:24 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_71824437
zou mooi zijn als hij alsnog terug kan keren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_71825634
Als hij nu nog zo'n last heeft van zijn nek van een crash van een half jaar geleden, dan haalt hij Spa zeker ook niet denk ik. Dat is een week na Valencia, kan me niet voorstellen dat het dan ineens over is. Hoop van wel natuurlijk.
pi_71825885

quote:
Michael Schumacher gaf woensdag in het Intercontinental Hotel in het Zwitserse Geneve tekst en uitleg over zijn besluit niet terug te keren in de Formule 1.
Hoe voel je je na deze trieste gebeurtenis?
Schumacher:"Je kan je voorstellen dat het duidelijk is dat ik me gefrustreerd en verdrietig voel, want, gezien de omstandigheden had ik niet verwacht om klaar te moeten zijn, maar na wat er is gebeurd was ik beschikbaar om het team en iedereen te steunen."

"We hebben onszelf zeer serieus voorbereid. We hebben vanaf het begin gedaan wat we vanaf onze kant konden doen. Ferrari en wij hebben altijd gezegd dat ik het zal doen onder de voorwaarde dat ik er klaar voor zou zijn. Het is jammer dat ik uiteindelijk niet kon voldoen aan die doelstelling."

Waarom heb je deze grondige controles niet eerder gedaan?
"Er is maar één manier om uit te vinden of je in staat bent de krachten te weerstaan. Je hebt heel veel simulaties en ik heb heel veel trainingsapparaten, maar geen enkel apparaat kan de stress en de eisen die een Formule 1-wagen van het lichaam vergt simuleren. Daarom moesten we deze test uitvoeren om dat uit te vinden."

"Mijn dokter heeft me verteld dat we deze test konden uitvoeren. Daarna moesten we even wachten om vervolgens een iets zwaardere test te doen om te zien wat de resultaten zouden zijn. Terugkijkend hebben we alles gedaan dat mogelijk was, maar het is niet gelukt."

Zou het mogelijk zijn geweest beter voorbereid te zijn?
"Ten eerste, wist niemand dat Felipe zo'n tragisch ongeval zou krijgen dus dit was helemaal niet gepland. Ik denk dat de voorbereiding die we hebben gedaan niet op een andere manier gedaan had kunnen worden."

Er zijn al geruchten dat je misschien in Monza of volgend jaar terugkeert
"Speculaties zijn aan de orde van de dag. Heel veel mensen hebben hun eigen meningen en gedachtes, maar het feit is dat ik zeer teleurgesteld ben dat ik niet in staat ben te doen wat ik wilde doen. Dat is waar ik nu aan denk en moet verwerken."

Hoe schat je Luca Badoer in?
"Ten eerste, Luca is een zeer goede vriend. Hij heeft zich zeer goed voorbereid om er klaar voor te zijn zoals hij dat al jaren doet, want dat is zijn werk: klaar zijn te testen en in te stappen als dat nodig is. Hij is niet iemand die stilletjes rondhangt en niets doet. Hij is er altijd klaar voor en sinds Felipe's ongeluk heeft hij hard gewerkt. We hebben gezegd dat ik eerst bevestigd wilde krijgen dat ik er fysiek klaar voor was, dus is het normaal dat hij zijn conditie op peil hield."

"Ik denk dat hij de beste keus is gezien zijn kennis en de kennis van het team. Natuurlijk heeft hij een lange tijd niet geracet, maar een racer verliest zijn spirit niet en ik wens hem het allerbeste met deze zware taak. Het is moeilijk, maar Luca kan het aan."

Heb je onlangs nog contact gehad met Felipe Massa?
"Ik ben altijd contact blijven houden omdat we goede vrienden zijn en deels daarom heb ik het aanbod geaccepteerd omdat ik hem ooit mijn cockpit heb gegeven omdat ik moe was en niet meer wilde en hij de juiste persoon was om het van me over te nemen."
"Het goede is dat zijn revalidatie goed verloopt. Hij is zeer gemotiveerd. Hij kan niet al te hard werken omdat hij dat niet mag, maar het is goed om zijn vooruitgang te zien en daar ben ik zeer blij mee".
quote:
Michael Schumacher wil zich nog niet uitspreken over zijn toekomst. De Duitser ging op een persconferentie, waar hij zijn besluit om niet terug te keren in de Formule 1 toelichtte, vragen over een comeback op een later tijdstip of in 2010 uit de weg.
Speculaties
"Speculaties zijn aan de orde van de dag. Heel veel mensen hebben hun eigen meningen en gedachtes, maar het feit is dat ik zeer teleurgesteld ben dat ik niet in staat ben te doen wat ik wilde. Dat is waar ik nu aan denk en moet verwerken", aldus Schumacher.

Bezighouden
"Als ik dokter Peil (Schumacher's persoonlijke arts, red.) goed heb begrepen, is er medisch gezien geen reden waarom ik geen Formule 1-races meer zou kunnen rijden. Maar op dit moment is het niet iets waarmee ik me bezig houd."

Later tijdstip
Ook over een langer verblijf bij Ferrari kon Schumacher nog niets zeggen. "Dat was niet het onderwerp van onze besprekingen. Dat zal op een later tijdstip gebeuren."

Verwarring
Schumacher die in eerste instantie de geblesseerde Felipe Massa zou vervangen tijdens de Europese Grand Prix weet nog niet of hij aanwezig zal zijn in Valencia. "Dat zal ik met het team bespreken. Of het goed is of alleen maar verwarring oplevert".

[ Bericht 57% gewijzigd door -Jean- op 12-08-2009 18:51:08 ]
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_71827126
Hij spreekt nergens over formule 1 als een definitief gesloten boek, het zou me niks verbazen als hij volgend jaar in de auto zit. Of is de wens nu teveel de vader van mijn gedachte?
pi_71828175
Ja, en Jos Verstappen ook zeker....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')