in combinatie met die TT, failquote:
Als je niet kan werken zit je in de WAO, niet de WW.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef iszinloos het volgende:
Sowieso moet iedereen zijn bek houden over werk.![]()
We weten de situatie niet van de persoon in kwestie.
Lezen slimmerd hij krijgt wia:quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Luvjah het volgende:
[..]
Als je niet kan werken zit je in de WAO, niet de WW.
Wat voor andere redenen kan jij verzinnen dat hij niet kan werken dan?
Als je nou de OP leest dan zie je dat 'die vriend' een WIA uitkering heeft. Die krijg je als je langdurig ziek bent, dus er zal vast wel iets aan de hand zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Luvjah het volgende:
[..]
Als je niet kan werken zit je in de WAO, niet de WW.
Wat voor andere redenen kan jij verzinnen dat hij niet kan werken dan?
Dan vind ik 640 euro per maand maar erg zuinig van de overheid voor iemand die niet kan werken. Dat mogen ze wel eens aanpassen dan :pquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Lezen slimmerd hij krijgt wia:
Wat is WIA?
Bent u langdurig ziek? En kunt u daarom minder of helemaal niet meer werken? Dan kunt u een WIA-uitkering aanvragen. U kunt deze uitkering aanvragen als u bijna 2 jaar ziek bent.
Sowieso dat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:34 schreef TNA het volgende:
Vaste lasten van 600 euro? Zoek eens iets veel goedkopers in de sociale woningbouw met huurtoeslag.
Als eens aan jou doorg geven dat je niet kunt lezen ?? Nou bij deze.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:56 schreef beelz het volgende:
Is er al gezegd dat hij gewoon moet gaan werken? Nee? Komtie:
Ga werken luie flikker.
Toch is het zo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:57 schreef Luvjah het volgende:
[..]
Dan vind ik 640 euro per maand maar erg zuinig van de overheid voor iemand die niet kan werken. Dat mogen ze wel eens aanpassen dan :p
Hij krijgt geen volledige uitkering schat ik, want dan zou het meer moeten zijn. Hij valt dan niet in de klasse 80-100% arbeidsongeschikt en daarom krijgt hij ook nog WW, want hij is dus ook werkloos voor een 'deel' van de tijd die hij kan werken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:57 schreef Luvjah het volgende:
[..]
Dan vind ik 640 euro per maand maar erg zuinig van de overheid voor iemand die niet kan werken. Dat mogen ze wel eens aanpassen dan :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |