abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71784482
Dit zuigt echt dikke ballen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71784535
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:01 schreef k_man het volgende:

Daar gaat het nou net om, mafkees. Of ie het aankan.
Ik moet hier nu wel om lachen trouwens
Where facts are few, experts are many.
pi_71784555
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:24 schreef PankPinther het volgende:

[..]

[..]

[..]

K_man zit nu echt met een gigantische stijve een reply te typen.

Buk maar vast Vosss...
Ik buk niks. Ik heb alleen gezegd dat het toegzegd was, definitief, dat áls zijn nek het aankon dat hij 100% zeker zou rijden.

Nu blijkt dat zijn nek het niet aan kan en rijdt hij niet.
vosss is de naam,
pi_71784571
En dit zie ik ook graag aangepast...

Schumacher returns to F1
Buy tickets here to witness Michael's comeback
www.gpticketshop.com
pi_71785279
NEIN
pi_71785661
Erg jammer dit.. Ik verheugde me al op de gp's. Maar ik snap zijn beslissing wel wegens de nekklachten. Toen is hij echt aan de dood ontsnapt.

Ik hoop dat hij in België misschien terug komt of de andere gp's.

Want Badoer zal toch niets laten zien.
pi_71786141
Kut tyfus tering
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_71786251
Die badoer heeft btw ook nog nooit in deze ferrari gereden dus zal wel niet snel gaan.

Een profiel van de man: http://www.autosportweb.nl/lees.php?id=3354
quote:
Even voorstellen: Luca Badoer
Klasse: F1 > Meer Formule1 Gepost op 11/08/2009 11:22 door: Robin Smeets
De échte doorgewinterde Formule 1-fan kent Luca Badoer, testrijder van Ferrari, wel. Bij het grote publiek is Badoer echter een minder bekende naam. De Italiaan reed namelijk in 1999 zijn laatste races in de Formule 1 en is daarna testrijder bij Ferrari geworden. Over anderhalve week vervangt Badoer Felipe Massa in Valencia. Maar wie is Badoer nu eigenlijk?

Luca Badoer werd op 25 januari 1971 geboren in Italië. Nadat hij op jonge leeftijd al enkele kartkampioenschappen op zijn naam schreef en kampioen van Italië was geworden, besloot hi in 1990 de overstap te maken naar het échte werk.

In 1990 reed Badoer in het Italiaanse Formule 3-kampioenschpa en versloeg tijdens de laatste race WTCC-held Alessandro Zanardi. In 1991 wist Badoer kampioen te worden in de klasse, wat hem veel aandacht opleverde van andere teams. In 1992 reed Badoer in de Formule 3000 voor Crypton. Hij werd ook hierin kampioen en een grote toekomst lag voor hem als Formule 1-coureur.

In 1993 debuteerde Badoer in de Formule 1 bij het Scuderia Italia Formule 1-team. Het jaar werd echter één grote ramp. De auto's waren te langzaam en reden altijd (bijna) achteraan. Er werden geen punten gescoord, wat bijna het einde van Badoer's F1-carriere betekende.

In 1994 zat de Italiaan werkloos aan de kant, maar in 1995 kreeg hij weer een kans bij Minardi in de Formule 1. Het ging dat jaar al stukken beter dan in 1993, maar punten werden er nog steeds niet gescoord. In 1996 maakte Badoer de overstap naar Forti Grand Prix, maar ook daar beschikte de Italiaan niet over goed materiaal.

Het zorgde ervoor dat hij in 1997 en 1998 even langs de kant zat, maar wel de officiele testrijder werd van Ferrari. Na heel wat testwerk, keerde Badoer in 1999 nog eenmalig terug voor Minardi, maar ook daar werden geen punten gescoord. Dat betekende dat de Italiaan, die vanaf 2000 full-time testcoureur van Ferrari werd, in vier volledige Formule 1-seizoenen geen enkel punt scoorde. Badoer is hiermee dan ook recordhouder.

Badoer zal over anderhalve week dus eindelijk weer eens tijdens een échte Formule 1-race in actie mogen komen. Wat kunnen we dan van de Italiaan, die alweer 38 jaar oud is, verwachten in Valencia? Badoer heeft op 17 december 2008 voor het laatst met een Formule 1-bolide getest, al was dit de Ferrari van 2008.

Met de nieuwe F60 heeft Badoer dus nog nooit gereden. Er wordt dan ook wel verwacht dat de Italiaan in Valencia fors langzamer zal zijn dan Kimi Raikkonen, al zou het voor de 38-jarige Badoer leuk zijn om in 2009 zijn allereerste Formule 1-punten te scoren.

Statistieken Luca Badoer:
Aantal GP's: 48
Aantal punten: 0
Teams: Scuderia Italia, Minardi, Forti Grand Prix, Ferrari

Leuke feitjes over Luca Badoer:
- Met de terugkeer van Badoer, betekend dat dat er twee coureurs meerijden in Valencia die in 1993 al Formule 1 reden: Badoer en Barrichello.
- Badoer zal bij zijn terugkeer de oudste Formule 1-coureur zijn van het veld (38 jaar)
- De beste startpositie van Badoer is een twaalfde plaats. In deze race, voor Minardi, eindigde hij als achtste.
- Badoer heeft nog nooit punten gescoord in 48 races. Daarmee is de Italiaan recordhouder.
- Badoer heeft bij zijn terugkeer in Valencia precies tien jaar niet geraced in de Formule 1. Dat is geen record, want dat is nog steeds in handen van Jan Lammers, die er tien jaar en drie maanden over deed om zijn comeback te maken.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:28:03 #259
2618 Beezz
Criticaster
pi_71786274
Rij je al dik 30 jaar in race-wagens zonder blijvend letsel op te lopen, ga je motorrijden en voila, afgelopen met de pret.

Iets met een schoenmaker enzo...
pi_71786972
Ben blij dat ik gewacht heb tot de bevestiging of hij definitief wel of niet ging rijden met het kopen van kaartjes voor Spa.
pi_71787103
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef -Jean- het volgende:
Die badoer heeft btw ook nog nooit in deze ferrari gereden dus zal wel niet snel gaan.

[..]

Hopelijk kan Badoer wat punten pakken, dat gun ik hem wel na al het testen wat hij voor Ferrari heeft gedaan.
pi_71787129
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Beezz het volgende:
Iets met een schoenmaker enzo...
Expres of toevallig bedacht?
Where facts are few, experts are many.
pi_71787345
Nou, dat was weer een hoop heisa om niks.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:11:41 #264
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_71787398
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef -Jean- het volgende:

[..]
Gewoon een vertaling van http://www.autosport.com/news/report.php/id/77621 dus. En nog een met fouten ook.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_71787557
Op Marktplaats zal het de komende dagen wel druk worden met mensen van hun kaartjes voor
Spa af willen, 'door omstandigheden'.
pi_71788049
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:00 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Expres of toevallig bedacht?
Haahaha, inderdaad, schumacher bleibt an Ihnen liest
vosss is de naam,
pi_71788998
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Gewoon een vertaling van http://www.autosport.com/news/report.php/id/77621 dus. En nog een met fouten ook.
Lekkah Belangrijk, tis niet alsof het mijn site is
pi_71789061
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:59 schreef Trystar het volgende:

[..]

Hopelijk kan Badoer wat punten pakken, dat gun ik hem wel na al het testen wat hij voor Ferrari heeft gedaan.
Klopt... zou wel gaaf zijn voor hem. Ik heb echter niet het idee naar het lezen van zijn profiel dat het echt een goede rijder is. Bovendien ook nog eens 38....
en hij mist natuurlijk wedstrijd-ervaring
pi_71791192
Mooi voor Badoer.
pi_71791431
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:06 schreef -Jean- het volgende:

[..]

Klopt... zou wel gaaf zijn voor hem. Ik heb echter niet het idee naar het lezen van zijn profiel dat het echt een goede rijder is. Bovendien ook nog eens 38....
en hij mist natuurlijk wedstrijd-ervaring
Hij heeft wel eens gereden vroeger. Niet veel hoor. Ik herinner me hem nog huilend van blijdschap omdat hij vijfde was geworden in een Minardi
pi_71791795
Niet van blijdschap hoor de bak ging stuk toen hij 4de reed

Zn beste resultaat was volgens f1 live 7de http://en.f1-live.com/f1/en/drivers/badoer.shtml
pi_71792769
Hoeren
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71792914
goede publiciteitsstunt van Ferrari geweest, dit geheel
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:24:14 #274
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_71793061
Offtopic (sorry, heb ff snel reactie nodig ):

Weet iemand heeeel toevallig of f1 kaartjes voor Spa op naam staan? Ik kan kaartjes krijgen van iemand.. maar weet dus niet of ik dan binnen gelaten wordt omdat de kaartjes misschien op een andere naam zijn gekocht Oftewel, moet je je legitimeren bij aankomst?

thnx
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
pi_71793703
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Jezza het volgende:
Offtopic (sorry, heb ff snel reactie nodig ):

Weet iemand heeeel toevallig of f1 kaartjes voor Spa op naam staan? Ik kan kaartjes krijgen van iemand.. maar weet dus niet of ik dan binnen gelaten wordt omdat de kaartjes misschien op een andere naam zijn gekocht Oftewel, moet je je legitimeren bij aankomst?

thnx
nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')